Gość Anonymous Opublikowano 14 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2008 ze w tych małych elektro zaworkach miałem wodęo jakich elektrozaworkach piszesz http://localhost/opel/ipb/public/style_emoticons/default/question.gif? [ Dodano: Czw Lut 14, 2008 12:04 ] Mężczyźni są najsilniejszymi stworzeniami na świecie. Mogą przetrwać niezliczoną ilość czasu mając do dyspozycji tylko piwo i baterie do pilota.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/8023-astra-g-20-di-16v-check-engine/page/2/#findComment-287634 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość brzoza Opublikowano 14 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2008 o jakich elektrozaworkach piszesz http://localhost/opel/ipb/public/style_emoticons/default/question.gif ? Są trzy dwa kolo akumulatora i jeden na nadkolu nad alternatorem i odpowiadają za cały system EGR. Do tego jest jeszcze dwa zawory mechaniczne jeden kolo turbo jest to zawór upustowy I jeden na boku silnika Od klapek zawirowań. No i główny zawór EGR na kolektorze dolotowym widać go gdy zdejmiemy oslonę na silniku. Za całość odpowiada pompa Wakum. Jeżeli jest nie sprawna lub spękane przewody odchodzące od niej to wtedy ta kontrolka pali się często .Całość połaczona jest przewodami i należy sprawdzać czy któryś z przewodów nie odpadł. http://localhost/opel/ipb/public/style_emoticons/default/rolleyes.gif   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/8023-astra-g-20-di-16v-check-engine/page/2/#findComment-287616 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 14 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2008 Dzięki za wskazówki - Jeśli masz jeszcze jakieś to będę wdzięczny http://localhost/opel/ipb/public/style_emoticons/default/wink.gif Jutro zabieram sie do szukania pozdrawiam Ile razy znajdę klucz do sukcesu, to zawsze znajdzie się jakiś dupek co zmieni zamek!   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/8023-astra-g-20-di-16v-check-engine/page/2/#findComment-287569 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość brzoza Opublikowano 15 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2008 Jeśli masz jeszcze jakieś to będę wdzięczny Napisz czy masz klimatyzację   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/8023-astra-g-20-di-16v-check-engine/page/2/#findComment-287390 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 15 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2008 Byłem na odczytaniu błędów okazało się ,że błąd jest : PO 400 zawór recyrkulacji spalin - jest mało sprawny : -gościu proponował od tego żeby go najpierw wyczyścić. Także miałeś rację zawór - EGR gdzieś czytałem ,że można go zaślepić- Wiesz coś na ten temat pozdrawiam [ Dodano: Pią Lut 15, 2008 17:33 ] Mam klimatyzację   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/8023-astra-g-20-di-16v-check-engine/page/2/#findComment-287376 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość brzoza Opublikowano 15 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2008 Także miałeś rację zawór - EGR gdzieś czytałem ,że można go zaślepić- Wiesz coś na ten temat Muszę cie zmartwic ale w dieslu nie da sie zaslepic EGR.musisz wszystko posprawdzać te przewody od każdego elektrozaworu czy nie są popękane lub nie spadły i przeczyscić zawór EGR. http://forum.opel24.com/zafira-20dth-slabnie-na-3-tys-obrotow-vt8843,10.htm?highlight=#89325   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/8023-astra-g-20-di-16v-check-engine/page/2/#findComment-287372 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 15 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2008 Dzięki teraz wiem na czym stoję i wiem od czego się zabrać Jeszcze raz wielkie dzięki   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/8023-astra-g-20-di-16v-check-engine/page/2/#findComment-287370 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 10 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2008 Witam>Mam taki sam problem ze zapala sie chek engine i auto nie ma mocy.bylem na kompie i dowiedzialem sie ze cos jest z 1 , 5 i 8 pompowtryskiwaczem.Czy to znaczy ze musze wymienic lub oddac do regeneracji cala pompe wtryskowa?? Jak tak to jaki jest kosz naprawy??   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/8023-astra-g-20-di-16v-check-engine/page/2/#findComment-282271 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość brzoza Opublikowano 10 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2008 dowiedzialem sie ze cos jest z 1 , 5 i 8 pompowtryskiwaczem.Czy to znaczy ze musze wymienic lub oddac do regeneracji cala pompe wtryskowa? Pierwsze co zrób to wpisz w profil jaki masz silnik oznaczenie itp. Poza tym jeżeli masz pompowtrysk to nie ma w tym silniku pompy wtryskowej.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/8023-astra-g-20-di-16v-check-engine/page/2/#findComment-282270 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wesol Opublikowano 10 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2008 I jakie auto bo astry nie byly wiecej jak 4 garowe a tu juz widze ze masz min. 8 to pewnie silnik z 5 litrow Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/8023-astra-g-20-di-16v-check-engine/page/2/#findComment-282255 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.