Gość Anonymous Opublikowano 23 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2008 odpiąłem przepływke no i już wszystko wiem autko ruszyło..... jak długo można jeździć z odpiętą przepływką   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/8373-przep%C5%82ywomierz/page/4/#findComment-266250 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość brzoza Opublikowano 27 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2008 jest jeszcze trzeci zawor seleniod i wie moze ktos czym on steruje Napisz o którym trzecim mówisz gdzie on jest!! Bo sa to nr 1 obok akumulatora . od klapek zawirowań nr..2 tez obok akumulatora to od zaworu EGR . i nr..3 to obok akumulatora na błotniku . Od zaworu upustowego turbo.. [ Dodano: Wto Maj 27, 2008 19:08 ] jak długo można jeździć z odpiętą przepływką Aż kupisz nową   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/8373-przep%C5%82ywomierz/page/4/#findComment-265254 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 27 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2008 no to chodzi mi o ten od klapek zawirowan chcialem sprawdzic czy dzialaja te zawory, kumpel przegazowal diesla tak do 3500 obr/min i zaden z nich nie dawal znaku zycia. Tzn przed odpaleniem silnika zawor sterujacy upustem turbo jest w pozycji "spoczynkowej" a jak sie wlaczy silnik to podcisnienie "zaciaga" to cieglo, po przegazowaniu nic sie nie dzieje, zadnej reakcji ani na tym od turbo ani na tym od klapek zawirowan. Jak silnik jest trzymany tak na ok 3500 obr i nacisne palcem ta dzwigienke od klapki zawirowan to wtedy jest jakas reakcja na tym od turbo. Wiecie moze jak jest u Was? ja z moim silnikiem nie moge dojsc do ladu. Nie wiem czy to zawory selenoid czy te czesci ktorymi steruja, podpiecie pod kompa pokazuje za kazdym razem cos innego, narazie wymienilem pompe vacu, zmienilem rurki, odpialem wtyczke przeplywki i jest lepiej, ale w dalszym ciagu nie podobaja mi sie te selenoidy, kupilem kilka uzywek ale chyba nie sa w duzo lepszym stanie niz te moje sprobuje je przeczyscic... i wymienie przeplywke. dam znac czy cos dalo. dzieki!   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/8373-przep%C5%82ywomierz/page/4/#findComment-265242 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość brzoza Opublikowano 28 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2008 mienilem rurki, odpialem wtyczke przeplywki i jest lepiej, ale w dalszym ciagu nie podobaja mi sie t Kol.zefir15, zacznij od bardzo prostego sposobu sprawdzania!! Zacznij począwszy od tych klapek Zdejmuj ten przewód i go zaślepiaj .Jak będzie gorzej to zakładasz i robisz to z kolei na zaworze EGR [zdejmując przewód i zaślepiając] i zapalasz i td. Aż zacznie na którymś niczym sie nie różnić i wtedy masz odpowiedz . Jaka sekcja jest zwalona!! .A masz tylko trzy!! Tylko zaznaczam zdejmujesz z elementów wykonawczych. A nie z elektrozaworów sterujących nimi!!   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/8373-przep%C5%82ywomierz/page/4/#findComment-265075 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 28 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2008 witam!! mam problem z astra 1.6 8v kombi 1999r ma bardzo wysokia emisje spalania, na ciepłym silniku auto gasnie w momecie wcisniecia sprzegla lub danie na bieg neutralny, pali mi strasznie duzo bezyny przypuszczam ze ok 13.l na 100 k/m czasami wiecej w miescie. WYMIENILEM : swiece , kable, olej ,filtr oleju , filtr powietsza , silniczek krokowy , sonda lambda , i dalej nie dziala ktos mi mówil za to moze byc przepływomierz. przosze o porady bo juz mam dosyc ciagłego dakładania. Z GÓRY DZIEKUJE!!!   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/8373-przep%C5%82ywomierz/page/4/#findComment-264950 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 29 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2008 Wymienilem w koncu przeplywke (Bosh) i... nie poznaje kolegi samochodu. przyspiesza, jezdzi super, a co najwazniejsze nie pali sie check. Kurcze jakbym wiedzial to wymienilbym na samym poczatku (podpinanie pod kompa nie wykazywalo bledu przeplywki tylko za kazdym razem jakis inny) pzdr   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/8373-przep%C5%82ywomierz/page/4/#findComment-264724 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość tapiseba84 Opublikowano 30 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2008 Witam! Byłem wczoraj w ASO zostawiłem im autko na cały dzień i dzis odebrałem przed chwila własnie i powiedzieli mi ze to przepływka ktora u nich kosztuje 900zł wiec zrezygnowałem z ich usług teraz pytanie czy musze miec orginała czy moge mieć podrobke widziałem orginała na allegro za 350zł boscha aha i czy moge zamontowac sam czy znow musze jechac do mechanika czy do aso ? Pozdrawiam!   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/8373-przep%C5%82ywomierz/page/4/#findComment-264641 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość brzoza Opublikowano 30 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2008 sam czy znow musze jechac do mechanika czy do aso ? Pozdrawiam! tapiseba84, Wymontować i zamontować to 10 min. I zrobisz to na pewno sam ! Dwie opaski i wtyczkę wyjąc i odwrotnie! Natomiast co do przepływki to musisz kupić jaka chcesz podróbę lub oryginał !! Ale musi być konkretnie do twojego silnika!! .Np. Z 20dtl nie pasuje do DTI itp.. rozumiesz   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/8373-przep%C5%82ywomierz/page/4/#findComment-264625 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość tapiseba84 Opublikowano 30 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2008 Dzieki Brzoza za odopowiedz jak kupie i zrobie dam znac czy wszystko w porzadku Pozdrawiam!   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/8373-przep%C5%82ywomierz/page/4/#findComment-264623 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 8 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2008 MAM problem z turbiną, Auto jest mułowate i przy jeździe na wyższych obrotach zapala CHECK(i minimalnie słabnie). Odłączyłem przepływomierz i nie odczułem zadniej różnicy(może minimalnie osłabło) w jezdzie auta jedynie od początku świeciła się kontrolka check. NA kompie nic nie wyszlo(jak na złość nie chcaiała sie zapalić kontrolka na wyższych obrotach) a zaden stały błąd nie był widoczny. Czy to wina turbiny, a może elektrozawór lub sama trubina?? Miał ktoś podobnyproblem?? Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/8373-przep%C5%82ywomierz/page/4/#findComment-262921 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.