Skocz do zawartości

Astra G 1.4 99r problem z szarpaniem


Rekomendowane odpowiedzi

Rada w takim razie taka :najpierw wymuś na mechaniku aby porobił pomiary a potem brał się za wymianę.

A najlepiej jechać z tymi błędami do elektromechanika.

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/79275-astra-g-14-99r-problem-z-szarpaniem/page/2/#findComment-661889
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 29
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

no porostu rewelacja, tego mi tylko brakowało, wyciek płynu hamulcowego z tylnego prawego koła, jak sie wali to po całosci. Wiec nawet nie mam jak gdzies dojechac narazie, czy sprwdzenie wiazki zwyłym miernikiem da sie posprawdzac? jak to zrobic? jakie waartosci w jakich pinach wtyczki czy jak? da sie to wytłumaczyc jakos łopatologicznie? kazda wiązke obraz z osłon i szukac przetarc? matko boska ...

Edytowane przez walus87

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/79275-astra-g-14-99r-problem-z-szarpaniem/page/2/#findComment-661892
Udostępnij na innych stronach

Tak miernik.Będę miał chwilkę to ci opiszę jak możesz pomierzyć

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/79275-astra-g-14-99r-problem-z-szarpaniem/page/2/#findComment-661896
Udostępnij na innych stronach

P1405


Zdjąć wtyk EGR

Wyjąć przekaźnik pompy paliwa

Zmostkować piny 2 i 8 w siedzeniu przekaźnika

We wtyczce od EGR zmierzyć pin E i masa powinno być powyżej 11V

Sam potencjometr pomierzyć

Zmierzyć opór pin B i D EGR powinien być 3-5 KOhma

Na włączonym zapłonie we wtyczce od EGR zmierzyć napięcie między pin D a minus aku. Powinno być 5V


P0200


Z każdym zaworem wtryskowym zdjąć wtyczkę wtryskiwacza i przy włączonym zapłonie

pomierzyć we wtyczce od niego zacisk 2 i masa

Powinno być poniżej 0,3 V
Edytowane przez adam1954

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/79275-astra-g-14-99r-problem-z-szarpaniem/page/2/#findComment-661916
Udostępnij na innych stronach

Dziękuje Panie Adamie, miał Pan racje, chodziło o wiazke, a dokładniej o wtyczki na listwie wtryskowej byly luzno osadzone, a jedna to w ogole chyba nie była podłaczona. ogołnie juz tam ktos musiał kiedys majstrowac, bo listwa osłaniajaca wiazke jest cała popękana i poklejona izolacja.

Silnik wrocił do normalnej pracy, zadnych błedów nie pokazuje.

Jeszcze raz Panu dziękuje, gdyby był Pan kiedys w okolicach Łodzi stawiami duze piwo

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/79275-astra-g-14-99r-problem-z-szarpaniem/page/2/#findComment-661953
Udostępnij na innych stronach

jednak po krotkiej jezdzie nadal wyskakuje bład P1405 EGR. zamiennik jakis znalazłem na allegro http://allegro.pl/zawor-egr-opel-astra-g-vectra-b-1-4-1-6-16v-nowy-i6370155503.html

czy opłaca sie brac tanszy zamiennik? Jak pytałem wczesniej o emulator EGR ktos moze stosowal albo słyszał opinie?

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/79275-astra-g-14-99r-problem-z-szarpaniem/page/2/#findComment-662773
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności