Gość Anonymous Opublikowano 24 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2008 Witam, Mam Astre F z 93 roku z silnikiem 1.7DR. Chcialbym do niej dolozyc turbo. Jakie czesci trzeba zakupic, zeby to bylo mozliwe http://localhost/opel/ipb/public/style_emoticons/default/ohmy.gif pozdrawiam   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/8387-turbo-do-astra-17d/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Rafciio Opublikowano 25 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2008 oj dużo zmianki ,od kolektorów ssących i wydechowych do turbosprężarki ,intecooler,gumy łączące ,smarowanie turbosprężarki i kilka innych,nie zmieniaj miej tak jak jest,łatwiej kupić używany silnik z turbo niż zmieniać w tym co masz ja mam 1.7 dtl 68 km i turbosprężarkę po remoncie trzeba obchodzić sie z nią jak z jajkiem hihi pozdrawiam   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/8387-turbo-do-astra-17d/#findComment-285097 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GrzECHO Opublikowano 25 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2008 Do tego głowica, odprężenie silnika i kilka innych pierdół...   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/8387-turbo-do-astra-17d/#findComment-285074 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wesol Opublikowano 26 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2008 Do tego głowica, odprężenie silnika i kilka innych pierdół... Diesla sie nie odpreża!!!   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/8387-turbo-do-astra-17d/#findComment-285043 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GrzECHO Opublikowano 26 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2008 Czyli wszystkie podzespoły wytrzymają dodatkowe obciążenie? Coś musi być zmienione poza dodaniem turbałki i kolektora wydechowego   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/8387-turbo-do-astra-17d/#findComment-285033 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Bradley Opublikowano 26 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2008 17DR Bauform: R4 Steuerung: OHC Bohrung (mm): 82,5 Hub (mm): 79,5 Volumen (cmł): 1700 Leistung (kW bei min-1): 44 / 4600 Drehmoment (Nm bei min-1): 105 / 2400 - 2600 Verdichtung: 23,0 : 1 Motormanagement: Bosch VE Steuerung: Zahnriemen Abgasanlage: AGR, Katalysator Besonderheiten: Verwendung: Astra F (F13WR), Vectra A (F13WR, F16WR) X17DTL Bauform: R4 Steuerung: OHC Bohrung (mm): 82,5 Hub (mm): 79,5 Volumen (cmł): 1700 Leistung (kW bei min-1): 50 / 4500 Drehmoment (Nm bei min-1): 132 / 2400, 132 / 1800 - 3250 (Astra G) Verdichtung: 22,0 : 1 Motormanagement: Bosch VE, Astra G Bosch EDC 15 M Steuerung: Zahnriemen Abgasanlage: Katalysator Besonderheiten: E-Gas (Astra G), Tempomat (Astra G), Turbolader Garrett GT1544 Verwendung: Astra F (F13WR, F15WR, F17WR), Astra G (F13WR, F17WR) Nie sadze, zeby zmieniali w tym silniku cos oprocz uszczelki pod glowica, przeciez te silniki powstaly na bazie silnika, ktory byl w Kadziu. Kolektor ssacy masz taki sam jak dtl, wiec pozostaje zmiana kolektora wydechowego pod turbo, znalezenie turbiny, przewodow olejowych, miska olejowa z otworem na przewod od turbiny. Wczesne x17dtl mialy IC? Nawet jesli tak, mozesz zrobic turbo bez IC odrazu kierujac powietrze do kolektora ssacego (troche malo wydajne).   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/8387-turbo-do-astra-17d/#findComment-285022 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 26 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2008 Jesli wezmiemy pod uwage parametry, które juz kiedys porownywalem i podał kolega Bradlej to wlasciwie z tego co widze pokrywaja sie one. Kwestia tylko kosztu czesci. Uszczelka pod glowica powinna to wytrzymac w koncu kompresja z tego co widze porownywalna.Pasuje mi dokladny schemat podlaczen, bo numery katalogowe czesci znajde w epc. pozdrawiam   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/8387-turbo-do-astra-17d/#findComment-284956 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 26 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2008 Zauważcie, że ten z turbo ma mniejszy stopień sprężania, więc coś jest zmienione w tych silnikach. Mogą się różnić tłokami lub komorą zawirowania w głowicy   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/8387-turbo-do-astra-17d/#findComment-284849 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość barteklodz Opublikowano 26 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2008 głowica bankowo jest inna, zobaczcie ceny, używka w granicach 800-1000zł , do zwykłego za 400zł się kupi. nie wiem skąd taka rozbieżność   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/8387-turbo-do-astra-17d/#findComment-284845 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wesol Opublikowano 27 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2008 głowica bankowo jest inna, zobaczcie ceny, używka w granicach 800-1000zł , do zwykłego za 400zł się kupi. nie wiem skąd taka rozbieżność Moze dlatego ze najwiecej jest tych bez turbo no i byly od poczatku produkcji a silniki doladowane weszly jakos w polowie. Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/8387-turbo-do-astra-17d/#findComment-284830 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.