Skocz do zawartości

Zapala się spirala swiec żarowych i STOP (tryb awaryjny)


Rekomendowane odpowiedzi

Gość andrias

Tak jak zdjagnozował mechanik pierwsza rzecz to sprawdzić DOKŁADNIE szczelność układ paliwowy zbiornik a pompa CR to jest właśnie mentalność diesli że trochę luftu i fiksują

 

Gość DRIVER77

Zdjęty zbiornik. W środku czyściutko jak w nowym. Zero szlamu,nalotu itp. Auto cały czas tankowane na Orlen. Wszystkie przewody paliwowe od zbiornika do filtra szczelne. Od filtra dalej również. Więc opcja syfu w baku,nieszczelnosci została wykluczona. Uzupełnieniem-brak pompy wstępnej w baku. Najwidoczniej ten model takowej nie posiada. Posiada natomiast ręczną pompkę przed filtrem.

 

Gość DRIVER77

wyczyść lub podmień zawór regulator ciśnienia na CR one we francuzach lubią szwankować

Witam. Chodzi o ten w pompie CR ,czy ten na szynie (po prawej czujnik/po lewej zawór bezpieczeństwa) ?

 

Gość andrias

na pompie CR , można go wyczyścić tylko to prawdopodobnie pomaga na krótko lub podmienić

Edytowane przez andrias

 

Gość DRIVER77

na pompie CR , można go wyczyścić tylko to prawdopodobnie pomaga na krótko lub podmienić

Podobno jakieś oringi na nim są. Ktoś mówil że warto się im przyjrzeć. Czy ten zawór jest rozbieralny na jakieś czynniki?

 

nie jest rozbieralny, drogi tez nie

 

  • 4 tygodnie później...
Gość DRIVER77

Problem rozwiązany. Zrobiłem prosty test. Zdjąłem przelew z szyny i zaślepiłem. Na krócieć założyłem wężyk i do butelki. Przy rozruchu lało się paliwo na przelew z szyny,tak ze pompa nie była w stanie wytworzyć ciśnienia. To przekonało mnie w 100% ze walnięty jest zawór bezpieczeństwa na szynie CR. Zawór ten ma się otworzyć dopiero gdy ciśnienie w rampie przekroczy 1600bar. U mnie otwierał się już przy rozruchu. Ba-otwarty to on był cały czas.

Dlugo to wszystko trwało bo brak czasu,ale jak już nie mogłem go wogóle zapalić to trza bylo coś z tym zrobić. Mechanicy chcieli pompe,wtrystki wymieniać. Czasem dobrze samemu coś pomajstrowac. Dzieki wszystkim za odpowiedzi i pomoc. Pozdrawiam.

 

nie chce krakac ale sam z siebie ten przelew nie walnol, dziala na zasadzie sprezyny ktora po przekroczeniu odpowiednio duzego cisnienia na szynie otwiera przelew, jesli jest duzy skok cisnienia spowodowany zlym odczytem cisnienia lub zawieszeniem regulatora na pompie to ta sprezyna tak sie odegnie ze nie wroci do stanu pierwotnego powodujac ciagle otwarcie przelewu

 

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności