Gość borandrew Opublikowano 18 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2016 Witam. Mam pytanie. Jak ruszam kierownicą w prawo , lewo zwłaszcza na postoju słysze stuki, dość głośne, takie pojedyńcze, przy jezdzie raczej nie ma problemów, na wybojach tylko troszkę. Jaka może być przyczyna?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/75557-stuki-w-uk%C5%82adzie-kierowniczym/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Gawlak Opublikowano 18 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2016 koncowki drazkow wieszaki stabilizatora sworznie wahacza same drazki luzy w maglownicy trzeba sprawdzic na zywo inaczej mozna wymieniac i wymieniac   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/75557-stuki-w-uk%C5%82adzie-kierowniczym/#findComment-628185 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość borandrew Opublikowano 18 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2016 a jak nałatwiej sprawdzić? końcówki zmnienione, to jest jakby bardziej drążki albo cos głębiej. a luzy na maglownicy czym sie objawiają?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/75557-stuki-w-uk%C5%82adzie-kierowniczym/#findComment-628188 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mixmich Opublikowano 18 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2016 Na 80 % maglownica domaga się naprawy. Konstrukcja taka sama jak w corsie c, niestety na nasze drogi zbyt delikatna. Objawami jest stukanie na postoju przy szybkich ruchach kierownicą i stukanie na wyboistej drodze (choć tutaj górne mocowania amortyzatorów daje podobny dźwięk. Podjedź na SKP tam Ci za te 20 zł sprawdzą tak jak trzeba. Możesz jeszcze przesmarować siłownik EPS - silniczek wspomagania, na tym forum dobrze opisane i krzyżak kolumny kierowniczej.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/75557-stuki-w-uk%C5%82adzie-kierowniczym/#findComment-628191 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość albin37 Opublikowano 20 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2016 Miałem to samo zwłaszcza na wybojach,u mnie jak chwyciłem za ośkę wychodzącą z maglownicy i ruszałem to był luz i stukało jak tak masz to na pewno maglownica,mi skasowali luz na śrubie regulacyjnej w maglownicy i na razie jest spokój.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/75557-stuki-w-uk%C5%82adzie-kierowniczym/#findComment-628416 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam1954 Opublikowano 20 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2016 ośkę wychodzącą z maglownicy i ruszałem to był luz i stukało jak tak masz to na pewno maglownica,mi skasowali luz na śrubie regulacyjnej w maglownicy To sprawdzenie to w pierwszej kolejności wyszukuje czy jest luz na samym drążku kierowniczym.U ciebie tego luzu nie było pewnie natomiast wyrobiła się tulejka prowadząca listwę lub sam docisk listwy do zębatki.Najlepiej by ją było wymienić na nową bo to co zrobił ci mechanik to jest pierwszym krokiem do krzywienia listwy.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/75557-stuki-w-uk%C5%82adzie-kierowniczym/#findComment-628422 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość albin37 Opublikowano 20 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2016 (edytowane) Liczę się z tym że z czasem może być problem z tą maglownicą ale zrobiłem po tej regulacji około 2000km i sprawuje się nie najgorzej,jak padnie to dam do regeneracji,tylko mam takie dziwne uczucie jakby lekko mi myszkowała na drodze,jak puszczę kierownicę to niby prosto jedzie ale tak wygląda jakby kierownica nie ustawiała się na wprost tylko jej trzeba jej lekko pomóc,nie wiem czy to jest normalne przy wspomaganiu elektrycznym bo nie miałem do czynienia ze wspomaganiem elektrycznym.Może ten model tak ma? Edytowane 20 Marca 2016 przez albin37   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/75557-stuki-w-uk%C5%82adzie-kierowniczym/#findComment-628426 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam1954 Opublikowano 20 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2016 Powinno być prosto.Może być że że tak powiem rozkalibrowało się na czujniku skrętu.Albo jak było u mnie że poprawiło się gdy zrobili mi na stacji pełną geometrię. http://forum.opel24.com/topic/23457-instrukcja-naprawy-eps/   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/75557-stuki-w-uk%C5%82adzie-kierowniczym/#findComment-628437 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość albin37 Opublikowano 20 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2016 Geometrię sprawdzałem komputerowo i jest ok tylko mi minimalnie kierownice wyprostowali bo była lekko przestawiona w prawo,to o kalibracji czytałem ale mi nie ściąga tylko jak by kierownica nie wracała samodzielnie do środkowego położenia niezależnie czy z lewej czy prawej strony,sprawdzałem też błędy kompa i brak. Ta myślę że może po tej regulacji luzu maglownicy w środkowym położeniu może się przycina?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/75557-stuki-w-uk%C5%82adzie-kierowniczym/#findComment-628446 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam1954 Opublikowano 20 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2016 Właśnie tak może się dziać.Za mocno dociągnęli i jest większy opór. Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/75557-stuki-w-uk%C5%82adzie-kierowniczym/#findComment-628449 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.