Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Niby powinny sie regulować przy podciąganiu ręcznego.

Ale tych ząbków na nich jest chyba z 15, więc teoretycznie 15 podciągnięć ręcznego powinno skompensować luz na nich o 1 obrót, czyli niecały milimetr.

Teoretycznie, bo w praktyce wyjdzie z 50 podciągnięć......

A co zrobisz, jak luz masz na 5mm?

 

Lepiej rozebrać....

 

  • Odpowiedzi 21
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Ale tych ząbków na nich jest chyba z 15, więc teoretycznie 15 podciągnięć ręcznego powinno skompensować luz na nich o 1 obrót

tylko ze jak masz duzy luz a one dobrze działaja to przy zaciagnieciu ta blaszka przekreca naktetke o kilka ząbkow

 

W corsie przekręca o jeden ząbek, w astrze Cr2shera też.

 

A u mnie reczny lapie juz na max na 3 ząbku - czy to nie za wczesnie?? mam do wymiany szczeki, to moze przy okazji lukną bym i na to - jak to ustawic? i jak popuscic szzceki aby dalo sie zdjac bebny ?- podejrzewam ze jak tak szybko łapie reczny to moga byc z tym problemy.

 

Gość Anonymous

Niby powinny sie regulować przy podciąganiu ręcznego.

Ale tych ząbków na nich jest chyba z 15, więc teoretycznie 15 podciągnięć ręcznego powinno skompensować luz na nich o 1 obrót, czyli niecały milimetr.

Teoretycznie, bo w praktyce wyjdzie z 50 podciągnięć......

A co zrobisz, jak luz masz na 5mm?

 

Lepiej rozebrać....

Masz rację przy wymianie szczęk wstępnie ustawiamy - potem musi się samo ustawić

 

Gość maniek02

ha! generalnie panowie mechanicy u których to robiłem dali ciała na całej lini!??? z jednej strony ta regukacja była zapieczona ciezko chodziła, dopiero rozebranie tego i potraktowanie WD 40 i oki natomiast z drugiej strony było wogule nie rozkrecony!;)! dzwoniłem dzisiaj do zakładu i gadałem z kieronikiem... twierdzi ze to niemożliwe..... nie polecam ich!:)!

 

No, to wiesz teraz, na czym stoisz..... http://localhost/opel/ipb/public/style_emoticons/default/biggrin.gif

 

Gość andrzej_m55

Witam

Tak to jest z mechanikami palcem pokażesz a jeszcze powiedzą że oni są najlepsi

Oczywiście nie wszyscy na szczęście

Pozdrawiam...

 

Gość Anonymous

Dla mnie też to 100% kwestia samoregulatorów. ZAWSZE sie je wstępnie reguluje a dopiero potem linki ręcznego. Jest prosty sposób na sprawdzenie tego. Odpal silnik, wciśnij pedał chamulca, a teraz szybko puśc pedał i wciśnij go jeszcze raz. Jeśli za drógim wciśnięciem pedał bedzie stawiał opór wyrzej to na 100% kwestia samoregulatorów. Ale gdy niewiele trzeba podciągnąć to moze być niezauważalne. W każdym razie najlepiej jest zdjąć koło i wyrególować. Nie trzeba nawet ściągać do tego bembna. Mozna to zrobić przy odrobinie wprawy przez otwór w bembnie po śróbie trzymającej koło. Najlepiej uzyć do tego niewielkiego śrubokręta płaskiego, najlepiej zeby miał podgiętą końcówke, wtedy łatwiej trafić w śrube samoregulatora.

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności