kicaj Opublikowano 15 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2008 tak troche lopatologicznie wylozone prawa fizyki, ale artykul jest ciekawy dla niewtajemniczonego. Z tym ze osoby ktore wykorzystuja auto w sposob spokojny, a wiec wykorzystuja niepelna moc silnika nie musza sie az tak obawiac tuningu. Problemem rzeczywiscie jest nadmierna eksploatacja auta (wykorzystanie pelnej mocy autka). Ja uwazam ze dodatkowe konie nie sa po to zeby szalec, ale po to by w krytycznej sytuacji miec troche mocy pod noga, i zeby moc bezpiecznie wyjsc z niej... tak dla wlasnego bezpieczenstwa...   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/7973-silnik-19-cdti-jak-rozroznic-moc-silnika/page/2/#findComment-240887 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 4 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2008 nie pamiętam dokładnie ale 19DTL jest najsłabszy a 19DTH jajmocniejszy Jest jeszcze 19DT ale nie pamiętam jakie ma parametry 1.9 DT-120km   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/7973-silnik-19-cdti-jak-rozroznic-moc-silnika/page/2/#findComment-235068 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Gawlak Opublikowano 4 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2008 najslabszy cdti 1,9 mial 100 koni http://www.opel.com.pl/site/showroom/vectra/techdeta1.html potem jest 120 konny i 150 konny   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/7973-silnik-19-cdti-jak-rozroznic-moc-silnika/page/2/#findComment-235066 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.