Gość Jasomit Opublikowano 27 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2018 Niestety problem pozostaje. Zdemontowalem dziś panel sterowania i rozebralem w kawałki. Wszystko ok, styki jak nowe, przełącznik ładnie zwiera poszczególne piny. Wyrwałem silnik i na oko też ok, on jest bezszczotkowy? Wlaczylem nadmuch działa, pokrętło na zero i znów na poszczególne biegi a tu nic, silnik stoi. Ciągam za wiązki przewodów, ruszam panelem, kluczykiem, silnikiem, przewodami i nic, w końcu po chwili ruszył tak sam z siebie, jak cos to bezpiecznik mam zwykły, nie termiczny.wypiolem wtyczkę z przylaczem do opornicy, napięcia na przewodzie ładnie dochodzą. Zlozylem do kupy, włączam i chula jak trzeba. Dmucha mocno, jak trzeba, tylko czuć było zapach jakby stopionego plastiku z wylotów powietrza. Przejrzalem czy nic się nie grzeje i niby nie. Przejechalem się z dwadzieścia minut i dmuchało jak trzeba, a po tym czasie znów silnik zmniejszył obroty i zaczął różnie dmuchac zależnie w która stronę skręcamy, czyli dalej kiszka.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/83092-ogrzewanie-po-raz-kolejny/page/2/#findComment-687651 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafalgrzegorz Opublikowano 27 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2018 To wychodzi na to że opornica nie do końca łączy - skoro po akcji z kabelkami przy niej zastartował wentylator normalnie, a później znów zonk. Termik jest dodatkowo na opornicy - czerwone kółko na rysunku. Tu masz trochę o wentylatorze i opornicy - http://forum.opel24.com/topic/46381-wentylator-nawiewu-sintra/   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/83092-ogrzewanie-po-raz-kolejny/page/2/#findComment-687655 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Jasomit Opublikowano 27 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2018 (edytowane) I tak i nie, u mnie jest inny typ opornicy ale to szczegół , chodzi ze na najwyższym biegu omijamy opornik i idzie bezpośrednio. Nie mniej jak znajdę chwile to spróbuje zmostkowac przewód by na pewno weiliminowac panel sterowania, jak nic to nie do to wyjme opornice, tylko tez ją wcisneli, siedzi w samym koncie i oczywiście przy kręcona srubką 5.5mm. Jak to sprawdze to dam znać. A jeszcze jedno, nie będę zakładał nowego tematu bo to mało ważne, tylko z ciekawości chce podpytac. W drzwiach przesownych, przy dolnej prowadnicy, juz pod podłogą we wnęce, jest jakby zamek, do czego to? Edytowane 27 Lutego 2018 przez Jasomit   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/83092-ogrzewanie-po-raz-kolejny/page/2/#findComment-687661 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafalgrzegorz Opublikowano 27 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2018 Do blokady od klapki paliwa - jak sprawny to nie odsuniesz drzwi gdy klapka wlewu paliwa jest otwarta. Jest zamontowany tylko z lewej strony.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/83092-ogrzewanie-po-raz-kolejny/page/2/#findComment-687667 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.