Gość Goon17 Opublikowano 26 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2017 Witam historia w skrócie: Astra 1.7 DTI 2001r 250tyś W pewnym momencie przy jeździe pod górę zauważyłem że nie działa mi grzanie, zauważyłem że skoczyła temperatura silnika ale nie wiele ponad 90 stopni, więc zdecydowałem że dojadę do domu. Jak się okazało to był błąd, bo walnął mi wąż od chłodzenia. Po naprawie teraz bardzo ciężko mi pali na zimnym silniku, gdzie wcześniej nawet na dużym mrozie było wzorowo, nie zauważyłem żadnych innych problemów, trochę nim pojeździłem i nie zauważyłem też żeby brało płyn, a jeżeli tak to minimalnie. poradzicie coś panowie?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/79139-17-dti-ci%C4%99%C5%BCko-pali-na-zimnym-po-przeboju-z-w%C4%99%C5%BCem-wody/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam1954 Opublikowano 26 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2017 (edytowane) Na początek warto sprawdzić czujnik temp płynu. Ten który daje odczyty do sterownika. Ale pytanie odnośnie braku płynu.Wywaliło wszystko? Znikanie płynu było wcześniej czy pokazało się teraz. Jeżeli teraz to może być problem z UPG. Najtańsze sprawdzenie to tester spalin w płynie i dla potwierdzenia pomiar kompresji. Czujnik możesz sobie sam zmierzyć. Edytowane 26 Stycznia 2017 przez adam1954   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/79139-17-dti-ci%C4%99%C5%BCko-pali-na-zimnym-po-przeboju-z-w%C4%99%C5%BCem-wody/#findComment-659476 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Goon17 Opublikowano 26 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2017 Na początek warto sprawdzić czujnik temp płynu. Ten który daje odczyty do sterownika. Ale pytanie odnośnie braku płynu.Wywaliło wszystko? Znikanie płynu było wcześniej czy pokazało się teraz. Jeżeli teraz to może być problem z UPG. Najtańsze sprawdzenie to tester spalin w płynie i dla potwierdzenia pomiar kompresji. Czujnik możesz sobie sam zmierzyć. dzieki za odpowiedź. Zbiornik był pusty zupełnie. Wcześniej nie ubywało płynu, teraz też raczej nie ubywa ale jeżeli tak to znikomo... Najbardziej boje się właśnie UPG Jak zacząłęm dojeżdżać do domu zaczął się mrugać aladyn chyba zaj***** silnik choć prócz słabego palenia na zimnym (gdy rozgrzany luks) nie widzę żadnych problemów, chodzi tak jak zawsze, moc też ta sama... szkoda że żadnego sygnału z żadnej kontrolki nie dostałem ani na sekundę, gdy mi ten wąż rąbnął. To jest powiem trochę nie halo, tak to bym nie kontynuował jazdy. Szkoda że nikt nie przewidział takich mechanizmów.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/79139-17-dti-ci%C4%99%C5%BCko-pali-na-zimnym-po-przeboju-z-w%C4%99%C5%BCem-wody/#findComment-659479 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam1954 Opublikowano 26 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2017 Może być że słabe odpalanie będzie od podciekającego płynu przez UPG. No cóż każdemu się zdarzyć może. Zrób sobie test i wstepnie zobaczysz co dalej robić.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/79139-17-dti-ci%C4%99%C5%BCko-pali-na-zimnym-po-przeboju-z-w%C4%99%C5%BCem-wody/#findComment-659480 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Goon17 Opublikowano 26 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2017 no trudno, ok dzięki   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/79139-17-dti-ci%C4%99%C5%BCko-pali-na-zimnym-po-przeboju-z-w%C4%99%C5%BCem-wody/#findComment-659488 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.