Gość Anonymous Opublikowano 20 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2008 To nie od turbiny zależy jaką prędkość masz na poszczególnych biegach tyko od skrzyni jak pisał barteklodz i w malutkim stopniu od rozmiaru opon. Być może autko Ci dobrze chodzi a ty oczekujesz od tego silnika nie wiadomo czego Jeździłem dwiema astrami G z 2.0DTL i tam na 5 biegu przy 2500obr było 110km/h A jeśli chodzi o przypływ mocy przy 2000obr to u mnie też nie jest tak odczuwalny jak w 2.0DTL gdzie czuć go wyraźnie. U mnie silnik poniżej 1500obr nie istnieje dopiero od 1500 zaczyna się powoli rozkręcać i przy 2000 już można powiedzieć że dopiero zaczyna jechać.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/8252-x17dtl-wp%C5%82yw-turbiny/page/2/#findComment-286220 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 20 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2008 To nie od turbiny zależy jaką prędkość masz na poszczególnych biegach tyko od skrzyni jak pisał barteklodz i w malutkim stopniu od rozmiaru opon. Być może autko Ci dobrze chodzi a ty oczekujesz od tego silnika nie wiadomo czego Jeździłem dwiema astrami G z 2.0DTL i tam na 5 biegu przy 2500obr było 110km/h A jeśli chodzi o przypływ mocy przy 2000obr to u mnie też nie jest tak odczuwalny jak w 2.0DTL gdzie czuć go wyraźnie. U mnie silnik poniżej 1500obr nie istnieje dopiero od 1500 zaczyna się powoli rozkręcać i przy 2000 już można powiedzieć że dopiero zaczyna jechać. No nie wiem, bo max 145km/h i 19sek. do setki to od tego silnika trochę chyba za mało...   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/8252-x17dtl-wp%C5%82yw-turbiny/page/2/#findComment-286210 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 20 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2008 No to faktycznie trochę powinien lepiej jechać Miałem podobnie jak padła przepływka ale wtedy też walczyłem z egr-em i nie miałem techa więc nie wiem od czego check się palił.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/8252-x17dtl-wp%C5%82yw-turbiny/page/2/#findComment-286204 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 20 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2008 No to faktycznie trochę powinien lepiej jechać Miałem podobnie jak padła przepływka ale wtedy też walczyłem z egr-em i nie miałem techa więc nie wiem od czego check się palił. U mnie własnie check sie nie pali, dlatego nie moge zdiagnozowac co jest przyczyną. Przepływkę mam nową Boscha.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/8252-x17dtl-wp%C5%82yw-turbiny/page/2/#findComment-286192 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość barteklodz Opublikowano 20 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2008 145 tylko idzie ? to coś masz nie teges z silnikiem hamulce nie blokują ? przepływomierz sprawny ? moje padło nie ma większych problemów żeby licznikowe 160 przekroczyć (190max)   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/8252-x17dtl-wp%C5%82yw-turbiny/page/2/#findComment-286179 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 20 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2008 barteklodz nie dołuj kolegi dudnej sprawdź jeszcze jaką ma kompresję! było o tym TU Jeszcze faktycznie można by się bardziej zainteresować turbinką czy dmucha odpowiednio, podobno w programiku AB-COM (bliźniaczy tech2 po szwabsku ) są bloki pomiarowe i mamy podgląd wartości na żywo i tam można znaleźć ciśnienie doładowania. Niestety mi jakoś nie pokazuje parametrów akurat z silnika   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/8252-x17dtl-wp%C5%82yw-turbiny/page/2/#findComment-286171 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wesol Opublikowano 20 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2008 Bylo ostatnio na jakims forum opla tylko nie pamietam na ktorym. Koles mial problem bo auto lecialo na maxa okolo 150-160 km/h (silnik 2.0 DTL).Wszyscy sie glowili ze moze silnika taki troszke juz zajechany, mowiono o sprawdzaniu kompresji itp (gosc powymienial przepływki i EGR) a okazalo sie ze nie pomyslelismy o smiesznej rzeczy jak filtr paliwa ktory byl zasyfiony.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/8252-x17dtl-wp%C5%82yw-turbiny/page/2/#findComment-286169 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 21 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2008 zrob tak; odkrec wąż od turbo ale za turbina i za intercoolerem tam gdzie kierowane jest powietrze z turbo do kolektora ssacego odpal silnik o po rozgrzaniu niech ktos usiadzie za kolko i wcisnie pedal a ok 2600 obr/min a ty sprawdz czy na tym odkreconym wezu turbina dmucha powietrze (ruch pedalem gazu musi byc dynamiczny) jesli dmucha to narazie jest ok (pomiar na czuja) nastepnie sprawdz szczelnosc kolektora ssacego i grzybka podcisnienia turbo powinno ladowac przy obciazeniu od 0,6-09 bara ale sprawdz najpierw czy turbo podaje a potem szczelnosc ... Myśle ,że właśnie mam gdzieś jakąś nieszczelność. Turbina dmucha oczywiście, tylko pytanie czy po drodze gdzieś cześć tego doładowania nie ucieka, albo czy dmucha wystarczająco mocno? Jak myślicie, czy spsikanie tych elementów gdzie mogłby być ewentualna nieszczelnośći pianką do golenia i obserwacja po przygazowaniu da jakiś efekt? W którym miejscu znajduje sie linka od gazu, żeby samemu mozna było zwiększać gaz?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/8252-x17dtl-wp%C5%82yw-turbiny/page/2/#findComment-286017 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 21 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2008 Z tą pianką to może coś to dać, nie wiem nigdy nie próbowałem. A linki gazu nie ma, pedał gazu jest elektroniczny więc potrzebujesz drugiej osoby do pomocy.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/8252-x17dtl-wp%C5%82yw-turbiny/page/2/#findComment-286007 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.