Gość t0mall Opublikowano 12 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2008 Skoro Tobie świece działają to może wiesz gdzie leży problem? Dzisiaj rozmawiałem z innym koleszką i jemu też szwankują. Sam nie wiem co to może być. Na kompie pokazuje błąd P1590. Koleś który zajmuje sie diagnostyką tylko i wyłącznie opli mówił że na problem ze świecami pomoże właśnie zmiana oprogramowania. Sam juz nie wiem. Ogólnie wszystko sprawne o świece się raz właczają a innym razem nie.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/8294-opel-sintra-przeka%C5%BCnik-%C5%9Bwiec-%C5%BCarowych-22-dth/page/2/#findComment-214483 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 13 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2008 Najlepiej sprawdz czy to świece czy tylko lampka sygnalizacyjna się nie zapala bo to trochę różne działąnia. Lampka sygnalizuje kiedu mozesz przekreciś rozrusznik a przekaźnik świec robi swoje. Zdejmij jeden kapturek ze świecy żarowej obojetnie jakiej. Zmontuj zarówkę z dwuwłóknową 2x55 watówi dołącz dwa kabelki żeby sie oba włókna paliły to da ok 10 Amperów czyli mniej wiecej tyle co świeca żarowa. Jeden kabelek podłącz do masy aku a drugi odizolowany wciśniej głeboko w odłączony kapturek. Jak przekręcisz stacyjkę to żarówka się zapali wtedy kiedy przekaźnik się załączy i bedeisz dokaldnie wiedział co sie dzieje ze śweicami a co z lampką. Zauważysz że to dwa trochę różne zdarzenia.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/8294-opel-sintra-przeka%C5%BCnik-%C5%9Bwiec-%C5%BCarowych-22-dth/page/2/#findComment-214377 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość t0mall Opublikowano 14 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2008 Dziś rano przy -2 * świece się grzały i odpalił ładnie. Wczoraj + 1,5 i się nie włączyły. Czyli świece grzeją.Zresztą tydzień temu wymienione na nowe i sprawdzone. Jakie elementy są odpowiedzialne za włączanie świec. Może czujnik temp. zewnetrznej szwankuje? Tylko że temperaturę pokazuje faktyczną. A co z przekażnikiem czy on może być przyczyną? Co jeszcze sprawdzić?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/8294-opel-sintra-przeka%C5%BCnik-%C5%9Bwiec-%C5%BCarowych-22-dth/page/2/#findComment-214151 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość brzoza Opublikowano 14 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2008 oprobramowanie ktore zmiena algorytm przeliczania temperatury tylko dla przekaznika swiec zarowych ale osobiscie watpie i mysle ze ktos trzepie kase na glupocie. baki, Nie na głupocie tylko rzeczywistości! A poza tym ja już wspominałem! Że nie którzy panowie w ASO nie wiedza czy w ogóle ten silnik ma świece!!Widocznie tak jest z tym w Gliwicach! . Jedź w stronę Mikołowa! teraz jest bodajże objazd przez Bojków.i w tym Aso wgrają ci najnowsza wersję! Jezeli jej nie masz!! bo są tam kumaci mechanicy! a to dowód z zaprzyjaźnionego forum VB.. http://forum.vectraklub.pl/index.php?showtopic=35434   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/8294-opel-sintra-przeka%C5%BCnik-%C5%9Bwiec-%C5%BCarowych-22-dth/page/2/#findComment-214132 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość t0mall Opublikowano 14 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2008 oprobramowanie ktore zmiena algorytm przeliczania temperatury tylko dla przekaznika swiec zarowych ale osobiscie watpie i mysle ze ktos trzepie kase na glupocie. baki, Nie na głupocie tylko rzeczywistości! A poza tym ja już wspominałem! Że nie którzy panowie w ASO