Gość Vectrab99 Opublikowano 7 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2017 Spróbuję delikatnie jakoś się dostać i przemyć chłodnicę i nie pod ciśnieniem bo bym ją rozwalił adam1954 Tak mi się wydaje też, że mogło to być spowodowane tym korkiem. Nigdy wcześniej auto mi się nie przegrzewało, a jeździłem już w upałach. Natomiast jak do tej pory wszystkie inne rzeczy wydają się działać prawidłowo. Szkoda, że wtedy jak mi się grzał samochód nie przyszło mi do głowy żeby po postoju dłuższym poluzować trochę korek i sprawdzić wtedy jak się zachowa samochód. VC ma sztywniejsze zawieszenie niż VB ? W mojej vectrze już mi się wydaje że mam sztywne   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/81072-przegrzewanie-silnika-w-trasie/page/2/#findComment-674425 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Kacper Opublikowano 7 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2017 Chociaż nie pojmuję dlaczego, bo ważniejszy jest silnik więc powinna być najpierw chłodnica od silnika żeby powietrze z grilla przedniego ją chłodziło Ważniejsza jest chłodnica silnika to fakt.Dlatego jest schowana za chłodnicą klimy aby ta przyjęła ewentualne uderzenie przy drobnej stłuczce, gdy wleci kamień lub inne zwierzątko itp   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/81072-przegrzewanie-silnika-w-trasie/page/2/#findComment-674430 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Vectrab99 Opublikowano 7 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2017 (edytowane) Masz racje Szukam nowego korka i powiedzcie mi czy jest jakas roznica bo ja mam taki jak na zdjęciu: http://4cars.com.pl/upload/imgMid/bdbbabf7b5d04fc0d269a5d32f27906f.jpg A jak zacząłem szukać np na iparts.pl to sprzedaja cos takiego: http://sklep.dixi-car.pl/images/1304666_korek_2SK.jpg I nie wiem teraz czy moge kupic taki korek jak na 2 zdjeciu, czy szukac takiego jak ja mam ? Edytowane 7 Sierpnia 2017 przez Vectrab99   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/81072-przegrzewanie-silnika-w-trasie/page/2/#findComment-674454 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam1954 Opublikowano 7 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2017 Każdy korek musi mieć dwa zaworki. Firmy lepsze mają zawsze zbliżone do oryginału. Zamienniki nie raz kombinują aby zmniejszyć koszty i wymyślają różne inne konstrukcje zaworków abo po prostu przeszczepiają bebechy od innej marki do wielu korków. Co zaś do jakości korków to ja do Felicji kupowałem 4 i w końcu w 4 korku aby otwierał pod wskazanym prze Skodę ciśnieniu musiałem przerobić sprężynkę. Rozrzut ciśnień był od 0.8 1.9 bara. Do Astry F od kolegi kupowaliśmy 2. I drugi był dobry.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/81072-przegrzewanie-silnika-w-trasie/page/2/#findComment-674458 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Kacper Opublikowano 7 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2017 Zobacz najpierw jake masz podane ciśnienie na korku.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/81072-przegrzewanie-silnika-w-trasie/page/2/#findComment-674459 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam1954 Opublikowano 7 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2017 Ok. 1 bara   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/81072-przegrzewanie-silnika-w-trasie/page/2/#findComment-674461 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Vectrab99 Opublikowano 7 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2017 (edytowane) U mnie 1,4 bara jest ciśnienie, a na tych zamiennikach nie pisze nic jak tak patrzę po zdjęciach. W aso oryginalny korek 82 zł, no nie dam tyle Miał ktoś z Was styczność z taką firmą: Calorstat by Vernet ? Bo ich korki mają zaworki jak z tego drugiego zdjęcia, czyli nie takie jak oryginał ale na korku jest informacja o 1,4 bara, a faktycznie niektórzy producenci podają np 1,2 bara mimo, że przeznaczone do mojego auta... adam1954: A po czym poznawałeś że korek jest nie odpowiedni ? Sprawdzałeś go wcześniej, czy już na aucie jakieś objawy dawał ? Edytowane 7 Sierpnia 2017 przez Vectrab99   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/81072-przegrzewanie-silnika-w-trasie/page/2/#findComment-674468 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam1954 Opublikowano 7 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2017 Ja wykorzystałem ze szrotu zbiorniczek. Do jednego króćca wpiąłem manometr do drugiego kompresor i po zakręceniu korka widziałem przy jakim ciśnieniu puszcza U ciebie jeden zaworek ma zamykać układ przy 1 barze a drugi ma otwierać przy 1.4-1.5 bara Verneta mam termostat już drugi rok.Nie narzekam. Więc jego bym polecił. Skoro robią dobre termostaty to mam nadzieję że i korki mają dobre   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/81072-przegrzewanie-silnika-w-trasie/page/2/#findComment-674476 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Vectrab99 Opublikowano 7 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2017 Ja wykorzystałem ze szrotu zbiorniczek. Do jednego króćca wpiąłem manometr do drugiego kompresor i po zakręceniu korka widziałem przy jakim ciśnieniu puszcza U ciebie jeden zaworek ma zamykać układ przy 1 barze a drugi ma otwierać przy 1.4-1.5 bara Verneta mam termostat już drugi rok.Nie narzekam. Więc jego bym polecił. Skoro robią dobre termostaty to mam nadzieję że i korki mają dobre Dzięki za odpowiedź Sprawdzimy koreczek w takim razie, już nówka zamówiona Z tym, że ja go zamontuje i do końca wartości nie będę znał, mogę jedynie obserwować czy nic się nie dzieje   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/81072-przegrzewanie-silnika-w-trasie/page/2/#findComment-674480 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam1954 Opublikowano 7 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2017 Możesz zamontować na jakimś trójniku blisko zbiorniczka manometr i obserwować czy ciśnienie utrzymuje sie i na jakiej wartości Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/81072-przegrzewanie-silnika-w-trasie/page/2/#findComment-674481 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.