Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.Nie mogę nigdzie znaleźć podobnego problemu.Problem z biegamy nawiewu.Wymienialem oborniki kilka razy aż w końcu kupiłem cały nowy rezystor i problem jest ten sam a mianowicie:jak odpale silnik na przykład na 1 szybkości nawiewu to przepala mi się oprnik. Muszę odpalić na 0 i wtedy przestawić na 3 bieg i wrócić na 1 ale ta 3 to jest taka że dmuchanie raz zwalnia ich odzież jak chce.2i1 dla mnie to samo. W czym może być problem.Podpowiedzcie bo już mam dość wkładają tam ręki i wyciągania tego szajsu.A tak z innej bajki jak wyciągnąć silnik nawiewu dmuchawe?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Myślę Darku że dobrze kombinujesz z tym silnikiem. Rezystor przepala się gdy popłynie przez niego zbyt duży prąd a to spowodowane może być uszkodzonieniem silnika dmuchawy

Jaka to astra?

Edytowane przez Greg69

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Astra G oczywiście. Silnik 2.0 Di.Czytam właśnie bo coś jednak znalazłem,że ten silnik wyciągnąć i go pooglądać.,przeczyscic. Ale muszę lopatologicznie wymyślić jak go wyciągnąć.

Wentylator wogole tak dziwnie chodzi. Obroty zwalniają, przyspieszają...No a jak pisałem że jak odpale na ustawieniu na 1 to kaplica i znów wycinanie ręki w 5 stawach

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zaciera się i tyle.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzięki. Za parę dni rozbierać go i zobaczę czy go coś boli.Najpierw zabieram sie za lozysko z piasta i wszystkie oslony tarczy bo zgnily.Pozdrawiam.Niestety czym starsze tym więcej roboty.1999r 330 tys i żadnej większej awarii

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ładny wynik pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

 

 

Wymienialem oborniki

 

Tak żartem- może masz popsute widły???

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Drucik zamiast rezystor a???Nie strach o pożar?Widziałem filmik o silniku ,on tam wymienił coś na końcu bo czyścić chyba nie ma co ???

No tak OBORNIKI HEHE.Pisze na smartfonie i wiesz jak to jest.Mialo być oporniki czyli bezpieczniki

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ten drucik to drut oporowy powinien być ale naprawy nie polecam gdyż występują tam wysokie temperatury i lutowanie nie przyniesie dobrego efektu należało by to zrobić zgrzewarką. Chyba że tylko i wyłącznie do sprawdzenia po naprawie czy zakupie nowego silnika a docelowo zamontować coś fabrycznego

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja wymieniłem oporniki nastepujaco:stary oporniki usunąłem ale zostawiłem po kawałku drutu i do tych kawałków na elektrycznych złączka tzw kostkach dokręcalem nowy oporniki. Ale niestety tak jak pisałem coś go paliło. Pewno silnik

Do Greg69.Dzieki Twojemu linkówi podjąłem się zdemontowania dmuchawy.Latwo wyszedl z kabiny ,pozniej poszedl na stół. Krecil sie ciężko jak go ręką ruszalem.Zdemontowalem silnik na czynniki pierwsze ,wydmuchalem syf,przesmarowalem miejsca w ktorych chodzą oski wirnika(łożyska) wyczyscilem stojan i umylem cala obudowe wentylatora.Zlozylem wszystko do kupy (strach w oczach)i wsadzilem do samochodu.

Teraz odpalam auto i wentylator chodzi juz od 1 lub 2 itd.Kreci jak nowy.Dzieki jeszcze raz i przekazuje info dla innych z tym problemem.

Silnik byl przytarty w tym syfie i nie dal rady ruszyc na 1 biegu wiec przepalał bezpiecznik termiczny.

Pozdrawiam.Mysle ze troche pokreci,bo byoja satysfakcja poszla na dno....

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

Partnerem serwisu: Fabryka kart plastikowych LiderKarty
×

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.