Gość Lukkas Opublikowano 1 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2018 Ustawione na 2000 obr. Oczywiście gadka w stylu chce pan silnik zajechać, reduktor będzie dostał w dupe, membrana itp itd Odczucia ? Nie wiem na ile auto potrafi ochłonąć po ok. 4h od ostatniej jazdy. Ale jak kolega wyzej... przygazówka i cyk lpg Natomiast po pracy odpaliłem gaz po jakiś 2km i zajeżdzając do domu wyłączyłem go - auto zgasło Plan na weekend sprobówać w jakimś stopniu ocieplić reduktor. Czym? Tego jeszcze nie wiem. Trzeba czegoś poszukac   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/82775-16-8v-z-99-do-zagazowania/page/5/#findComment-687856 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam1954 Opublikowano 2 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2018 Ustawione na 2000 obr. Oczywiście gadka w stylu chce pan silnik zajechać, reduktor będzie dostał w dupe, membrana itp itd Standardowa gadka. Cóż gazownik zawalił że dał go na wlocie gdzie powiew powietrza go studzi. Weź go owiń pianką do rur C.O. Natomiast po pracy odpaliłem gaz po jakiś 2km i zajeżdzając do domu wyłączyłem go - auto zgasło Trochę jaśniej? Normalne jest że po zgaszeniu auta auto gaśnie. Domyślam się że nie przełaczyło się na Pb?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/82775-16-8v-z-99-do-zagazowania/page/5/#findComment-687874 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Lukkas Opublikowano 2 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2018 Wracałem z pracy do domu, odpaliłem gaz po 2km a jak już zajechałem to go wyłączyłem. Domyślam się że nie przełaczyło się na Pb? No tak, auto zgasło.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/82775-16-8v-z-99-do-zagazowania/page/5/#findComment-687888 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mk5 Opublikowano 2 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2018 (edytowane) Daj mu trochę gazu przy przełaczaniu i nie powinno gasnąc. Co do przełaczania po obrotach- faktycznie żywotnosc membran minimalnie krótsza, ale biorąc pod uwagę spalanie benzyny(przy przłaczaniu po tem.) po obrotach wyjdzie zdecydowanie wyjdzie finalnie taniej. Ja osobiscie w tak prostym silniku,montował bym tylko przełaczanie po obrotach, Ps. U mnie w AF 1.6 8V mechanik zapalił przy -20st, auto odpaliło od strzała, i nikt nie zauwazył ze pracuje na lpg( wchodzac do auta nie zauwazył ze kolanem przełączył na lpg) Edytowane 2 Marca 2018 przez mk5   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/82775-16-8v-z-99-do-zagazowania/page/5/#findComment-687894 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam1954 Opublikowano 2 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2018 To samo miałem w Felicji. Odpalałem na Pb tylko przez to aby wtryskiwacze sie nie zastały. Membrane wymieniałem po 70 tys. Koszt 70 zł. A ile oszczędności na paliwie.? Przy wyłączaniu LPG na przycisku nie miałem problemu z gaszeniem. Przechodził bez problemu z LPG na Pb. To jeszcze gazownik może poprawić. Pytanie jeszcze jaki przełącznik gazownik zmontował.? Poczytaj jeszcze instrukcję swojej instalacji na ten temat.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/82775-16-8v-z-99-do-zagazowania/page/5/#findComment-687905 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.