Gość N-a Opublikowano 6 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2016 Spoko w żaden sposób nie poczułem się urażony   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/78273-%C5%9Bwiece/page/2/#findComment-652277 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość corsik Opublikowano 7 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2016 O stopniu zużycia świeć nie decyduję ich kolor (chyba że byłby to ich ostatnie stadium agonia) tylko przejechane kilometry-instrukcja obsługi podaje. Nawet jeżeli nie dają odczuwalnych przez mas oznak zużycia, po deklarowanym przebiegu przez producenta należy je wymienić.Silnik znacznie sprawniej odczuwa ich zużycie niż my jesteśmy wstanie to zaobserwować. Na kolor największy wpływ na skład mieszanki i warunki jej spalanie.Oleju pewnie trochę bierze.Jeżeli wartość cieplna jest prawidłowa, to silnik nie jest mocno obciążany lub często pracuje na krótkich trasach.Nie jest zle ale mogły by być trochę lepiej wypalone. Nie jest zle ale mogły by być trochę lepiej wypalone. Witam kolego.To co trzeba zrobić żeby je troche wypalić. Pozdrawiam.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/78273-%C5%9Bwiece/page/2/#findComment-652437 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Andrzej.62 Opublikowano 7 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2016 (edytowane) Tak jak pisałem wcześniej,przyczyny mogą byś różne np:kondycja silnika-kompresja, skład mieszanki, wartość cieplna świeć, sprawność samych świec, temperatura silnika- termostat, sprawność instalacji wysokiego napięcia, rodzaj i długość pokonywanych tras, to tak z grubsza o ile czegoś nie zapomniałem. Edytowane 7 Listopada 2016 przez Andrzej.62   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/78273-%C5%9Bwiece/page/2/#findComment-652438 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam1954 Opublikowano 7 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2016 To co trzeba zrobić żeby je troche wypalić. Pierwsze to moim zdaniem trzeba zadać sobie pytanie dla czego jedna jest zawalona olejem. Ja zrobiłbym pomiar kompresji z próbą olejową aby sprawdzić skąd dostaje olej.Od Pierścieni czy od zaworów. Jeżeli od pierścieni to są płukanki i inne preparaty dla ich odpieczenia. Zmiana oleju ip. Jeżeli zawory to uszczelniacze do roboty   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/78273-%C5%9Bwiece/page/2/#findComment-652440 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.