Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Gość LukasM18

Wszystko to była wina tej gruszki. Teraz moc rozwijana jest równomiernie,turbosprężarka działa jak powinna,nie ma już żadnych błędów. Próbowałem wczoraj na autostradzie pociągnąć ja trochę z piątego i szóstego biegu bo zawsze kiedy to robiłem to pokazywał się błąd teraz już nie było nic. 190 i mało jej było ale nie chciałem więcej jechać bo za dużo aut;-)

Martwię się o DPF :) Nie daje jakichkolwiek znaków życia,nawet nie wiem kiedy a co najgorsze czy wogóle się wypala. Nie widzę po spalaniu żeby wzrastało do tych paru litrów na postoju,nie pokazują mi się też żadne informacje że coś jest nie tak.Auto mam u siebie tydzień,zrobiłem z 800km albo więcej ale żadnych oznak wypalania nie widziałem

Edytowane przez LukasM18

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/78595-b%C5%82%C4%99dy-ecn-029952-i-ecn-068302/page/3/#findComment-654840
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
  • Odpowiedzi 22
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Teraz dalej z problemami... :( jaki macie zasięg po zatankowaniu do pełna wg komputera?? Jak miałem dziurawą gruszke po zatankowaniu do pełna pokazywało ponad 900km teraz mam 770. Nie mam pojęcia czy pojawiła się jakaś usterka czy dzieje sie cos z wtryskiem i pompą... Czy komputer samochodu zapamiętuje styl jazdy i wg tego podaje zasięg?? NIe mam strasznie cięzkiej nogi ale jeżdże normalnie nie za nisko nie za wysoko kręce do 3000tyś na autostradzie do 150km/h max komputer pokazuje srednie spalanie 6,4 litra ale mam to od początku samochodu i średnią prędkośc...42kh/h. To jest niemożliwe wydaje mi się ze komputer się zawiesił albo cos. Czy da sie zresetowac komputer pokładowy albo żeby odświeżył mi dane na temat spalań itp. I jeszcze jedno mam problem z obrotami czasem falują czasem nie jak mu się podoba nie wiem co się zaczyna dziać. Druga rzecz to przy naciskaniu sprzęgła czasem ale też nie zawsze zmienia się dżwięk, jak wcisnę sprzęglo to hałas ustaje ale kiedy sprzęgło jest odpuszczone to coś rzęźi,wydaje mi się że to łożysko oporowe ale to ponoć jest nowe.zaczynam się już wkurwiać bo auto nie chodzi jak powinno,może nie jestem mechanikiem ale wiem ze cos jest nie tak

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/78595-b%C5%82%C4%99dy-ecn-029952-i-ecn-068302/page/3/#findComment-655693
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Proszę o pomoc ponownie. Kilka dni temu przyjechałem do pl. Miałem miejsce do parkowania w stylu przód na dole dupa u góry. Przychodzę rano,odpalam bez problemu,chodzi 15sek gaśnie,odpalam ponownie chodzi już bez problemu i następnego dnia znowu to samo. Zauważyłem że kiedy przychodzę następnego dnia poziom paliwa jest trochę większy. Założyłem zaworek zwrotny i się zaczęło. Obroty falują okropnie jakby miał zgasnąć,ale auto powyżej 1000 obrotów zachowuje się normalnie. Dzieję się tak tylko na jałowych obrotach. Nie mam błędów ani nic. Auto w trasie sprawowało się perfekcyjnie a teraz same problemy. Nie dymi,egr czysty,kolektor również. Nie mam pojęcia. Proszę o pomoc.

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/78595-b%C5%82%C4%99dy-ecn-029952-i-ecn-068302/page/3/#findComment-656496
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności