Gość Samfisher4 Opublikowano 16 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2017 Witam, mam mały problem z tym błędem . Silnik cały czas pracuje normalnie , przyspiesza nie kopci. Po przekroczeniu 130 km/h i około 3100 - 3500 obr./min. zapala mi się kontrolka z kluczykiem, nie ma to wpływu na pracę silnika dalej jedzie normalnie. Poczytałem trochę i większość pisze o wężykach przy trójniku gdzies przy turbinie , czy możecie mi powiedzieć w którym to jest miejscu i czy jest tam dobry dostęp.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/80859-b%C5%82%C4%85d-p1125-silnik-17-dti-isuzu/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam1954 Opublikowano 16 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2017 (edytowane) Szukaj czegoś takiego http://sklep.dixi-car.pl/elektrozawor-turbosprezarki-astracorsamerivazafira-p-2001.html http://forum.opel24.com/topic/80724-combo-17-65km-dymi-przy-zmianie-biegow-i-brak-mocy/ Edytowane 16 Lipca 2017 przez adam1954   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/80859-b%C5%82%C4%85d-p1125-silnik-17-dti-isuzu/#findComment-673003 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość rado1974 Opublikowano 16 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2017 (edytowane) kolego ja przerabiałem ten błąd i tak, sprawdź przewody podciśnienia idą od vacupompy która jest z w alternatorze i idzie do trójnika (jedno wyjście wolne ale zaślepione) z którego idzie do nie wiem jak się fachowo to nazywa jakiś zawór z którego wężyk idzie do egr, następnie idzie za pompę wtryskową do zaworu sterowania gruszką przy turbinie, i tyle z wężyków sprawdź sobie czujnik doładowania turbiny który jest w kanale dolotowym z lewej strony tego zaworu z tymi wężykami które idą do egr, u mnie był jeszcze zapieczony zawór upustowy w turbinie i jak wszystko ogarnąłem błąd juz się nie pojawiał i autko śmiga jak ta lala jak masz dostęp np do op-com to podłącz i sprawdź jakie masz doładowanie zadane a ile turbo pompuje. w razie jakiś pytań pisz trochę już pokopałem w swojej corsince a mam taką samą Edytowane 16 Lipca 2017 przez rado1974   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/80859-b%C5%82%C4%85d-p1125-silnik-17-dti-isuzu/#findComment-673027 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Samfisher4 Opublikowano 17 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2017 Ok, w tym tygodniu pomieszam w Corsiaku.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/80859-b%C5%82%C4%85d-p1125-silnik-17-dti-isuzu/#findComment-673030 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Samfisher4 Opublikowano 18 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2017 A żeby to posprawdzać musze miec kanał? Czy jest tam dojście od góry? Jestem laikiem, mógłbyś zapodac zdjęcie tych przewodów.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/80859-b%C5%82%C4%85d-p1125-silnik-17-dti-isuzu/#findComment-673118 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość rado1974 Opublikowano 21 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2017 i jak poradziłeś sobie? jeden wężyk najlepiej sprawdzić z kanału ten co leci do gruszki od turbiny jak będziesz potrzebował zdjęć to mogę ci jutro zrobić pozdrawiam   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/80859-b%C5%82%C4%85d-p1125-silnik-17-dti-isuzu/#findComment-673329 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Samfisher4 Opublikowano 17 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2017 Jak byś zrobił zdjęcia będę wdzięczny.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/80859-b%C5%82%C4%85d-p1125-silnik-17-dti-isuzu/#findComment-675243 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rgl Opublikowano 23 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2019 Witajcie. Mam błąd P1125, podmieniłem zaworek doładowania podciśnienia. Występuje nadal. Co zauważyłem - strzykawką wytworzyłem bardzo duże podciśnienie, a wodzik wszedł może maksymalnie 2 mm do gruszki przy turbinie. Więc wydaje mi się, że, albo gruszka padła (jest zaśniedziałe coś wewnątrz?), albo właśnie ten zawór upustowy, który jest otwierany przez wodzik się zatkał i nie sposób go ruszyć wytworzonym podciśnieniem. Moje pytanie jest następujące, jak zdemontować samą turbinę? Co dokładnie odkręcić. Mogę prosić o zdjęcie, bądź szczegółowy opis? Dodam tylko, że gruszkę można nową kupić, jeśli reanimacja tej by się nie powiodła, a zawór spustowy wewnątrz da się wyczyścić na pewno. Dzięki.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/80859-b%C5%82%C4%85d-p1125-silnik-17-dti-isuzu/#findComment-714495 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Kuba142 Opublikowano 10 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2019 (edytowane) Ja mam astre z tym samym silnikiem i powiem tak, od trójnika, przewód nie idzie bezpośrednio do turbo, tylko jeszcze łączy się z drugim elektrozaworem który jest pod pompą wtryskową. Od elektrozaworu pod pompą, dopiero idzie przewód kolejny do turbiny. Tam są dwa zawory, jeden przy grusze EGR, drugi pod autem który też ma jakąś fachową nazwę. Do dzisiaj nie wiem jak się on nazywa, a na schematach tego silnika, są pokazane zawory, z wyjątkiem opisu tego pod pompą wtryskową. Nie wiem jaką rolę odgrywa elektrozawór przy gruszce EGR, sam eksperymentowałem i jeździłem bez niego kilka dni. Poza błędem auto zachowywało się tak samo. Natomiast dojście do drugiego zaworu tylko pod autem. Musisz dokładnie skontrolować stan przewodów podciśnieniowych i plastikowych króćców elektrozaworów, jedno, malutkie pęknięcie, a już ciśnienie zacznie uciekać. Edytowane 10 Grudnia 2019 przez Kuba142   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/80859-b%C5%82%C4%85d-p1125-silnik-17-dti-isuzu/#findComment-715340 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.