Skocz do zawartości

klimatyzacja pasek wieloklinowy


Rekomendowane odpowiedzi

Gość piobod1976

Witam ma pytanko padł mi kompresor Klimy ale mam możliwość regeneracji go za darmo i pytanie brzmi czy jest taka możliwość wymontowania samego kompresora i założenia krótszego paska wieloklinowego tak aby auto mogło jeździć do czasu regeneracji kompresora,czy jest to raczej nie możliwe .Corsa B 1.4 60KM,97r

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

Z tego co pamiętam kolega nie jest pierwszy który pyta aby taki myk zrobić.

Pewnie że można tak sprytne obejść tą sprężarkę ale czy w kolegi silniku to pewności nie dam, trzeba poczekać może któryś z kolegów potwierdzi że można na 100%.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość piobod1976

No też tak pomyślałem bo jak robią silniki takie same tylko z różnym wyposażeniem to pewno powinno pasować tylko muszę gdzieś poszukać jaka długość powinna być paska bo znalazłem 1465-1460 i 1530 chodzi o długości nie wiem czemu taka różnica w tym jednym ,jak by ktoś wiedział dokładnie jaka długość to będę wdzięczny. A czy ciężko jest wymontować kompresor ?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kompresor wymontować to raptem ok. 4 śrubek, kłopot może być z dostępem do nich. Długość paska możesz sam zmierzyć sznurkiem przy demontażu kompresora. Rożnica w długościach pasków, które podałeś może wynikać z obecności wspomagania kierownicy hydraulicznego. W corsach B albo nie było w ogóle, albo było hydrauliczne, albo było elektryczne (EPS).

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość piobod1976

Dzięki a jeszcze jedno jak by mi się to wszystko udało to ma ktoś jakiś pomysł na zabezpieczenie przewodów żeby się nie zabrudziły podczas jazdy .

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość piobod1976

No i zabrałem się za demontaż kompresora ,kupiłem sobie krótszy pasek klinowy i zacząłem wszystko szło dobrze do mementu odkręcenia ostatniej śruby od strony sprzęgła kompresora i porażka bo żeby ją odkręcić to trzeba wyciągnąć poduszkę od silnika i wszystko fajnie tylko znowu poduszka jest na jak się okazało 5 śrubach dwie do karoserii spoko odkręcić i trzy do bloku dwie na dole spoko odkręcić ale jedna znowu gdzieś tam pod kołem pąsowym od pompy wspomagania i kicha nie możnaż jej odkręcić z tego wygląda ze trzeba rozebrać pól osprzętu żeby wyciągnąć ten model sprężarki bo jak się okazuje są dwa przykręcane od dołu i od przodu ta od przodu to porażka konstruktorzy opla chyba nie przewidzieli że te auta tak długo będą jeździć :-) No chyba że ktoś już to wymieniał i jest jakiś myk żeby to wyciągnąć bez takiego rozbierania osprzętu,żałuję że nie porobiłem zdjęć to bym lepiej naświetlił problem . Chyba trzeba będzie uderzyć do mechanika tylko czy to się cenowo będzie opłacać? A I jak chodzi o zamontowanie krótszego paska to chyba też się nie da bo wygląda na to ze wspornik od poduszki będzie przeszkadzał. Narazie to tyle ma ktoś jakiś pomysł.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności