Gość Endryu Opublikowano 28 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2016 Jak powinno się zmierzyć czy jest prąd w kostce zasilającej czujnik ?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/76938-opel-corsa-10-12v-ga%C5%9Bni%C4%99cie-skoki-obrot%C3%B3w/page/2/#findComment-649043 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam1954 Opublikowano 28 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2016 (edytowane) Wyjmujesz wtyczkę od czujnika i multimetrem mierzysz oporność czujnika.Ok 900 Ohm A wiązkę to we wtyczce od sterownika silnika sprawdzasz czy nie ma przerw lub zwarć między pinami 22 i 32 a wtyczką czujnika Edytowane 28 Września 2016 przez adam1954   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/76938-opel-corsa-10-12v-ga%C5%9Bni%C4%99cie-skoki-obrot%C3%B3w/page/2/#findComment-649091 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Endryu Opublikowano 29 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2016 (edytowane) Wyjmujesz wtyczkę od czujnika i multimetrem mierzysz oporność czujnika.Ok 900 Ohm A wiązkę to we wtyczce od sterownika silnika sprawdzasz czy nie ma przerw lub zwarć między pinami 22 i 32 a wtyczką czujnika Czujnik ma tyle jak mówisz, zarówno stary jak i nowy . Jak już dostanę się do sterownika, mam po prostu sprawdzić ciągłość obwodu dając dwie "igiełki" multimetru w te piny , czy chodzi o to żeby dać jedną końcówkę od kostki, a drugą do pina w sterowniku ( np lewa dziurka w kostce - pin 22 , prawa dziurka w kostce - pin 32 ) ? Edytowane 29 Września 2016 przez Endryu   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/76938-opel-corsa-10-12v-ga%C5%9Bni%C4%99cie-skoki-obrot%C3%B3w/page/2/#findComment-649109 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam1954 Opublikowano 29 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2016 Tak to drugie.Czyli jeden do wtyczki do sterownika drugi do wtyczki do czujnika.Sprawdzić też trzeba czy nie mają zwarcia oba kabelki.Czyli np.na wtyczce czujnika trzymasz na jednym pinie a sprawdzasz na sterowniku dwa piny.Raz jeden a potem drugi.Jeżeli na jednym nie będzie obwodu a na drugim tak to ok.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/76938-opel-corsa-10-12v-ga%C5%9Bni%C4%99cie-skoki-obrot%C3%B3w/page/2/#findComment-649117 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Endryu Opublikowano 29 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2016 Tak to drugie.Czyli jeden do wtyczki do sterownika drugi do wtyczki do czujnika.Sprawdzić też trzeba czy nie mają zwarcia oba kabelki.Czyli np.na wtyczce czujnika trzymasz na jednym pinie a sprawdzasz na sterowniku dwa piny.Raz jeden a potem drugi.Jeżeli na jednym nie będzie obwodu a na drugim tak to ok. Rozumiem, rozumiem, znalazłem takie coś : http://imgur.com/a/8036s . Nie znalazłem dla 1.0 X10XE, ale widać ze piny się zgadzają jak wspominałeś od tego czujnika, tylko teraz mnie interesuje, które to jest A, a które B. Tutaj sterownik : http://imgur.com/a/OR8g3. Bo jeśli te górne to A to dla danych pinów i dla wtyczki do czujnika położenia wału korbowego nie ma rezystancji.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/76938-opel-corsa-10-12v-ga%C5%9Bni%C4%99cie-skoki-obrot%C3%B3w/page/2/#findComment-649124 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam1954 Opublikowano 29 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2016 Na wtyczce powinno być opisane.Ale tak .Górna   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/76938-opel-corsa-10-12v-ga%C5%9Bni%C4%99cie-skoki-obrot%C3%B3w/page/2/#findComment-649130 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Endryu Opublikowano 30 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2016 Na wtyczce powinno być opisane.Ale tak .Górna No to sprawdziłem akustycznym testem ciągłości i nie piszczało na żadnej żyle, i wyświetlało się cały czas OL . Czyli kable ? Ale jak to możliwe że można jechać bez tego czujnika ?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/76938-opel-corsa-10-12v-ga%C5%9Bni%C4%99cie-skoki-obrot%C3%B3w/page/2/#findComment-649164 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam1954 Opublikowano 30 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2016 (edytowane) A dla pewności sprawdziłeś drugą wtyczkę? I tak jeszcze sprawdź igłą przy kostce od czujnika przewody bo może piny we wtyczce mają przerwy. Edytowane 30 Września 2016 przez adam1954   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/76938-opel-corsa-10-12v-ga%C5%9Bni%C4%99cie-skoki-obrot%C3%B3w/page/2/#findComment-649166 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Endryu Opublikowano 3 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2016 A dla pewności sprawdziłeś drugą wtyczkę? I tak jeszcze sprawdź igłą przy kostce od czujnika przewody bo może piny we wtyczce mają przerwy. Tak dalej nic . To auto do elektryka musi iść   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/76938-opel-corsa-10-12v-ga%C5%9Bni%C4%99cie-skoki-obrot%C3%B3w/page/2/#findComment-649412 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam1954 Opublikowano 3 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2016 No a próbowałeś rozbebeszyć wiązkę w której idą te kabelki aby znaleźć przyczynę przerw.Może gryzoń(kuna)przegryzł przewody.? Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/76938-opel-corsa-10-12v-ga%C5%9Bni%C4%99cie-skoki-obrot%C3%B3w/page/2/#findComment-649420 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.