Gość Darek 77 Opublikowano 19 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2017 Ja wymieniłem oporniki nastepujaco:stary oporniki usunąłem ale zostawiłem po kawałku drutu i do tych kawałków na elektrycznych złączka tzw kostkach dokręcalem nowy oporniki. Ale niestety tak jak pisałem coś go paliło. Pewno silnik Do Greg69.Dzieki Twojemu linkówi podjąłem się zdemontowania dmuchawy.Latwo wyszedl z kabiny ,pozniej poszedl na stół. Krecil sie ciężko jak go ręką ruszalem.Zdemontowalem silnik na czynniki pierwsze ,wydmuchalem syf,przesmarowalem miejsca w ktorych chodzą oski wirnika(łożyska) wyczyscilem stojan i umylem cala obudowe wentylatora.Zlozylem wszystko do kupy (strach w oczach)i wsadzilem do samochodu. Teraz odpalam auto i wentylator chodzi juz od 1 lub 2 itd.Kreci jak nowy.Dzieki jeszcze raz i przekazuje info dla innych z tym problemem. Silnik byl przytarty w tym syfie i nie dal rady ruszyc na 1 biegu wiec przepalał bezpiecznik termiczny. Pozdrawiam.Mysle ze troche pokreci,bo byoja satysfakcja poszla na dno....   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.