nie wiedza czy w ogóle ten silnik ma świece!!Widocznie tak jest z tym w Gliwicach! . Jedź w stronę Mikołowa! teraz jest bodajże objazd przez Bojków.i w tym Aso wgrają ci najnowsza wersję! Jezeli jej nie masz!! bo są tam kumaci mechanicy! a to dowód z zaprzyjaźnionego forum VB.. http://forum.vectraklub.pl/index.php?showtopic=35434 Jak widać miałem dobre informacje. Szkoda tylko że odemnie do Mikołowa jest 480 km. Szukałem w okolicy ale albo nie wiedzą że się da albo cena kolosalna nawet 250 zł. Problemem jest też kod którego nie mam a bez którego podobno nie da się nic zmienić. Koszt ok 100 zł.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/8294-opel-sintra-przeka%C5%BCnik-%C5%9Bwiec-%C5%BCarowych-22-dth/page/2/#findComment-214095 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość brzoza Opublikowano 14 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2008 Problemem jest też kod którego nie mam a bez którego podobno nie da się nic zmienić. Koszt ok 100 zł. Po raz pierwszy słyszę! Najnowszą wersie wgrywa sie na podstawie nowych parametrów.. A nie błędów!. w każdej chwili możesz sprawdzić swoja wersję ! softu Nawet zwykłym interfejsem. na Ab -Com 232. . http://moto.allegro.pl/search.php?string=interfejs+opel+&category=0&country=1   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/8294-opel-sintra-przeka%C5%BCnik-%C5%9Bwiec-%C5%BCarowych-22-dth/page/2/#findComment-214001 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość t0mall Opublikowano 15 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2008 Chodzi o Sekurity Code lub jak to mówili kod immobilaizera. Pytali się o niego w serwisie.Czy go mam jeśli nie to trzeba go znaleść w centrali i kosztuje to ok 100 zł. Na a ja niestety go nie mam.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/8294-opel-sintra-przeka%C5%BCnik-%C5%9Bwiec-%C5%BCarowych-22-dth/page/2/#findComment-213792 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość baki Opublikowano 15 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2008 Witam. To dotyczy kodu P1590 Patrz krok testowy :C-003 P1590 - Za mocne wejscie sygnalu pracy silnika Zwarcie w obwodzie pradowym modulów sterujacych zacisk 95(X80.1) Dotyczy zacisków: 95 Patrz krok testowy :C-027 P1590 - Za slabe wejscie sygnalu pracy silnika Zwarcie do masy lub przerwa w obwodzie pradowym modulów sterujacych zacisk 95(X80.1) Dotyczy zacisków:95 Wadliwe dzialanie modulu sterujacego 1 Modul sterujacy rozpoznaje wewnetrzna usterke modulów sterujacych A co do reszty to niebede sie juz wypowiadac , kazdy ma swuj rozum i bedzie postepowac wedlug swojego uznania. Pozdrawiam   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/8294-opel-sintra-przeka%C5%BCnik-%C5%9Bwiec-%C5%BCarowych-22-dth/page/2/#findComment-213588 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość t0mall Opublikowano 15 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2008 No dobra bo niedługo wyniknie z tego jakaś awantura Jak już w końcu rozwiążę ten problem to napiszę co i jak. Edit: Załatwione. Aczkolwiek bez żadnych napraw czy wymiany softu. Użyłem tego modułu: Moduł Tutaj Strona Producenta Do tej pory byłem bardzo negatywnie nastawiony do tego typu urządzeń z tym było podobnie.Ale teraz stwierdzam że jest to dobre rozwiązanie. I żeby nie było niedomówień wymieniłem już sporo rzeczy i wydałem dużo pieniędzy aby pozbyć sie tego problemu. Po prostu miałem już dosyć wydawania kasy bez widocznej poprawy. Skończyło sie kręcenie rozrusznikiem kilka sekund aby zapalił lub nawet