Gość Danielcorsac Opublikowano 29 Marca 2021 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2021 Więc co to może być 3 czujniki ciśnienia na listwie podmieniane były nie sądzę że aż 3 razy na różne i ten od strony pasażera i kierowcy ... A czujnik położenia wału ? Może to być to bo posiadam taki ale od znajomego ponoć dobry ale za free to może próbować czy nie warto nawet ?   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mati11294 Opublikowano 30 Marca 2021 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2021 nie warto czujnik walu dziala albo nie dziala , z falowaniem to jest tak ze to moze byc wszystko nawet vacum czy tez serwo bo zauwazylem kiedys ze taki problem mialem przy dojezdzaniu z gorki do swiatel podczas hamowania   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Danielcorsac Opublikowano 2 Kwietnia 2021 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2021 I jakos to naprawiłes ? Z tego co czytałem obajwy vacu jest pocenie się u mnie takowego objawy nie zauważyłem wszystko jest czyste od tej strony ... A serwo ? Tzn jak to sprawdzić z cy to ty ? Czy jedynie zostaje podmiana i sprawdzenie ?   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mati11294 Opublikowano 3 Kwietnia 2021 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2021 u mnie to sie pare razy zdarzylo tak wiec problem sam sie rozwiazal a w sumie nawet go nie bylo , a u ciebie to falowanie jest stale , nie mija ? problemy z paleniem i takie wachania to moze cos byc z zasilaniem paliwem od regulatora cisnienia pompy cr po wtryski . mowa tu jest o corsie c ? prawda   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Danielcorsac Opublikowano 4 Kwietnia 2021 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2021 Tak tak mowa o corsie c 1.3 CDTI jednak tak jak pisałem już podmienialem czujniki z listwy i regulator i zawór 3 razy nic to nie zmieniło w baku też już byłem sprawdzić czy pompa nie zasyfiona jednak brak delikatnie było zabrudzone wyczyściłem jednak dalej nic nawet podmienialem czujnik znajdujący się u góry silnika na pokrywie "prawdopodobnie rozrządu" też nic to nie dało zero efektów pompa wysokiego ciśnienia ta po prawej stronie była regenerowana mam też druga z combo jednak to też nie to jedyny czujnik którego nie ruszałem to czujnik wału który jest obok prawej półosi ... EGR był czyszczony łącznie z przepustnica sam zawór był testowany czy się otwiera i nie zacina się w jakiejś pozycji ... Też jest okej w aucie nigdzie nie cieknie filtr paliwa uszczelniony   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mati11294 Opublikowano 4 Kwietnia 2021 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2021 Z13DT NIE MA PRZEPUSTNICY ZOSTAJE WIEC SPREZANIE SPRAWDZIC I WTRYSKI   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Danielcorsac Opublikowano 15 Kwietnia 2021 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2021 Wtryski są okej mechanik nie miał do nich zastrzeżeń sprężanie wyszło 17,2 do 17,6 na środkowych cylindrach czyli moim zdaniem dobre błąd pomiaru wynosi pół bara to zważywszy że silnik teoretycznie w ks serwisowej ma 18 bar z hakiem jest okej pozatym co jazda na luzie miała by w spólnego na falowanie obrotów .   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mati11294 Opublikowano 15 Kwietnia 2021 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2021 (edytowane) no to juz wszystko wiadomo pokaz nmi gdzie pisze 18 bar???? stopioen sprezania jest 18 a to z cisnieniem ma tyle wspolnego jak cukier do soli.... kompresja 18 to juz ponizej granicy normy 24 to by bylo ok takwiec dla mnie problem jasny kompresja , !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! zawory albo pierscienie . dlatego palenie ciezkie, no i korekty szaleją a skutkiem tego jest falowanie obrotow Edytowane 15 Kwietnia 2021 przez mati11294   1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Danielcorsac Opublikowano 16 Kwietnia 2021 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2021 (edytowane) No nic podjadę do jakiegoś innego mechanika niech sprawdzi kompresję kurde i znowu wtryski kasy pójdzie więcej jak za auto Ps . Ale z braku kompresji auto nie było by słabe tzn prędkość by nie zmalała itd ... Powiem ci Ori 1.3 160-170 idzie może by poszedł więcej ale brak drogi nie kopci ani trochę ... Może go EGR przydusza za dużo ? Edytowane 16 Kwietnia 2021 przez Danielcorsac   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mati11294 Opublikowano 16 Kwietnia 2021 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2021 (edytowane) 17 to nie jest brak kompresji a slaba kompresja male cisnienie bedzie najbardziej objawialo sie przy uruchamianiu silnika i na biegu jalowym, podczas jazdy wieksze obroty to zniweluja(ukryją) z13dt to prosciuch , jakby mial sonde to by wtedy bylo czuc spadek mocy przy niskiej kompresji. a tak wszystko przeleci przez komin... sprawdz cisnienie na zimnym silniku wtryski narazie nie ruszaj Edytowane 16 Kwietnia 2021 przez mati11294 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.