Gość Mariusz_760301 Opublikowano 19 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2008 Szukam rysunku złożeniowego pompy wtryskowej do tego silnika - im więcej o tej pompie tym lepiej. Potrzebuję także opis procedury odpowietrzania układu wtryskowego (np przy wymianie filtra paliwa) P.S. Silnik to Y20DTH Z góry dziękuje. Pozdrawiam [ Dodano: Czw Lut 21, 2008 14:50 ] Schemat i opis pompy już znalazłem Jak komuś będzie potrzebna to pisać na pw - napewno podeślę wersję elektroniczną Pozycja jest na torrentach.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/8255-pompa-wtryskowa-astra-g-20-dti/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 5 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2008 witam, ja tez mam drobny problem z pompą wtryskowa do astra II 1.7dti- mianowicie potrzebuje kabelek od elektrozaworu przestawiacza kąta wtrysku,bo pali mi sie lampka inspekcji. kabel ten uszkodzili mechanicy i nie wiem gdzie go dostać . pozdrawiam   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/8255-pompa-wtryskowa-astra-g-20-dti/#findComment-283301 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mariusz_760301 Opublikowano 5 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2008 Jeśli wtyczki są całe to spróbuj go zalutować. Nałóż koszulki termokurczliwe i powinno być ok. Pozdrawiam   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/8255-pompa-wtryskowa-astra-g-20-dti/#findComment-283300 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 5 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2008 właśnie tak zostało zrobione ale tech wyświetla bład komunikacji między pompa a sterownikiem. przewod jest zalutowany i połączony z zaworem konektorem. w innych astrach oryginalnie jest jakas kostka pomoedzy łączeniem przewodów a umnie w tym miejcu jest zalutowane i pali sie INSP. pozdrawiam   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/8255-pompa-wtryskowa-astra-g-20-dti/#findComment-283298 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mariusz_760301 Opublikowano 5 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2008 INSP wystarczy skasować - opis na forum. Jest to przypominajka o terminie wymiany filtrów i oleju. Natomiast z tym błędem to niezawesoło - mogli Ci uszkodzić cewkę. A może pozamieniali kable? Podstawowe pytanie: czy silnik wogóle odpala? Pozdrawiam.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/8255-pompa-wtryskowa-astra-g-20-dti/#findComment-283293 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość DAROMV6 Opublikowano 5 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2008 mogli Ci uszkodzić cewkę. A może pozamieniali kable? W podanym silniku 1.7dti jest jakaś cewka i kable?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/8255-pompa-wtryskowa-astra-g-20-dti/#findComment-283277 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wesol Opublikowano 5 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2008 Tak w pompie jest cewka odcinajaca paliwo i cala wiącha kabli- nie mylic z kablami i cewka wysokiego napiecia bo to nie bena.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/8255-pompa-wtryskowa-astra-g-20-dti/#findComment-283219 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 5 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2008 auto normalnie jezdzi, nie ma zadnych objawów słabnięcia, przerywania, odpala od razu nawet jek postoi 2dni na zimnie ,jezdzi 170 km/h, ogółem wszystko bez zarzutu tylko ta lampka inspekcji, której nie można wykasować(ogółem raz na 20 odpalen ją wykasowałem ale po wyjęciu kluczyka znowu sie zapala) 1.czy może to byc poprzez zamiane biegunowości (inaczej połączone przewody) na elektrozaworze?? 2. wiem ze w innych astrach jest przy elektrozaworze pompy łączenie: konektor-przewód-konektor a umnie konektor nieoryginalny-przewód-lut. może dlatego się zapala?? 3. czy stwarza to niebezpieczeństwo uszkodzenia pompy/sterownika? TECH2 pokazuje : "błąd komunikacji międzi pompą a sterownikiem . EEPROM." prosze o rady i pozdrawiam   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/8255-pompa-wtryskowa-astra-g-20-dti/#findComment-283193 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mariusz_760301 Opublikowano 6 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2008 Podjedź do jakiegoś elektryka od dizli. Nie powinien dużo skasować i będziesz miał spokój. To że jest lut zamiast wtyczki to niema wpływu (jak lut jest dobry) na połączenie - z wtyczką łatwiej by Ci było to rozłączyć a tak jest na stałe Trochę mnie niepokoi ten błąd bo zazwyczaj jest to ostatnie stadium przed awarią pompy, tylko, że ten błąd wyskoczy raz a potem jest już po pompie. Podjedź do elektryka zanim coś się uszkodzi. Pozdrawiam   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/8255-pompa-wtryskowa-astra-g-20-dti/#findComment-283128 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.