Gość zlosnik321 Opublikowano 2 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2016 Egr delikatnie chodzil bez żadnych oporow lub zaciec. Wczoraj odpalal normalnie dziś problem powrócił   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/75536-problem-z-rozruchem-po-nocnym-postoju-opel-vivaro-19dti/page/3/#findComment-630489 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość zlosnik321 Opublikowano 4 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2016 (edytowane) Dziś Panowie problem się odwrócił zimny zapala całkiem nieźle a na ciepłym muszę chechłać ok 10sek aż zapali nawet tuż po zgaszeniu ręce już mi opadają komputer nie pokazuje żadnych błędów Aha i jeszcze jedno. Jakim kablem połączę się z moim Vivaro? Próbowałem ELM 327 bluetooth, KKL VAG 409.1, Vgate Scanner Bluetooth i żaden nie łączy się prawidłowo zostają tylko drogie fejsy? Edytowane 4 Kwietnia 2016 przez zlosnik321   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/75536-problem-z-rozruchem-po-nocnym-postoju-opel-vivaro-19dti/page/3/#findComment-630737 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtekcichy Opublikowano 5 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2016 Twoj silnik ogarnie op-com, z drozszych clip   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/75536-problem-z-rozruchem-po-nocnym-postoju-opel-vivaro-19dti/page/3/#findComment-630839 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość zlosnik321 Opublikowano 6 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2016 Samochód poszedł na warsztat wymiana wtrysków zobaczymy co z tego będzie. Dodam iż z programu ktorym był podlaczony do Vivaro podczas rozruchu na listwie było 1.8Bar podczas kolejnych obrotów wału cisnienie szło w górę tzn. 2 obroty 50bar 5obrotow 100bar i przy 200barach auto odpala nastepnie na listwie cisnienie waha sie miedzy 275bar a 330bar   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/75536-problem-z-rozruchem-po-nocnym-postoju-opel-vivaro-19dti/page/3/#findComment-630916 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtekcichy Opublikowano 6 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2016 Sterownik nie pozwoli na wtrysk ponizej 160 lub 180 na biegu jalowym powinno byc okolo 300 barow tyle ze to cisnienie faluje +- 100 barow, jesli skacze mocniej to cos z ukladu paliwowego ma problemsy, z reguly to regulator na pompie, czujnik na szynie, przelew na szynie, dobity wtrysk lub nawet nieszczelnosc na przewodach paliwowych niskiego cisnienia ogarnienty mechanik znajdzie uszkodzenie w kilka min ale przecietny wymieni polowe silnika   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/75536-problem-z-rozruchem-po-nocnym-postoju-opel-vivaro-19dti/page/3/#findComment-631026 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość zlosnik321 Opublikowano 7 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2016 Regulator zmieniony na pompie bosh nowy.. mechanik stwierdził wtryski i to wlasnie dziś robi zobaczymy efekt auto odebrane od mechanika po wymianie wtrysków jak narazie autko smiga   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/75536-problem-z-rozruchem-po-nocnym-postoju-opel-vivaro-19dti/page/3/#findComment-631037 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.