Skocz do zawartości

Poliuretany do Astry H GTC


Rekomendowane odpowiedzi

W przyszłości zamierzam wymienić częściowo, albo i wszystkie gumowe elementy w zawieszeniu na poliuretany. Ktoś przeprowadzał już taki zabieg i ewentualnie może doradzić jaką firmę wybrać itp.

 

Widziałem też poliuretanowe poduchy pod silnik i skrzynie. Jakieś opinie o takim rozwiązaniu (przenoszenie wibracji itp.)?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A to mam jeszcze jakiś komfort przy GTC z zawieszeniem sportowym IDS+ i 18tkami na lato? :)

 

Po za tym są różne twardości poliuretanów. Różnie w różnych firmach to wygląda, ale są twardości odpowiadające ori i są oczywiście twardsze i wtedy faktycznie jest mega sztywno - tak bynajmniej w teorii to wygląda. A na pewno są o wiele żywotniejsze od zwykłych gum.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jeszcze masz

poliuretany sie nadaja jak smigasz po torze

a nie do codziennej jazdy

mozesz zamontowac np w stabilizatorze i mocowania amorkow

reszte bym odpuscil i zamontowal dobre zamienniki albo oryginaly GMa

twardosci sa rozne jak i jakosc wykonania

ja kupowalem deutera ale do calkiem innego auta i innego zastosowania ;)

narazie czekaja na montaz (wsadzilem to co bylo na szybko mozliwe)

do opla ktorego mialem odpuscilem z powodow jakie napisalem wyzej

tez mialem glebe i duze kola ;)

mialem przyjemnosc jechac autem na pelnym zestawie

lubisz jezdzic taczka to mozesz zakladac

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość popencjusz

Co do silnika i skrzyni to też sobie odpuść. Ją zamontowałem wkład poduszki przedniej i tylnej motgum i teraz po odpaleniu W kabinie są takie drgania ze nawet kluczyk w stacyjce dzwoni. O drobniakach w popielniczce nie wspomnę.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

O takie informacje mi chodziło. Czytałem też kilka artykułów. Po początkowych fascynacjach poliuretanami jakiś czas temu, wiedzę że teraz nie ma już tak wielkiego entuzjazmu tym rozwiązaniem.

 

Jeśli w przyszłości będę zmieniał coś w zawieszeniu z elementów metalowo-gumowych i nie zdecyduje się na poli, to jedyne słuszne rozwiązanie będzie wstawienie tam czegoś ori, albo wysokiej jakości zamiennika. Wszystko inne z doświadczenia nie warte jest gry.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość popencjusz

Ogólnie astra H nie jest wymagająca i kosztowna jeśli chodzi o zawieszenie. Ja u Siebie zrobiłem raz na porządnych zamiennikach komplet zawieszenia a później tylko łączniki stabilizatora co pewien czas wymieniałem. Zrobiłem nią 170 000 km i byłem zadowolony. Miałem też koła 18tki więc było ok. Jedyne co mnie zaskoczyło to przerdzewiała poduszka kolumny mcpersona przez którą wyszedł mi amortyzator i uszkodził maskę. Warto tam zajrzeć.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do tych mocowań amorów to też już kiedyś czytałem i zaglądałem tam. Są nówki sztuki, Niemiec wymieniał :gwizd: Przyjdzie wiosna coś poważniej pomyślę. Na stabilizatory na pewno wrzucę poli, bo o tym już też myślałem. Jak tam będzie sztywniej to na pewno nie zaszkodzi.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności