Skocz do zawartości

Problem z odpaleniem


Gość Anonymous

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Anonymous

Zaprowadziłem go wczoraj do elektryka no i ... wymienili czujnik halla - bo stwierdzili że to na pewno to. Zobaczymy jak będzie podczas jazdy.

Już teraz to chyba prawie wszystko co dotyczy zapłonu będzie wymienione.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

Witam.

Mam podobny problem, posiadam Kadecika z LPG ostatnio mam problem z odpaleniem auta jak jest ciepły silnik (po dłuższej jeździe jak złapie temperaturkę), a praca na wolnych obrotach jest nierówna, dotyczy to zarówno LPG i Pb. Zapala się kontrolka Check Engine, ale nie ma reguły, czasami zapala się zaraz po odpaleniu, a czasami jeżdżę pół dnia i się nie zapali. zmienione świece i przewody, kopółka wyczyszczona palec OK. Kwestia tego typu, że kręcę go i kręcę a tu NIC. Pomóżcie proszę, myślałem o wymianie cewki zapłonowej, tzn. tej kostki z której wychodzi przewód do kopułki. (Sorki za słownictwo ale noga ze mnie z mechaniki silnika i wogóle).

W jaki sposób poznać kod błędu??

 

SKUBER napisz czy wymiana czujnika halla coś pomogła.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki, a gdzie znajdę kody błędów?? I czy mam zewrzeć wszystkie zaznaczone na niebiesko punkty ze sobą?? Proszę o odpowiedź:D Czy tylko parami??

 

 

SORKI. Znalazłem że chodzi o parę A-B, jak z kodami błędów?? Gdzie to znaleźć!!

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po wymianie czujnika jak ręką odjął. Pali za pierwszym ... no czasami za drugim podejściem. Szarpanie obrotami również zniknęło. Silniczek pracuje równiutko.

 

Radzę zacząć więc remont od czujnika halla. Jak rozmawiałem z elektrykiem, który mi go wymieniał to mówił że jakieś 60% przypadków w oplach to właśnie czujnik halla.

 

Co do kodów błędów to wydje mi się że pokaże ci to samo co u mnie:

44 Sonda lambda - uboga mieszanka

ale to normalne przy oplach na gazie :D .

 

Tu masz instrukcję:

http://forum.opel24.com/viewtopic.php?t=56

 

U mnie złącze diagnostyczne było nad serwem wciśnięte w taką wtyczkę, z której trzeba było je wyjąć. Trochę się go naszukałem.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie gniazdo diagnostyczne znajduje się na nadkolu (leży sobie) obok akumulatora, jak tylko odczytam kody błędów to napiszę jaki u mnie był przypadek. Dzięx za kody błędów.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności