Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Wentylator od chłodnicy jest na początku komory silnika.On pracując chłodzi duży obieg chłodzący.Mały obieg to właśnie układ nagrzewnicy.

Bardzo prawdopodobne jest podmiana węży jak pisał Beny

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/78620-s%C5%82abe-ogrzewanie/page/2/#findComment-654707
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 45
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowane grafiki

Gość Calibra 2.0 8v 115

Sprawdziłem te węże od nagrzewnicy i jest wszystko z nimi ok, bo w sumie inaczej nie da się ich podłączyć,

 

a ogrzewanie nadal jest słabe, a po załączeniu wentylatora to wcale nie ma ogrzewania. Już nie wiem gdzie szukać przyczyn,

 

czy ten termostat coś nie tak

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/78620-s%C5%82abe-ogrzewanie/page/2/#findComment-654819
Udostępnij na innych stronach

Termostat przecież możesz sprawdzić czy gdy na wskaźniku masz ok 70 st.C rura do chłodnicy jest ciepła.Jeżeli tak to jest do wymiany.

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/78620-s%C5%82abe-ogrzewanie/page/2/#findComment-654821
Udostępnij na innych stronach

To jest w porządku.Jeżeli masz też gorące węże od nagrzewnicy o zostaje jednak klapka obiegu w wentylatorze nagrzewnicy .

Jak masz podłączone węże do reduktora LPG?

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/78620-s%C5%82abe-ogrzewanie/page/2/#findComment-654830
Udostępnij na innych stronach

Gość Calibra 2.0 8v 115

No jest ten trójnik który rozchodzi do nagrzewnicy i na reduktor, a co do klapki to właśnie patrzyłem i zamyka się do końca i otwiera.

 

Uszczelka przy tej klapce też cała

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/78620-s%C5%82abe-ogrzewanie/page/2/#findComment-654884
Udostępnij na innych stronach

Rozumiem że masz podłączony reduktor szeregowo w układ chłodzenia.Może masz zablokowany przepływ przez niego?

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/78620-s%C5%82abe-ogrzewanie/page/2/#findComment-654886
Udostępnij na innych stronach

Gość Calibra 2.0 8v 115

Ale jakby mógł być zablokowany ? Znowu nagrzewnica jest gorąca.

 

To co z tym zrobić żeby sprawdzić ? Zdjąć węże z reduktora zaślepić jakoś i sprawdzić na benzynie ?

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/78620-s%C5%82abe-ogrzewanie/page/2/#findComment-654890
Udostępnij na innych stronach

Nie napisałeś jak masz podłączony reduktor.Masz go dopiętego na dwóch trójnikach do węży od nagrzewnicy (równolegle)?

Czy wąż idący z silnika idzie do reduktora ,wychodzi z niego i idzie do nagrzewnicy.Drugi wąż jest nie rozcinany.(szeregowe)

Jeżeli to drugie to rozpięcie węży na reduktorze i złączenie ich złączką omija reduktor i w en sposób można wykluczyć jego udział w problemie.

 

To pierwsze rozwiązanie raczej nie będzie miało wpływu na ogrzewanie.Ale na upartego można wypiąć trójniki i zastosować złączki.

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/78620-s%C5%82abe-ogrzewanie/page/2/#findComment-654893
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności