Skocz do zawartości

Problemy zwizane z oprogramowaniem LPG - nie przełącza się w chłodne dni


Rekomendowane odpowiedzi

Ja też pisałem na wyżej przytoczony adres. Oczywiście zaznaczałem potwierdzenie odczytu wiadomości i automat potwierdził wpływ. Kolejnego dnia rano otrzymałem wiadomość od Pani z Działu Obsługi Klienta o rejestracji zgłoszenia i udzieleniu odpowiedzi po wyjaśnieniu sprawy. Wiadomość wysłana

10 - go, a odpowiedzi cytowane wcześniej otrzymałem 15 - go. Pozdrawiam.

Czyli trzeba czekać... cóż za 50-60 dni już wiosna będzie i temperatury wyższe - Opel uzna, że mamy sprawne auta. Panowie pomimo naszych problemów z autem życzę Wszystkim Wesołych Świąt i udanej zabawy sylwestrowej. Pozdrawiam serdecznie.

 

  • Odpowiedzi 41
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Gość przemekmirocha

To wiele wyjaśnia...

Ja nie neguje twojej wiedzy. Ale oboje znamy zasady od kuchni. W fabryce akurat montują instalacje według standardu , instalują sterownik być może wgrywają mape wtrysków tego nie wiem i to wszystko . Auto przechodzi ścieżke w hali gdzie jest 23° . Dostawcą części jest Landi Renzo i to oni są winni za całą sytuacje, nie fabryka czy wy jako serwis. A problem tkwi w tym , że naprawy gwarancyjne nikomu nie są na ręke bo statystyki lecą. Ale cierpi na tym użytkownik.

 

Wysłane z mojego SM-A510F przy użyciu Tapatalka

 

Wysłałem do jednej z redakcji motoryzacyjnej opis naszego wspólnego problemu z prośbą o pomoc. Z prośbą o wstawiennictwo u producenta, być może Opel ich się przestraszy i zacznie działać w temacie bo mam już dość. Jak można zostawiać klientów samych sobie z nowymi autami? Przecież nie po to kupiliśmy samochody w salonach żeby teraz nie móc z nich w pełni korzystać.

 

Gość przemekmirocha

Wysłałem do jednej z redakcji motoryzacyjnej opis naszego wspólnego problemu z prośbą o pomoc. Z prośbą o wstawiennictwo u producenta, być może Opel ich się przestraszy i zacznie działać w temacie bo mam już dość. Jak można zostawiać klientów samych sobie z nowymi autami? Przecież nie po to kupiliśmy samochody w salonach żeby teraz nie móc z nich w pełni korzystać.

[emoji106]

 

 

Wysłane z mojego SM-A510F przy użyciu Tapatalka

 

Witam wszystkie osoby borykające sie z problemem . Sam napisałem wczoraj do opel care , poniżej tekst rozmowy :

Witam !
Posiadam Astre J o nr vin : Wxxxxxxxxxx. Auto posiadam 3 dni , problem dotyczy LPG , mianowicie kiedy auto jest odpalane po postoju ( po nocy ) na benzynie pracuje ładnie , osiąga temperaturę 60-70 st i nic się nie dzieje kontrolka gazu miga ale nie przełączy na gaz , tylko się wyłączy. Po ponownym ręcznym załączeniu kontrolka LPG miga x5 i na tym koniec znowu praca na benzynie. Pomaga dopiero wyłączenie silnika zgaszenie zapłonu a następnie kolejne uruchomienie silnika . Wtedy jest możliwość pracy silnika na LPG . Proszę o pilna pomoc . Dodatkowo u mnie auto przy przłączaniu na LPG potrafi zgasnąć i jest odczuwalne samo przełączenie z benzyny na LPG . Sprawa jest pilna

Tu jest więcej osób które tej pomocy oczekują jest nawet film, problemy mają auta z tego roku produkcyjnego :
http://forum.opel24.com/topic/81956-astra-j-14-sedan-2017-nie-przelacza-na-lpg/page-7
MÓj problem poniżej :

https://ufile.io/kvwdo

 

ODPOWIEDŹ

 

Szanowny Panie,

 

 

 

W odpowiedzi na Pańską korespondencję z dnia 21.12.2017 dotyczącą pojazdu marki Opel Astra o numerze nadwozia W0VPD5E45JG033585 uprzejmie prosimy o kontakt z najbliższym autorzowanym serwisem Opel celem weryfikacji Pańskiego pojazdu.

 

Lista autoryzowanych serwisów w linku poniżej:

 

https://www.opel.pl/tools/opel-szukanie-dealera.html .

 

Z góry serdecznie dziękuje .

Więć Ja :

Witam.

Szanowna Pani auto mam 2dni I nie po to zostało zakupione żeby jeździć na serwis bo dostałem informację od serwisu że nie wiedzą co jest przyczyną takiego zachowania samochodu. Ponoć oczekują na jakąś akcję serwisową ale na ten moment czekają tak jak ja czekam. Niestety bardzo zawiodłem się na marce Opel. Mam jeszcze skode I szkoda ze ponownie jej nie wybrałem. Pozdrawiam

PANI :

W nawiązaniu do Pańskiej korespondencji dotyczącej pojazdu marki Opel Astra o numerze nadwozia:, W0xxxxxxxxx uprzejmie informujemy ,iż dział techniczny naszej firmy pracuje nad wprowadzeniem rozwiązania dotyczącego instalacji LPG w przedmiotowym pojeździe.

