Gość Anonymous Opublikowano 7 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2008 Witam wszystkich. Sam co prawda nie uzytkuje opla ale tesc przymierza sie do zakupu Zafiry z wyzej wymienionym silnikiem - i teraz pytanko - po czym rozroznic z ktora wersja silnika - 100 , 120 , 150 KM mamy doczynienia?http://localhost/opel/ipb/public/style_emoticons/default/question.gif Podejrzewam ze diabeł tkwi w jakis szczegołach , zapewne rozne sa oznaczenia poszczegolnych silnikow. Moglby ktos podzileic sie swa tajemna wiedza???   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 8 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2008 nie pamiętam dokładnie ale 19DTL jest najsłabszy a 19DTH jajmocniejszy Jest jeszcze 19DT ale nie pamiętam jakie ma parametry   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 8 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2008 Czyli dobrze napisałeś Z19DTL -100KM Z19DT -120KM Z19DTH -150KM   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 9 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2008 zawsze mozna zmienić soft na ten od Z19DTH   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 1 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2008 Tak się zastanawiam... Dziś przyjrzałem się silnikowi w swojej Zafirze - na nalepce widnieje Z19DT, ale moc wg. papierów to 74kW/100KM. Więc jednak wystarczy tylko pogrzebać w sofcie?   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 3 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2008 No wlasnie jak top jest z tymi silnikami CR, maja ta sama pojemnosc ale rozne moce. Jak to prodycent robi? Czy tylko czysto software'owo w sterowniku czy moze jednak jakies elementy sie roznia, sa silniejsze i daja wieksza moc, np. inna turbina, itp? A jak to jest w silnikach VAG, czyli tych na pompowtryskiwaczach? VW tez oferuje kilka wersji mocy przy tej samej pojemnosci.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 3 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2008 Na pewno nie tylko soft, mogą być inne turbiny inne tłoki inne korbowody itp itd głównie chodzi tu o żywotność silnika żeby mocniejsza wersja wytrzymała porównywalnie długo jak ta słabsza.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Gawlak Opublikowano 3 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2008 roznica podstawowa 100 i 120 konny ma 8 zaworow 150 konny 16 zaworow sama zmiana softa nic nie da konstrukcje sa inne   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kicaj Opublikowano 15 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2008 a przelozenia skrzyni biegow te same... heh   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Bogo Opublikowano 15 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2008 A jak to jest w silnikach VAG, czyli tych na pompowtryskiwaczach? VW tez oferuje kilka wersji mocy przy tej samej pojemnosci.Tutaj jest wszystko napisane na temat chipowania silnika 1,9 TDi:http://www.auto-swiat.pl/wydania/artykul.asp?Artykul=3865&Strona=1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.