rafalgrzegorz Opublikowano 21 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2018 A nie prościej zamontować używkę - w katalogu jest tylko nr pompy zespolonej - https://opel.7zap.com/pl/car/apv/l/0/11-1/ Chyba nikt się nie bawił tak dokładnie z regeneracją - sam zakładałem pompę z demontażu. Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/79137-kilka-pyta%C5%84-o-przewodyuszczelniaczetarcze/page/2/#findComment-687208 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bajekx3 Opublikowano 21 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2018 powiem tak już raz miałem podobną akcje kapało sobie pasek w końcu dostał na autostradzie w 3 litery szczelił i laweta po tym wymieniłem sam uszczelniacz koszt 10 zł bez problemu można samemu pompę zdemontować tylko że ja muszę mieć auto w ruchu a cześć jak bym miał na wymianę to zrobię to w h myślałem że może ktoś przypadkiem ma nr tego uszczelniacza który jest na nim ale dziękuje Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/79137-kilka-pyta%C5%84-o-przewodyuszczelniaczetarcze/page/2/#findComment-687210 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafalgrzegorz Opublikowano 21 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2018 No widzisz - z uszczelniaczami do pomp wspomagania jest trochę kłopot bo ciężko znaleźć ori taki jaki powinien być - zamienniki nie wytrzymują zbyt wiele. Z doświadczenia regeneracji pompy wspomagania przy innej marce - uszczelniacz do pomp wspomagania ma trochę inną budowę - dostać można z podobnymi wymiarami ale nie takie same. Pompa trochę głośniej chodziła (lekkie wycie) po ok 2000km znowu wyciek. Więc tu już się nie bawiłem tylko kupiłem używkę i spokój. Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/79137-kilka-pyta%C5%84-o-przewodyuszczelniaczetarcze/page/2/#findComment-687211 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bajekx3 Opublikowano 23 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2018 jutro demontuję pompę zrobię krótką foto relacje i zamieszczę nr uszczelniacza na przyszłość gdybym zgubił stary ale raczej kupie kilka sztuk pozdrawiam Witam fotki nie wyszły tak jak powinny więc opisze krok po kroku jak to wyglądało : 1 .demontujemy lewy wspornik 2 zlewamy płyn wspomagania ze zbiornika 3 demontujemy zbiornik wspomagania 4 skrzynkę z bezpiecznikami najlepiej przymocować do ramienia wycieraczki 5 wyciągamy akumulator 6 ściągamy pasek odpowiednio naciągając napinacz 7 odkręcamy koło pompy wspomagania (znajduje się niemal bezpośrednio pod wcześniej zdemontowanym zbiorniku wspom) 8 odkręcamy śrubę przewodu wspomagania uwaga klucz płaski 16 9 odkręcamy śruby mocujące pompę wspomagania 10 wyciągamy pompę ściągaczem zdemontujemy uchwyt rolki 11 wymieniamy stary uszczelniacz na nowy prawoskretny 19,05-33,33-8 CFW A4 Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/79137-kilka-pyta%C5%84-o-przewodyuszczelniaczetarcze/page/2/#findComment-687345 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.