Skocz do zawartości

Błąd p1125 silnik 1.7 DTI Isuzu


Rekomendowane odpowiedzi

Gość Samfisher4

Witam, mam mały problem z tym błędem . Silnik cały czas pracuje normalnie , przyspiesza nie kopci. Po przekroczeniu 130 km/h i około 3100 - 3500 obr./min. zapala mi się kontrolka z kluczykiem, nie ma to wpływu na pracę silnika dalej jedzie normalnie. Poczytałem trochę i większość pisze o wężykach przy trójniku gdzies przy turbinie , czy możecie mi powiedzieć w którym to jest miejscu i czy jest tam dobry dostęp.

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/80859-b%C5%82%C4%85d-p1125-silnik-17-dti-isuzu/
Udostępnij na innych stronach

Szukaj czegoś takiego http://sklep.dixi-car.pl/elektrozawor-turbosprezarki-astracorsamerivazafira-p-2001.html

 

http://forum.opel24.com/topic/80724-combo-17-65km-dymi-przy-zmianie-biegow-i-brak-mocy/

Edytowane przez adam1954

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/80859-b%C5%82%C4%85d-p1125-silnik-17-dti-isuzu/#findComment-673003
Udostępnij na innych stronach

Gość rado1974

kolego ja przerabiałem ten błąd i tak, sprawdź przewody podciśnienia idą od vacupompy która jest z w alternatorze i idzie do trójnika (jedno wyjście wolne ale zaślepione) z którego idzie do nie wiem jak się fachowo to nazywa jakiś zawór z którego wężyk idzie do egr, następnie idzie za pompę wtryskową do zaworu sterowania gruszką przy turbinie, i tyle z wężyków ;) sprawdź sobie czujnik doładowania turbiny który jest w kanale dolotowym z lewej strony tego zaworu z tymi wężykami które idą do egr, u mnie był jeszcze zapieczony zawór upustowy w turbinie i jak wszystko ogarnąłem błąd juz się nie pojawiał i autko śmiga jak ta lala ;) jak masz dostęp np do op-com to podłącz i sprawdź jakie masz doładowanie zadane a ile turbo pompuje.

w razie jakiś pytań pisz trochę już pokopałem w swojej corsince a mam taką samą ;)

Edytowane przez rado1974

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/80859-b%C5%82%C4%85d-p1125-silnik-17-dti-isuzu/#findComment-673027
Udostępnij na innych stronach

Gość rado1974

i jak poradziłeś sobie?

jeden wężyk najlepiej sprawdzić z kanału ten co leci do gruszki od turbiny

jak będziesz potrzebował zdjęć to mogę ci jutro zrobić

pozdrawiam

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/80859-b%C5%82%C4%85d-p1125-silnik-17-dti-isuzu/#findComment-673329
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...
  • 2 lata później...

Witajcie.

 

Mam błąd P1125, podmieniłem zaworek doładowania podciśnienia. Występuje nadal.

Co zauważyłem - strzykawką wytworzyłem bardzo duże podciśnienie, a wodzik wszedł może maksymalnie 2 mm do gruszki przy turbinie.

Więc wydaje mi się, że, albo gruszka padła (jest zaśniedziałe coś wewnątrz?), albo właśnie ten zawór upustowy, który jest otwierany przez wodzik się zatkał i nie sposób go ruszyć wytworzonym podciśnieniem.

 

Moje pytanie jest następujące, jak zdemontować samą turbinę? Co dokładnie odkręcić. Mogę prosić o zdjęcie, bądź szczegółowy opis?
Dodam tylko, że gruszkę można nową kupić, jeśli reanimacja tej by się nie powiodła, a zawór spustowy wewnątrz da się wyczyścić na pewno.

 

Dzięki.

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/80859-b%C5%82%C4%85d-p1125-silnik-17-dti-isuzu/#findComment-714495
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Ja mam astre z tym samym silnikiem i powiem tak, od trójnika, przewód nie idzie bezpośrednio do turbo, tylko jeszcze łączy się z drugim elektrozaworem który jest pod pompą wtryskową. Od elektrozaworu pod pompą, dopiero idzie przewód kolejny do turbiny.

Tam są dwa zawory, jeden przy grusze EGR, drugi pod autem który też ma jakąś fachową nazwę. Do dzisiaj nie wiem jak się on nazywa, a na schematach tego silnika,  są pokazane zawory, z wyjątkiem opisu tego pod pompą wtryskową.

 

Nie wiem jaką rolę odgrywa elektrozawór przy gruszce EGR, sam eksperymentowałem i jeździłem bez niego kilka dni. Poza błędem auto zachowywało się tak samo.

 

Natomiast dojście do drugiego zaworu tylko pod autem.

Musisz dokładnie skontrolować stan przewodów podciśnieniowych  i plastikowych króćców elektrozaworów, jedno, malutkie pęknięcie, a już ciśnienie zacznie uciekać.

 

Edytowane przez Kuba142

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/80859-b%C5%82%C4%85d-p1125-silnik-17-dti-isuzu/#findComment-715340
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności