Gość krzysztof55 Opublikowano 2 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2016 Wreszcie uruchomiłem klimę.Wymieniona chłodnica,klima nabita,działa poprawnie,gdyby nie to że dzieje się coś dla mnie nie zrozumiałego.Silnik odpala normalnie,wszystko działa prawidłowo (również turbina)do momentu kiedy temperatura silnika podniesie się o 2 kreski. Zapala się check.Autko zaczyna mulić,kiedy domuli do 2000 obr.check gaśnie i włącza się turbina.Jest ok.do momentu kiedy wyrzucę na luz i spadną obroty.Przed uruchomieniem klimy,wszystko działało książkowo.Komputer pokazał dwa błędy:czujnik ciśnienia klimy i sąby sygnał z silnika.obydwa błędy zostały skasowane i po wyjechaniu od mechanika wróciły. Może ktoś z Was miał tego typu problem.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/76194-klima-i-b%C5%82%C4%99dy-auto-zaczyna-muli%C4%87/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Gawlak Opublikowano 2 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2016 czujnik cisnienia zapewne do wymiany   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/76194-klima-i-b%C5%82%C4%99dy-auto-zaczyna-muli%C4%87/#findComment-633907 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość krzysztof55 Opublikowano 3 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2016 czujnik cisnienia zapewne do wymiany Dzięki za odpowiedż gdzie on się znajduje i do czego on służy ?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/76194-klima-i-b%C5%82%C4%99dy-auto-zaczyna-muli%C4%87/#findComment-634004 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafalgrzegorz Opublikowano 3 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2016 Pewnie masz na lewym nadkolu ( my w beni tam mamy pod filtrem powietrza). Jeszcze warto było sprawdzić filtr klimy przed nabiciem, on też wpływa na cięższą pracę kompresora.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/76194-klima-i-b%C5%82%C4%99dy-auto-zaczyna-muli%C4%87/#findComment-634027 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość krzysztof55 Opublikowano 3 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2016 (edytowane) Pewnie masz na lewym nadkolu ( my w beni tam mamy pod filtrem powietrza). Jeszcze warto było sprawdzić filtr klimy przed nabiciem, on też wpływa na cięższą pracę kompresora. Witam Cię Rafał,dawno się nie słyszęliśmy.Ale wszystko przez to,że z sinterką wszystko było ok. Piszecie o czujniku ciśnienia w klimie ?Ale tak się dzieje nawet bez włączenia klmy.Czy to możliwe,żeby były takie zawirowania przez ten czujnik ? Kurde,yle kasy wsadziłem w elektrykę i zachciało mi śię klimy . Jutro poszukam tego gnojka,ale jak sprawdzić czy to ten czujnik ? Edytowane 3 Maja 2016 przez krzysztof55   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/76194-klima-i-b%C5%82%C4%99dy-auto-zaczyna-muli%C4%87/#findComment-634036 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafalgrzegorz Opublikowano 3 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2016 Krzysztof sprawdź jeszcze czy jakieś przewody od podciśnienia są nie porozłączane - mechaników jakich mamy takich mamy - albo jakaś kostka wypięta. Przy robocie różne rzeczy się zdarzyć mogą.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/76194-klima-i-b%C5%82%C4%99dy-auto-zaczyna-muli%C4%87/#findComment-634045 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość krzysztof55 Opublikowano 3 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2016 Krzysztof sprawdź jeszcze czy jakieś przewody od podciśnienia są nie porozłączane - mechaników jakich mamy takich mamy - albo jakaś kostka wypięta. Przy robocie różne rzeczy się zdarzyć mogą. Po poprzednich kłopotach z podciśnieniem i elektryką pierwsze co zrobiłem,to sprawdziłem przewody podciśnienia i wtyczki. pozornie wszystko jest ok.Jutro mam jeszcze trochę czasu,tak że jak tylko będzie pogoda to posprawdzam wszystko jeszcze raz. Tylko jak sprawdzić ten czujnik ciśnienia klimy.U mnie filtr powietrza jest po prawej stronie,czy to ma jakieś znaczenie co do umiejscowienia czujnika. Jedno mnie zastanawia,co wspólnego ma czujnik cośnienia klimy z muleniem.muli do ok 2000-2200.w tym momencie włącza się klima i check gaśnie,ciągnie jak rakieta.Noga z gazu,wolne obroty i check się zaświeca itd....   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/76194-klima-i-b%C5%82%C4%99dy-auto-zaczyna-muli%C4%87/#findComment-634092 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Kacper Opublikowano 4 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2016 Nie wiem co ma wspólnego klima do mulenia silnika. Miałeś dwa błędy czujnika klimy i slaby sygnał z silnika. Ten drugi to pewnie czujnik położenia wału i ma nim bym się skupił. A gdzie go szukać ? http://forum.opel24.com/topic/29181-czujnik-polozenia-walu/   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/76194-klima-i-b%C5%82%C4%99dy-auto-zaczyna-muli%C4%87/#findComment-634112 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość krzysztof55 Opublikowano 5 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2016 Nie wiem co ma wspólnego klima do mulenia silnika. Miałeś dwa błędy czujnika klimy i slaby sygnał z silnika. Ten drugi to pewnie czujnik położenia wału i ma nim bym się skupił. A gdzie go szukać ? http://forum.opel24.com/topic/29181-czujnik-polozenia-walu/ Znalazłem przyczynę mulenia opisaną wyżej,Mianowicie po podłączeniu do kompa wyszedł błąd egr-a.Zdemontowałem,przeczyściłem,przepatrzyłem jeszcze raz przewody podciśnienia i zooonk,gumka łącząca srodkowy elektrozawór po prawej stronie była lekko pęknięta i tamtędy uchodziło ciśnienie.Po naprawie (wymiana gumki łączącej ) wszystko wróciło do normy.Dzięki wielkie za podpowiedzi.Wniosek z tego,że cały układ pociśnienia w sintrze musi być w 100% sprawny,wtedy jest ok.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/76194-klima-i-b%C5%82%C4%99dy-auto-zaczyna-muli%C4%87/#findComment-634302 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafalgrzegorz Opublikowano 5 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2016 Znalazłem przyczynę mulenia opisaną wyżej,Mianowicie po podłączeniu do kompa wyszedł błąd egr-a.Zdemontowałem,przeczyściłem,przepatrzyłem jeszcze raz przewody podciśnienia i zooonk,gumka łącząca srodkowy elektrozawór po prawej stronie była lekko pęknięta i tamtędy uchodziło ciśnienie.Po naprawie (wymiana gumki łączącej ) wszystko wróciło do normy.Dzięki wielkie za podpowiedzi.Wniosek z tego,że cały układ pociśnienia w sintrze musi być w 100% sprawny,wtedy jest ok. A widzisz, teraz już że warto sprawdzić wszystko 2 razy. Życzę powodzenia. Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/76194-klima-i-b%C5%82%C4%99dy-auto-zaczyna-muli%C4%87/#findComment-634311 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.