Gość Piotrek_109 Opublikowano 26 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2016 Miałem przeprowadzony serwis klimatyzacji z wymianą chłodnicy oraz osuszacza.Po upływie 3 miesięcy klimatyzacja przestała działać (sprężarka włącza się ale chłodzenie powietrza jest ledwo odczuwalne lub nawet jego brak) podejrzewam nieszczelność układu. Czy mogę w tym wypadku powołać się na gwarancje ? bo przyznam że za serwis zapłaciłem bardzo dużo.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Gawlak Opublikowano 26 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2016 a dawali takowa ?? zaplaciles i dostales rachunek ??   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Piotrek_109 Opublikowano 26 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2016 Mam tylko fakturę.A o gwarancji nic nie wspominali. Jeszcze tak wspomnę przy okazji że już tam raz byłem bo chłodnica wody była źle zamontowana i podczas hamowania wiatrak opierał się na pasie przednim i wydawał piskliwe dźwięki. Troszkę musiałem się z mechanikiem posprzeczać bo wmawiał mi że on tu nic nie poradzi bo mam pan auto bite   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kicaj Opublikowano 26 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2016 Zależy co wyjdzie w obecnej diagnostyce. Masz rękojmię na usługę. With mobilephone sent.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Piotrek_109 Opublikowano 26 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2016 Podjadę tam w najbliższym czasie i zobaczę jak zareaguję na moją reklamację usługi.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.