Gość shogun88 Opublikowano 22 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2016 Witam. Nie wiem czy dobrxe dodaje temat jesli nie prosze o przeniesienie. Koledzy potrzebuje pomocy mam od tygodnia mam problem z moja asterka komouter pokazuje ten blad p2564. Sprawdzilem wszystkie kable przewody wszystko jest ok. Turbina kreci chodz ostniatnio na dalekiej trasie mialem spadek mocy tak jakvy nie dzialala pedal w podloge a tu zero reakcji, zjechalem na serwis po ponownym odpaleniu dziala wszystko ok. Ma ktos pomysl co to moze byc znajomy mechanik radzi mi to zmienic bo mowi ze turbina nie dostaje takiego doladowania jak powinna, jesli nie to to turbina... Mial ktos cos podobnego? Czytalem jakie sa objawy padajacej turbiny i nic nie wskazuje na to zeby miala pasc czy cos cos ja blokuje poprostu. Doadam ze spadek mocy zdarzyl mi sie tylko raz jak narazie. Sent from my LG-F400K using Tapatalk   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/77304-blad-p2564-tubro-changer-sensor/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GrzECHO Opublikowano 25 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2016 To jest ten zawór ze zdjęcia, przed jego wymianą sprawdź kostkę do niego podłączoną i jej styki.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/77304-blad-p2564-tubro-changer-sensor/#findComment-643735 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość shogun88 Opublikowano 28 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2016 Witam ponownie koledzy zmienilem ten zawor wszystko bylo ok az do dzis troche dluzsza trasa i problem wrocil. Auto nagle stracilo moc po ponownym uruchomieniu silnika wszystko wrocilo do normy ale do momentu wyprzedzania i znowu to samo tak jakby turbo nie pracowalo ale znowu ponowne uruchomienie i dziala. Prosze o jakies wskazowki co to jeszcze moze byc Kody bledow jakie tym razem sie pojawily to p0234 (11), p2263 (5b) p2564(00), p2263(61) Jesli ktos z was ma jakos wiedze co tym zrobic prosze o pomoc Sent from my LG-F400K using Tapatalk   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/77304-blad-p2564-tubro-changer-sensor/#findComment-646782 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArKos Opublikowano 28 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2016 Okablowanie zaworu turbiny do dokładnego sprawdzenia (wtyczka również - mogą być obłamane przewody) oraz bardzo dokładnie sprawdzić wężyki podciśnienia: do zaworu turbiny, zawór -> gruszka turbiny, te co lecą do wakupompy również. Jak jest akumulator podciśnienia to również sprawdzić, czy nie jest nieszczelny. Turbina przeładowuje czyli jest problem sterowania klapką w turbinie (ta poruszana sztangą z gruszki). Należy też zobaczyć, czy sama grucha jest ok czyli podać jej podciśnienie i zobaczyć, czy ściąga sztangę.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/77304-blad-p2564-tubro-changer-sensor/#findComment-646783 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość shogun88 Opublikowano 28 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2016 Czy map sensor moze tez za to odpowiadac? Znajomy mechanik mowil ze to moze byc tak gruszka ale ona w tym modelu idzie z turbina razem nie mozna tego wymienic. W tym przypadku boje sie ze cale turbo bedzie trzeba zmienic. Kable sa ok wszystko szczelne bo mi to sprawdzal mechanik zanim ten elektrozawor wymienialem Sent from my LG-F400K using Tapatalk   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/77304-blad-p2564-tubro-changer-sensor/#findComment-646787 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArKos Opublikowano 29 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2016 Ten silnik ma przepływomierz a nie mapsensor. I w wypadku przeładowania nie ma on związku. Bardziej czujnik ciśnienia doładowania.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/77304-blad-p2564-tubro-changer-sensor/#findComment-646808 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość shogun88 Opublikowano 29 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2016 Czarna magia dla mnie... A czy za to moze odpowiadac ten czujnik? Ostatnim razem jak bylem u mechanika mowil tez ze moze byc to ta czesc ktora w tym skutukuje wymiana calej turbiny gdyz tej czesci nie da sie osobno kupic. Sent from my LG-F400K using Tapatalk   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/77304-blad-p2564-tubro-changer-sensor/#findComment-646818 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość shogun88 Opublikowano 10 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2016 Witam ponownie no wiec nowe turbo nowe zycie i nowy problem. No więc w ostatnią sobotę kupiłem nowe turbo no i odrazu wymiana. Trwało to chyba 6godzin. No nic pierwsza proba i jakby akumulator padł, dodam ze wcześniej nie miałem problemu 2 tyg auto stało o odpaliło normalnie. Mechanik mówi ze to akumulator ale sprawdziłem aku w profesjonalnym serwisie i gość mówi ze wszystko ok bateria dobra tylko trzeba ja podladowac. No wiec ok na drugi dzien miałem trase prawie 400km mysle naladuje sie podczas drogi. Wróciłem auto stalo moze z 3 dni i kicha znowu nie odpalił. Moje wrażenie jest takie jakby auto po wymianie trubo potrzebowalo więcej prądu do rozruchu Tak jakby ciężej kręciło. Pomoże ktoś?Nie wiem co tym myslec mechanik spr pobor pradu wszystko ok. I nie wiem czy to wina mechanika co zmienial turbo ? Ja pisalem wczesniej przed wymiana nie bylo problemu z akumulatorem Sent from my LG-F400K using Tapatalk   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/77304-blad-p2564-tubro-changer-sensor/#findComment-647677 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.