odpalanie na dwa razy.Zastanawianie się czy świece będą grzały przy + 3* czy nie. Teraz pali jak nowy Jakość ? O dziwo moduł jest bardzo dobrze wykonany (w moim przypadku pastylka). Nie jakiś tam amatorski bubel. Bardzo dobry kontakt z producentem który służy wszelkimi informacjami. Ogólnie dość prosty montaż urządzenia. Jak to działa: Po włączeniu zapłonu moduł oszukuje komputer wskazując mu bardzo niską temperaturę silnika (nie powietrza). Wtedy komputer włącza świece i ustawia na pompie wtryskowej większą dawkę rozruchową.Jeśli temperatura silnika to np. 5* urządzenie poprzez swoją budowę obniża ją o ok 20 * (dane producenta). Świece grzeją sie około 10 sek. po czym kontrolka świec gaśnie i odpalamy silnik. Następnie po 2-5 sek. urządzenie wyłącza się i sterownik odczytuje już faktyczną temperaturę silnika.Zapobiega to zarzucaniu komputera błędami oraz podwyższonemu zużyciu paliwa. Ale najważniejsze jest to że jeśli silnik trochę się nagrzeje to świece już się póżniej nie właczają przez co nie są narażone na szybsze zużycie. Sytuacja taka może mieć miejsce w innych podobnych modułach gdzie świece załączają sie za każdym razem czy silnik jest nagrzany czy nie. Moduł nie powoduje żadnych widocznych uchybień w działaniu silnika. Nie włącza się kontrolka silnika.Silnik pracuje normalnie. Sposób podłączenia w Sintrze. Aby podłaczyć urządzenie musimy zdjąć plastikową osłonę poniżej wlewu oleju aby dostać się do plastikowej rynienki z kablami sygnałowymi. Następnie najlepiej będzie odkręcić plastikową osłonę z napisem ECOTEC i wyjąć przekażniki które są pod nią aby był łatwiejszy dostęp do rynienki. Teraz zdejmujemy wieczko rynienki. Uwaga na palce i samo wieczko bo bardzo ciężko je zdjąć ponieważ jest na kilku zatrzaskach i można je łatwo połamać. Jeśli już mamy kabelki na wierzchu to możemy zabrać się za podłaczanie. 1.Odłączamy + od akumulatora. 2.Kabel sygnałowy czujnika temperatury ma kolor ŻÓŁTY i właśnie ten kabel przecinamy. 3.Teraz łączymy kabel NIEBIESKI modułu z ŻÓŁTYM przeciętym kablem od lewej strony czyli od strony czujnika. 4.Kabel CZARNY modułu łączymy z kablem ŻÓŁTYM idącym w prawą stronę do sterownika silnika. 5.Następnie w wiązce kabli poniżej szukamy GRÓBEGO CZARNEGO KABLA jest to masa. Zdejmujemy z niego izolację na małym odcinku i podłączamy kabelek BIAŁY wychodzący z modułu. 6.Krok ostatni szukamy GRÓBEGO JASNEGO KABLA i podłączamy do niego kabelek koloru CZERWONEGO z naszego urządzenia.Jest to zasilanie czyli + które jest włączane przez przekręcenie stacyjki. Teraz przekręcamy stacyjkę i sprawdzamy czy na urządzemiu miga dioda kontrolna. Jeśli tak urządzenie jest gotowe do pracy. Wszystkie połączenie najlepiej polutować i dobrze zaizolować taśmą lub koszulką termokurczliwą. Całość chowamy w rynience razem z kablami.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/8294-opel-sintra-przeka%C5%BCnik-%C5%9Bwiec-%C5%BCarowych-22-dth/page/2/#findComment-213516 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość zdzichowina Opublikowano 21 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2009 Witam .Ja teź zamontowałem ten moduł . Wszystko zgodnie z opisem .I przestały działać świece żarowe .Temperatura -5 , 0, 2 świece nie działają . Ale załączą się po około 2 min.jak przestanie działac moduł . Gdzie szukać przyczyny ? . Co sprawdzic ? Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/8294-opel-sintra-przeka%C5%BCnik-%C5%9Bwiec-%C5%BCarowych-22-dth/page/2/#findComment-192566 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.