Gość Vectrafan Opublikowano 6 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2017 Witam! Przepraszam jeśli dubluje temat, ale do tej pory nie znalazłem odpowiedzi na nurtujący mnie problem. Mam problem z moją Viki. Otóż po wypadku gdzie przetrąciłem zwierze został uszkodzony zderzak, skraplacz o raz chłodnica, po wymianie skraplacza i chłodnicy mam taki problem, że kiedy zostało wszystko wymienione i dolany został płyn do chłodnicy auto po odpaleniu osiąga temperaturę nawet powyżej 100 st. C, nie załącza się wentylator chłodnicy, gdzie chłodnica jest cała gorąca jak i rury gumowe (te grube) też są gorące jak i rurki trafiające do nagrzewnicy, ale w kabinie brak ciepłego powietrza oraz po zagrzaniu auta brak płynu w zbiorniczku wyrównawczym również brak. Sprawdzałem czujnik od wentylatora który znajduje się po stronie pasażera u dołu chłodnicy, po złączeniu (zwarciu) 2 oraz 3 pina wentylator się załącza. Pytanie moje jest następujące co jest przyczyną, że: 1.Wentylator przy temp. 100 st. się nie załącza? 2. dlaczego przy osiągnięciu temp. 100 st. brak płynu w zbiorniczku wyrównawczym? 3. Dlaczego nie ma ciepłego nawiewu do kabiny? Proszę o pomoc!!!   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/78910-problem-opel-vectra-b-16-16v-kombi/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Gawlak Opublikowano 6 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2017 mozliwe ze sie nie odpowietrzyl do konca albo cos zle podlaczylicie   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/78910-problem-opel-vectra-b-16-16v-kombi/#findComment-657284 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość hak64 Opublikowano 6 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2017 1. Czujnik temperatury odpowiedzialny za włączenie wentylatora jest w powietrzu i nie ma prawa działać. 2. Zapowietrzony układ chłodzenia. 3. Brak płynu w nagrzewnicy (jest najwyżej). patrz pkt 2   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/78910-problem-opel-vectra-b-16-16v-kombi/#findComment-657289 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Vectrafan Opublikowano 6 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2017 układ jest w 100% odpowietrzony. A zauważyłem też, że płyn w zbiorniczku wyrównawczym, że tak powiem pracuje. Raz jest pełny zbiornik raz pusty. Jakieś pomysły?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/78910-problem-opel-vectra-b-16-16v-kombi/#findComment-657291 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam1954 Opublikowano 6 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2017 Jak dla mnie to UPG do sprawdzenia. Pomiar kompresji.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/78910-problem-opel-vectra-b-16-16v-kombi/#findComment-657292 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Vectrafan Opublikowano 6 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2017 sprawdze UPG i dam znać chyba, że to nie jest to. Liczę na waszą pomoc. Kupiłem ją rok temu wydałem tylko na konserwację spodu oraz nowe tuleje zawieszenia w tak pięknym stanie była do czasu wypadku. Zależy mi żeby ją zrobić mam sentyment do niej   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/78910-problem-opel-vectra-b-16-16v-kombi/#findComment-657293 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość hak64 Opublikowano 6 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2017 Raz jest pełny zbiornik raz pusty. To układ naczyń połączonych, co prawda węże są elastyczne, ale nie do tego stopnia, by cały płyn ze zbiorniczka się zmieścił.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/78910-problem-opel-vectra-b-16-16v-kombi/#findComment-657301 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam1954 Opublikowano 6 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2017 (edytowane) hak właśnie 3 razy w takich przypadkach wymianiałem UPG. Ale nie twierdzę na siłę że to musi być to. Natomiast pomiar kompresji na pewno pomoże. Edytowane 6 Stycznia 2017 przez adam1954   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/78910-problem-opel-vectra-b-16-16v-kombi/#findComment-657304 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość hak64 Opublikowano 6 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2017 właśnie 3 razy w takich przypadkach wymianiałem UPG. To by było zrozumiałe, gdyby płyn znikał (silnik spala płyn, bo uszczelka puszcza), ale skoro pojawia się ponownie, to skąd? Chyba, że kolega @@Vectrafan, nie widzi różnicy pomiędzy pojawianiem się (samoistnym), a dolewaniem płynu.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/78910-problem-opel-vectra-b-16-16v-kombi/#findComment-657313 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Vectrafan Opublikowano 6 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2017 płyn po dolaniu do pełna znika do zera, a kiedy się pojawia ponownie to jest najwyżej pół zbiornika. Czyli mam rozumieć, że duże prawdopodobieństwo jest o wyje*anej uszczelce pod głowicą? Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/78910-problem-opel-vectra-b-16-16v-kombi/#findComment-657315 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.