Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Gość captainprice

Witam wszystkich.

Temat sądzę, że powszechnie znany i niejednokrotnie poruszany. Poszukałem trochę w internecie ale nie znalazłem jednoznacznej odpowiedni typu "kawa na ławę".

Czy jest ktoś w stanie wypisać w punktach dokładnie wszystkie elementy jakie trzeba kupić aby zmienić kolumnę kierowniczą ze zwykłej na taką, która się reguluje w dwóch płaszczyznach? Czy da się wykonać taką operację w taki sposób, żeby wszystko miało ręce i nogi, i żeby wyglądało jak z fabryki? Jakie są maksymalne koszta z tym związane? Wielu użytkowników odradza taki zabieg, czy są jakieś sensowne przeciwwskazania?

Druga rzecz, czy można zamontować fotel z regulacją wysokości ale przerzucić do niego całą tapicerkę z takiego bez regulacji?

Bardzo proszę o sensowne odpowiedzi, za porady typu kup nowe auto z góry dziękuje.

Astra G Classic 5D, 2008 rok.

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/79981-zmiana-kulumny-kierowniczej-i-fotela-kierowcy-bez-regulacji-z-regulacj%C4%85/
Udostępnij na innych stronach

No cóż - roboty trochę jest.

A co potrzeba? - http://ecat24.com/opel/catalog/types/1/35

Porównaj sobie co masz ty zamontowane z tym co potrzeba przy regulacji.

 

dales linka do sintry ;)

co wymienic widac tutaj

http://ecat24.com/opel/catalog/part/1/8/449/4376/26780/

http://ecat24.com/opel/catalog/part/1/8/449/4376/26781/

do wymiany cala kolumna plus plastik oslaniajacy

 

co do foteli to tez sie da

pytasz o koszta ??

maxymalne zadzwon do aso

numery czesci masz wyzej

minimalne ??

szroty allegro fora i zakup uzywanych

montaz ??

sam w jeden dzien ogarniesz

placac komus nie wiem ile moga sobie zazyczyc

licz za godzine od 50 do 100 ;)

 

A racja - sorki.

Chciałem dać namiar na e - katalog cały - a klikłem na swój katalog.

 

Gość captainprice

Panowie, bardzo dziękuję za szybkie odpowiedzi.

Zapoznam się na spokojnie z linkami, które podesłaliście. W przypadku wątpliwości dopytam.

Pozdrawiam.

 

Gość captainprice

Witam ponownie.

 

Podpytałem w jednym warsztacie i gościu mi powiedział, że nawet jeśli wykonam zamierzoną operację to nic mi to nie da gdyż kierownica do góry już się nie podniesie, regulacja będzie możliwa tylko do dołu względem jej obecnego położenia. Czy może mi ktoś potwierdzić tę informację?

 

Jeśli to prawda to w takim razie Astra G jest totalnie niewygodnym autem dla wysokiego kierowcy i to niezależnie od wersji wyposażenia. Szok, że tak Opel wypuszczał auta niecałą dekadę temu.

 

Gość captainprice

sprawdz w aucie z taka regulacja

Niestety nie mam za bardzo takiej możliwości. We wszystkich Astrach G z jakimi miałem styczność nie było regulacji kolumny. Zapytam w ASO, chyba że ktoś z Forum zna odpowiedź.

 

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności