Skocz do zawartości

ASTRA II 2.0 DTI - kontrolka "samochód z płaskim klucze


Rekomendowane odpowiedzi

Może ktoś się spotkał z takim zjawiskiem?

kol. krzysztofwawa, za mało czytasz tematów na forum :(!Bo byś sie dowiedział ze zdjęcie klemy z akumulatora kasuje nam wyskoczone błędy , lub po 20 uruchomieniach zapłonu same sie z kasują . Co prawda nie wszystkie da sie tym sposobem z resetować . np. poduszki ,napinacze . nie da się ,tylko potrzeba jest usuniecie usterki i Tech -2 . [komputer] :( Zrobić wydruki z tematów i czytać w pracy w łóżku , w czasie jazdy itp.. :( :study: :P

 

  • Odpowiedzi 28
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Gość Anonymous

Może ktoś się spotkał z takim zjawiskiem?

kol. krzysztofwawa, za mało czytasz tematów na forum http://localhost/opel/ipb/public/style_emoticons/default/excl.gif!Bo byś sie dowiedział ze zdjęcie klemy z akumulatora kasuje nam wyskoczone błędy , lub po 20 uruchomieniach zapłonu same sie z kasują . Co prawda nie wszystkie da sie tym sposobem z resetować . np. poduszki ,napinacze . nie da się ,tylko potrzeba jast usuniecie usterki i Tech -2 . [komputer] :( Zrobić wydruki z tematów i czytać w pracy w łóżku , w czasie jazdy itp.. :( :study: :study: :P:(

ale to jednak nie wyjaśnia problemu i powodu zapalania tej lampki...

 

ale to jednak nie wyjaśnia problemu i powodu zapalania tej lampki..

Wyjaśni jak sie z czyta błędy to wiadomo za co sie zabrac. A wyskoczy P0400 więc jest to temat morze , a nawet więcej. :(

 

Gość Anonymous

Zamieszczam też w dziale astra bo jest bardziej popularne a silnik i rozwiązania te same w astrze i w zafirze

 

 

Pomóżcie mi z moją Zafirą 2,0 dti

 

Zaczęła klekotać , jak się dodaje gazu to chodzi jak traktor i coś piszczy w silniku.

Idzie biały dym z rury. Auto praktycznie nie ma mocy ale odpala.

Mechanik wyjął wtryski i okazało się że jeden jest zapieczony . Dałem do regeneracji wszystkie 4 żeby nie było problemów w przyszłości

Po tych objawach wtryski wymienione paliwo spuszczone i wlane nowe , nowy filtr paliwa.

No i to nic nie dało. Czy jest możliwe że to awaria mechaniczna pompy wtryskowej. Dodam że nie wyświetla się kontrolka samochód z kluczykiem.

 

Gość Anonymous

a u mnie ta kontrolka (auto z kluczem plaskim) sie zapala jak przekrece kluczyk w stacyjce

ale po odpaleniu auta gasnie...

wiecie co moze byc powodem?

 

Gość Anonymous

a u mnie ta kontrolka (auto z kluczem plaskim) sie zapala jak przekrece kluczyk w stacyjce

ale po odpaleniu auta gasnie...

wiecie co moze byc powodem?

wyglada na to ze powodem moze byc.... prawidlowa praca samchodu...

 

jak ktos ma kotrloke z kluczykiem i wszytko jest ok to dziala tak jak u ciebie...

 

wracajac do fatku posiadania takowaej kontrolki mam wrazenie ze ja jej po prostu nie mam... kolega w takim samym silniku ale o rok starszy tez nie ma... za to ma piorun ktorego ja nie mam.... generelnie mam najmniej :D

 

Gość Anonymous

a u mnie ta kontrolka (auto z kluczem plaskim) sie zapala jak przekrece kluczyk w stacyjce

ale po odpaleniu auta gasnie...

wiecie co moze byc powodem?

wyglada na to ze powodem moze byc.... prawidlowa praca samchodu...

 

jak ktos ma kotrloke z kluczykiem i wszytko jest ok to dziala tak jak u ciebie...

 

wracajac do fatku posiadania takowaej kontrolki mam wrazenie ze ja jej po prostu nie mam... kolega w takim samym silniku ale o rok starszy tez nie ma... za to ma piorun ktorego ja nie mam.... generelnie mam najmniej :cry:

no wlasnie wyglada na to ze nie do konca jest ok :D

 

swoj problem z astrolotem opisalem tu:

http://forum.opel24.com/astra-g-zgasla-w-czasie-jazdy-vt15459.htm

 

a teraz dodatkowo ta kontrolka :D

wczesnie zapalala sie po przekreceniu kluczyka i gasla z kontorlkami absu, airbagu itp

i zostawaly tylko kontrolki od cisnienia oleju, od ladowania i silniczek, gasly po odpaleniu auta. teraz pala sie te trzy + ta z autkiem i plaskim kluczem i gasna po odpaleniu.

 

Pomóżcie mi z moją Zafirą 2,0 dti

A nie poszla czasem uszczelka pod glowica??

 

domator315, po pierwsze nic nie piszesz o z czytaniu błędów Tech-2 a to jest podstawa :cry: Po drugie mechanik juz się zajął twoim problemem ,ale widocznie nie miał z takim silnikiem do czynienia i niema komputera pewnie. Tak jak pisze kol. wesol, obiawy mogą być tylko białego dymu dwie .Pierwsza to przepalanie płynu chłodniczego . .Przyczyny różne pęknięcie kanału głowicy ,wydmuchanie uszczelki. Drugi powód to pompa czyli albo przycieranie sire zaworka przestawiacza konta wtrysku , albo zapowietrzanie całego układu , przez przelewy lub uszczelnienia pompy , na nakrętkach wtryskiwaczy ,deklu filtra itp. ,lub przedostania się olej silnikowego do paliwa ,co jest objawą widoczna w filtrze . lub czarne paliwo to już czarny scenariusz. Można jeszcze sprawdzić czujnik położenia wału korbowego ,mierząc go lub po prostu go podmienić. :D No i jeszcze jedna sprawa gdy ten mechanik wymieniał wtrysk to musiał wyjmować wałek rozrządu więc wszystkie uszczelnienia pewnie wymienił z uszczelkami włącznie. :D:cry:

 

Gość Anonymous

Dzięki za próbę pomocy.

Na techa pojadę jutro - znaczy mnie zaciągną bo strach jechać.

Dodam jeszcze że płyn chłodniczy nie ubywa i olej do paliwa się nie dostaje . Wiec pewnie jednak coś z pompą

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności