Gość zbych202 Opublikowano 4 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2016 Od jakiegoś czasu zapalał mi się czek engine ale zawsze gasł po kilku godzinach lub po jednym dniu . Niestety ostatnio tak jak się zapalił świeci się dalej już od kilku dni . Kolega z pracy sprawdził mi błędy i wyskoczył P0138-00 obieg prądowy czujnika 02, za silne napięci (rząd 1 czujnik 2) kolejny PO140-00 Sonda lambda , przerwany obwód (rząd 1 czujnik 2 ) Wygląda na to że sonda numer 2 jest do wymiany , ale gdy sprawdziliśmy bloki pomiarowe sond to sonda numer jeden dawała jakieś dziwne odczyty wartości tych cyferek cały czas skakały , tak samo było z mieszanką bogata/uboga/bogata /uboga i cały czas tek skakało . Co dziwne sonda druga pracowała stabilnie i nie było aż tak dużych skoków . Macie jakiś pomysł która sonda jest do wymiany ? a może obie ? Dodam jeszcze że samochód chodzi normalnie i może delikatnie wzrosło spalanie. Mam nadzieję że w miarę zrozumiale opisałem mój problem   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/75824-problem-z-sond%C4%85-lambda/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam1954 Opublikowano 4 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2016 Pisze ci że czujnik drugi.Czyli sonda 2 138 to jakieś zwarcie najprawdopodobniej na przewodzie lub w samej sondzie. 140 grzałka padła lub któryś z przewodów(+)jest przerwany i robi zwarcie np. z obwodem i wywala 138. Ogólnie sonda do pomierzenia i (przewód ze sterownika silnika do sondy też)ewentualnie wymiana   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/75824-problem-z-sond%C4%85-lambda/#findComment-630732 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.