 

Będziemy się z Panem kontaktować jak tylko otrzymamy informacje z działu technicznego


Więc Opel ma świadomość że coś się dzieje z ich instalacjami , kontakt z Panią z Opla bardzo szybki . Praktycznie na ostatniego emaila dostałem odpowiedź w ciągu 15 minut

 

A czy przy zakupie auta zostałeś poinformowany o takich problemach ? Jeśli Opel ma świadomość tej usterki a sprzedaje nowe auta nie informując o tym kupującego to co to znaczy ?

 

:) pewnie świadomie wprowadzają ludzi w błąd . Rozmawiałem z dealerem na ten temat ale on chce sprzedać i takich problemów nie mieli :) Dowiedziałem sie o problemie po zamówieniu i wpłaceniu zaliczki na samochód więc już było troszkę późno aby wymyślać . Ogólnie z autka jestem zadowolony spalanie w granicach 6.5l/100 km przy jeździe do 120 wkręcanie na obroty do 3,5 tyś . Jest to pierwszy bak PB na gazie na ten moment nie jeżdżę niby zalecenia dealera aby pierwsze 2 baki polatać na PB później gaz :)

 

Gość Imbat1973

Witam

Od 22 grudnia jestem posiadaczem Astry jak w temacie. Samochód kupiony jako podemonstracyjny, I-sza rejestracja pod koniec września, przebieg w dniu zakupu 3336 km. Samochód w zasadzie jak nowy. Problem z przełączeniem na gaz nie wystąpił przy odbiorze samochodu. Pierwszy raz problem wystąpił w sobotę rano (23.12.17), czyli dzień po odbiorze auta. Objawy jak u innych użytkowników. Jednak trudno temperaturę 8 stopni C nazwać bliską zeru. Kolejny raz, wczoraj wieczorem przy temp. Około 7 st. C. Dzisiaj rano to samo. 8 st. C. Błąd systematyczny. Po uruchomieniu miga kontrolka LPG, po pewnym czasie gaśnie. Próba wymuszenia ręcznej zmiany na LPG powoduje pięciokrotne mignięcie kontrolki, po czym zupełnie gaśnie i tak się kończy każda próba ręcznego uruchomienia pracy na LPG. Oczywiście wyłączenie silnika rozwiązuje problem i samochód błyskawicznie przełącza na LPG. Jest to mój pierwszy post na forum. Nie piszę go w celu uzyskania porady, tylko raczej jako głos do statystyki występowania tej usterki w naszym modelu. Dodatkowo chcę tu zaznaczyć, że przy zakupie nowego samochodu, można nie wykryć tego błędu w salonie sprzedaży, ale przy samochodzie demo, który praktycznie był używany przez klientów i pracowników salonu, ktoś musiał zauważyć występowanie tej usterki w moim konkretnym egzemplarzu. Oczywiście nikt mnie o czymś takim nie poinformował, chociaż pytałem czy nie występują takie objawy. Poza tym błędem, który traktuję jako uciążliwy dla właściciela, a nie wykluczający samochód z użytkowania, nie widzę jak narazie wad, chociaż wynika to zapewne z krótkiego czasu od zakupu. Liczę że OPEL przyzna się do błędu i uruchomi dla nas akcję serwisową, która rozwiąże skutecznie nasz problem.

Życzę wszystkim Wesołych Świąt

 

Gość przemekmirocha

Witam

Od 22 grudnia jestem posiadaczem Astry jak w temacie. Samochód kupiony jako podemonstracyjny, I-sza rejestracja pod koniec września, przebieg w dniu zakupu 3336 km. Samochód w zasadzie jak nowy. Problem z przełączeniem na gaz nie wystąpił przy odbiorze samochodu. Pierwszy raz problem wystąpił w sobotę rano (23.12.17), czyli dzień po odbiorze auta. Objawy jak u innych użytkowników. Jednak trudno temperaturę 8 stopni C nazwać bliską zeru. Kolejny raz, wczoraj wieczorem przy temp. Około 7 st. C. Dzisiaj rano to samo. 8 st. C. Błąd systematyczny. Po uruchomieniu miga kontrolka LPG, po pewnym czasie gaśnie. Próba wymuszenia ręcznej zmiany na LPG powoduje pięciokrotne mignięcie kontrolki, po czym zupełnie gaśnie i tak się kończy każda próba ręcznego uruchomienia pracy na LPG. Oczywiście wyłączenie silnika rozwiązuje problem i samochód błyskawicznie przełącza na LPG. Jest to mój pierwszy post na forum. Nie piszę go w celu uzyskania porady, tylko raczej jako głos do statystyki występowania tej usterki w naszym modelu. Dodatkowo chcę tu zaznaczyć, że przy zakupie nowego samochodu, można nie wykryć tego błędu w salonie sprzedaży, ale przy samochodzie demo, który praktycznie był używany przez klientów i pracowników salonu, ktoś musiał zauważyć występowanie tej usterki w moim konkretnym egzemplarzu. Oczywiście nikt mnie o czymś takim nie poinformował, chociaż pytałem czy nie występują takie objawy. Poza tym błędem, który traktuję jako uciążliwy dla właściciela, a nie wykluczający samochód z użytkowania, nie widzę jak narazie wad, chociaż wynika to zapewne z krótkiego czasu od zakupu. Liczę że OPEL przyzna się do błędu i uruchomi dla nas akcję serwisową, która rozwiąże skutecznie nasz problem.

Życzę wszystkim Wesołych Świąt

Jak dla mnie jest to wada ukryta i salon powinien o tym poinformować.

 

Wysłane z mojego SM-A510F przy użyciu Tapatalka

 

Gość Imbat1973

Uważam, że w tym konkretnym przypadku można to uznać za wadę ukrytą, której istnienie zostało zatajone. Po Świętach oczywiście zgłoszę to do swojego salonu

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności