Gość Anonymous Opublikowano 14 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2008 daja 10 lat gwarancji ale wez ja sobie przeczytaj na bank po 3 latach juz nic Ci z nia nie zrobia w ramach gwarancji http://localhost/opel/ipb/public/style_emoticons/default/wink.gif myk reklamowy Nie mogę się zgodzić z kolegą Gawlakiem. W ubiegłym roku tj. 2007 robiłem korozję przy wlewie paliwa w ramach 12 letniej gwarancji na perforację nadwozia (Astra G 99r. sprowadzona przeze mnie z Niemiec)   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/8107-blacha-w-oplach/page/2/#findComment-287582 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Bogo Opublikowano 14 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2008 daja 10 lat gwarancji Gwarancja na perforację blachy jest na 10 lat, to prawda ale pod paroma warunkami. Najczęstszym wymogiem jest dopilnowanie dodatkowych przeglądów i zabiegów konserwacyjnych. Dokładne przeczytanie umowy odkryje, że gwarancja na nadwozie auta przewiduje, że w blachach nie pojawią się dziury, tylko jeżeli będziemy o nie dodatkowo dbać http://localhost/opel/ipb/public/style_emoticons/default/excl.gif . Oznacza to, że po przejechaniu określonej przez producenta liczby kilometrów musimy oddać auto do serwisu, na zlikwidowanie powstałych w czasie eksploatacji uszkodzeń (np. odbicia od kamieni pryskających spod kół samochodów). Przegląd taki musi objąć także naprawienie mikropęknięć i dokonanie odpowiedniej konserwacji podwozia i nadwozia. Oczywiście na nasz koszt. Mamy więc do wyboru zapłacenie za usługę lub utratę gwarancji. Zwykle też z długoletniej gwarancji na blachy samochodu wyłączony jest lakier i gwarancja na niego przyznawana jest na dużo krótszy okres niż zabezpieczenie na perforację. Musimy pamiętać, że zachowanie gwarancji wiąże się zwykle z koniecznością naprawiania samochodu jedynie w ASO. Oznacza to, że jakiekolwiek naprawy lub przeróbki (np. zamontowanie szyberdachu) w innych warsztatach kończy się zwykle wygaśnięciem umowy gwarancyjnej na perforację blach.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/8107-blacha-w-oplach/page/2/#findComment-287575 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 14 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2008 Mam Astre G z 98 r. i ani grama rdzy. Także myślę, że to jednak dobre zabezpieczenie. W tylnych nadkolach o dziwo też jest spoko.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/8107-blacha-w-oplach/page/2/#findComment-287533 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wesol Opublikowano 15 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2008 Pierwsze roczniki trzymaja sie dobrze a te nastepne to juz niekoniecznie. Pierwsze byly robione w Niemczech a potem to juz trzaskali gdzie popadnie. Od sierpnia 2001 roku astry G mialy zmiane w cynkowaniu i ze 100% zostawili tylko 40% ocynku w nadwoziu.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/8107-blacha-w-oplach/page/2/#findComment-287293 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.