Gość Polunio Opublikowano 6 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2017 Witam wszystkich, Od wczoraj stalem sie posiadaczem astry J 2012 rok z silnikiem 1.7cdti. Auto cierpi na stukot w silniku, chcialem Was prosic o pomoc w diagnozie. Mam doswiadczenie w mechanice i obstawiam dwie rzeczy: -wtrysk (mam nadzieje ze to on) -panewka auto zapala dobrze troche kopci. Podlaczylem je wczoraj pod delphi i pokazal na podejrzanym wtrysku 0.254 ml/s (o ile dobrze pamientam) i chyba skala sie skonczyla bo wartosci nie oscylowaly. Druga rzecza ktora naprowadza mnie na wtrysk to ze po odlaczeniu go metaliczny dzwiek znika. Wtryski DENSO. Na jalowym praktycznie nie stychac stukania, po dodaniu gazu od 1tys do 2,5 stuchac, pozniej juz nie. Filmik z ogolnym przedstawieniem problemu: Moze ktos bedzie w stanie pomóc? I jeszcze pytanie jak wyciaga sie wtryski z tego modelu? W starszych wersjach mocowanie bylo nad pokrywa zaworów tu ich nie ma. Dzieki z gory za pomoc.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/80759-stuki-w-silniku-17-cdti-ecoflex/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość tatoo Opublikowano 12 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2017 Witaj Kolego ja to miałem cztery wtryski do kosza poszły , stukanie było w zakresie 1500-2000 obrotów ,te wtryski są umocowane pod pokrywą zaworów musisz ję zdemontować by dobrać sie do wtrysków ,daj te wtryski na profesjonalny stół do sprawdzenia bo podpinanie pod komputer nie ma sensu   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/80759-stuki-w-silniku-17-cdti-ecoflex/#findComment-672744 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Polunio Opublikowano 13 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2017 Dzieki za odpowiedz, u mnie to nie beda wtryski. zamienilem 3 z 4 i nadal po odpieciu 3 stuki ustaja. Wczoraj zrobilem test kompresji i wyniki sa niepokojace: 1: 28barow 2: 25barow 3: 19 barow 4: 14 barow. Znacie moze jakies przypadlosci tego silnika ktore moga skutkowac spadkiem kompresji? W miedzy czasie pojawil sie rowniez blad p0303 przerywanie na 3 cylindrze. Zastanawiam sie czy zdjac glowice czy nowy silnik. Pozdrawiam   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/80759-stuki-w-silniku-17-cdti-ecoflex/#findComment-672767 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam1954 Opublikowano 13 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2017 Zrób pomiar kompresji z próbą olejowa a dowiesz się czy to głowica czy pierścienie   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/80759-stuki-w-silniku-17-cdti-ecoflex/#findComment-672771 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Polunio Opublikowano 14 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2017 pare podobnych przypadkow bylo spowodowanych uszczelka pod glowica, tzn prawdopodobnie wtrysk wypalil uszczelke. Sprobuje zrzucic glowice i zobaczyc jak to wyglada. Auto ma 86 tys mil wiec jak na diesla nie duzo,nie sadze zeby powypalaly sie zawory badz tloki/ pierscienie. a wiec glowca sciagnieta, pomiedzy 3 i 4 cylindrem przepalona uszczelka, Niestety glowica tez ostro oberwala. Jest wypalona szczelina na 3 czy 4 mm. Czy mozna zastosowac glowice z z17 ? Ma ktos jakis pomysl   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/80759-stuki-w-silniku-17-cdti-ecoflex/#findComment-672825 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam1954 Opublikowano 15 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2017 Spróbuj poszukać po numerach http://ecat24.com/opel/catalog/models/1/   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/80759-stuki-w-silniku-17-cdti-ecoflex/#findComment-672892 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Polunio Opublikowano 29 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2017 A wiec finalnie: Wtryski w aucie byly nowe/ po regeneracji. usterka byla uszczelka pod glowica i sama glowica ktora miala uszkodzenie powierzchni i przepuszczala z cyl 3 na 4. Prawdopodobnie ktos bardzo dlugo jezdzil z uszkodzony,m wtryskiem i wypalilo uszczeleke a pozniej glowice. Auto jeszcze do malych poprawek, wyciek z pokrywy rozrzadu ale poza tym chodzi prawidlowo. dzieki za porady   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/80759-stuki-w-silniku-17-cdti-ecoflex/#findComment-673789 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.