Skocz do zawartości

Falujace obroty 1.3 CDTI [A13DTE]


Gość Shirai

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Danielcorsac

Więc co to może być 3 czujniki ciśnienia na listwie podmieniane były nie sądzę że aż 3 razy na różne i ten od strony pasażera i kierowcy ... A czujnik położenia wału ? Może to być to bo posiadam taki ale od znajomego ponoć dobry ale za free to może próbować czy nie warto nawet ?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie warto   czujnik  walu dziala albo nie dziala   ,  z falowaniem to jest tak ze to moze byc wszystko   nawet vacum  czy tez serwo :tak:  bo zauwazylem kiedys ze taki problem mialem przy dojezdzaniu z gorki do swiatel  podczas hamowania  

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Danielcorsac

I jakos to naprawiłes ? Z tego co czytałem obajwy vacu jest pocenie się u mnie takowego objawy nie zauważyłem wszystko jest czyste od tej strony ... A serwo ? Tzn jak to sprawdzić z cy to ty ? Czy jedynie zostaje podmiana i sprawdzenie ? 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

u mnie to sie pare razy zdarzylo  tak wiec problem sam sie rozwiazal a w sumie nawet go nie bylo ,  a u ciebie to falowanie jest  stale  , nie mija ?   problemy z paleniem i  takie wachania  to moze cos byc z zasilaniem paliwem od  regulatora  cisnienia  pompy cr  po wtryski .  mowa tu jest o corsie c ? prawda

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Danielcorsac

Tak tak mowa o corsie c 1.3 CDTI jednak tak jak pisałem już podmienialem czujniki z listwy i regulator i zawór 3 razy nic to nie zmieniło w baku też już byłem sprawdzić czy pompa nie zasyfiona jednak brak delikatnie było zabrudzone wyczyściłem jednak dalej nic nawet podmienialem czujnik znajdujący się u góry silnika na pokrywie "prawdopodobnie rozrządu" też nic to nie dało zero efektów pompa wysokiego ciśnienia ta po prawej stronie była regenerowana mam też druga z combo jednak to też nie to jedyny czujnik którego nie ruszałem to czujnik wału który jest obok prawej półosi ... EGR był czyszczony łącznie z przepustnica sam zawór był testowany czy się otwiera i nie zacina się w jakiejś pozycji ... Też jest okej w aucie nigdzie nie cieknie filtr paliwa uszczelniony 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
Gość Danielcorsac

Wtryski są okej mechanik nie miał do nich zastrzeżeń sprężanie wyszło 17,2 do 17,6 na środkowych cylindrach czyli moim zdaniem dobre błąd pomiaru wynosi pół bara to zważywszy że silnik teoretycznie w ks serwisowej ma 18 bar z hakiem jest okej pozatym co jazda na luzie miała by w spólnego na falowanie obrotów . 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:glupek: no to juz wszystko wiadomo:grin:   pokaz nmi gdzie pisze  18   bar????    stopioen sprezania jest 18  a to z cisnieniem ma tyle wspolnego jak cukier do soli....

kompresja 18  to juz ponizej granicy normy    24  to by bylo ok takwiec  dla mnie problem  jasny  kompresja , !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! zawory albo pierscienie .    dlatego palenie ciezkie,   no i korekty szaleją a skutkiem tego jest falowanie obrotow:tak:

 

Edytowane przez mati11294

 

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Danielcorsac

No nic podjadę do jakiegoś innego mechanika niech sprawdzi kompresję kurde i znowu wtryski kasy pójdzie więcej jak za auto 

 

Ps . Ale z braku kompresji auto nie było by słabe tzn prędkość by nie zmalała itd ... Powiem ci Ori 1.3 160-170 idzie może by poszedł więcej ale brak drogi nie kopci ani trochę ... Może go EGR przydusza za dużo ? 

Edytowane przez Danielcorsac

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

17  to nie jest brak  kompresji  a  slaba  kompresja   :niie:male cisnienie  bedzie najbardziej objawialo sie przy uruchamianiu silnika  i na biegu jalowym,  podczas jazdy wieksze obroty  to zniweluja(ukryją)  z13dt to prosciuch , jakby mial sonde to by wtedy bylo czuc spadek mocy przy niskiej kompresji:tak:. a tak wszystko przeleci przez komin... sprawdz cisnienie  na zimnym silniku  !!!   wtryski narazie nie ruszaj 

Edytowane przez mati11294
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności