Gość andrias Opublikowano 8 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2017 Tak jak zdjagnozował mechanik pierwsza rzecz to sprawdzić DOKŁADNIE szczelność układ paliwowy zbiornik a pompa CR to jest właśnie mentalność diesli że trochę luftu i fiksują   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/80050-zapala-si%C4%99-spirala-swiec-%C5%BCarowych-i-stop-tryb-awaryjny/page/2/#findComment-668290 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość DRIVER77 Opublikowano 9 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2017 Zdjęty zbiornik. W środku czyściutko jak w nowym. Zero szlamu,nalotu itp. Auto cały czas tankowane na Orlen. Wszystkie przewody paliwowe od zbiornika do filtra szczelne. Od filtra dalej również. Więc opcja syfu w baku,nieszczelnosci została wykluczona. Uzupełnieniem-brak pompy wstępnej w baku. Najwidoczniej ten model takowej nie posiada. Posiada natomiast ręczną pompkę przed filtrem.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/80050-zapala-si%C4%99-spirala-swiec-%C5%BCarowych-i-stop-tryb-awaryjny/page/2/#findComment-668407 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość andrias Opublikowano 10 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2017 wyczyść lub podmień zawór regulator ciśnienia na CR one we francuzach lubią szwankować   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/80050-zapala-si%C4%99-spirala-swiec-%C5%BCarowych-i-stop-tryb-awaryjny/page/2/#findComment-668456 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość DRIVER77 Opublikowano 10 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2017 wyczyść lub podmień zawór regulator ciśnienia na CR one we francuzach lubią szwankować Witam. Chodzi o ten w pompie CR ,czy ten na szynie (po prawej czujnik/po lewej zawór bezpieczeństwa) ?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/80050-zapala-si%C4%99-spirala-swiec-%C5%BCarowych-i-stop-tryb-awaryjny/page/2/#findComment-668491 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość andrias Opublikowano 10 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2017 (edytowane) na pompie CR , można go wyczyścić tylko to prawdopodobnie pomaga na krótko lub podmienić Edytowane 10 Maja 2017 przez andrias   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/80050-zapala-si%C4%99-spirala-swiec-%C5%BCarowych-i-stop-tryb-awaryjny/page/2/#findComment-668512 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość DRIVER77 Opublikowano 10 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2017 na pompie CR , można go wyczyścić tylko to prawdopodobnie pomaga na krótko lub podmienić Podobno jakieś oringi na nim są. Ktoś mówil że warto się im przyjrzeć. Czy ten zawór jest rozbieralny na jakieś czynniki?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/80050-zapala-si%C4%99-spirala-swiec-%C5%BCarowych-i-stop-tryb-awaryjny/page/2/#findComment-668518 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtekcichy Opublikowano 10 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2017 nie jest rozbieralny, drogi tez nie   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/80050-zapala-si%C4%99-spirala-swiec-%C5%BCarowych-i-stop-tryb-awaryjny/page/2/#findComment-668520 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość DRIVER77 Opublikowano 8 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2017 Problem rozwiązany. Zrobiłem prosty test. Zdjąłem przelew z szyny i zaślepiłem. Na krócieć założyłem wężyk i do butelki. Przy rozruchu lało się paliwo na przelew z szyny,tak ze pompa nie była w stanie wytworzyć ciśnienia. To przekonało mnie w 100% ze walnięty jest zawór bezpieczeństwa na szynie CR. Zawór ten ma się otworzyć dopiero gdy ciśnienie w rampie przekroczy 1600bar. U mnie otwierał się już przy rozruchu. Ba-otwarty to on był cały czas. Dlugo to wszystko trwało bo brak czasu,ale jak już nie mogłem go wogóle zapalić to trza bylo coś z tym zrobić. Mechanicy chcieli pompe,wtrystki wymieniać. Czasem dobrze samemu coś pomajstrowac. Dzieki wszystkim za odpowiedzi i pomoc. Pozdrawiam.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/80050-zapala-si%C4%99-spirala-swiec-%C5%BCarowych-i-stop-tryb-awaryjny/page/2/#findComment-670494 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtekcichy Opublikowano 12 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2017 nie chce krakac ale sam z siebie ten przelew nie walnol, dziala na zasadzie sprezyny ktora po przekroczeniu odpowiednio duzego cisnienia na szynie otwiera przelew, jesli jest duzy skok cisnienia spowodowany zlym odczytem cisnienia lub zawieszeniem regulatora na pompie to ta sprezyna tak sie odegnie ze nie wroci do stanu pierwotnego powodujac ciagle otwarcie przelewu   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/80050-zapala-si%C4%99-spirala-swiec-%C5%BCarowych-i-stop-tryb-awaryjny/page/2/#findComment-670710 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.