Skocz do zawartości

Zbyt mocne doladowanie .zbyt uboga mieszanka paliwa .i zbyt niskie doaldowanie .


Rekomendowane odpowiedzi

Witam drogich forumowiczow. 

przyczyna pierwsza podczas wjazdu na autostradzie przy mocnym wcisnieciu pedalu gazu wzskoczyla informacja skontaktuj sie z serwisem . chwilowy spadek mocy i pochwili dalej gaz .

2 miesiace pozniej pojechalem na urlop do polski wiec naturalnie warsztat. pan po podpieciu znalazl blad zbyt mocne doladowanie silnika . 

problem byl tylko raz skasowal blad.

3 dni pozniej wracalem do domu odczyas 1000km blad problem sie dwa razy powtorzyl.

minol tydzien rozpytywalem o remont turbiny itd itp. nagle bez objawol fizycznych chek engin sie zapalil. odrazu warsztat . auto w tym czasie w jak najlepszym pozadku.

mechanik sprawdzil bledy wyszlo ze > Zbyt mocne doladowanie .zbyt uboga mieszanka paliwa .i zbyt niskie doaldowanie . w takiej kolejnosci

zaproponowal kupienie dwoch czesci do turbiny > czujnik polozenia i zawor . bo jego zdaniem przy 140tys turbo nie pada, tu dodam ze jak mam to auto 2 lata to tylko 2 razy po odpalaniu odrazu odejechalem i nigdy nie gasze auta szybciej jak po 20 sekundach postoju

no dni mijaja . bledy skasowane i zas check engin .ale z bonusem 

auto najpierw mialo falowanie obrotow w momencie zalonczenia sie klimatyzacji . nastepnego dnia juz nawet bez auto skacze .

a teraz to czy jedzie czy stoi faluja obroty od prawie zgasniecia do 1100.

 Wykonalem tylko kosmetyke ile umie . przeplywomierz jak nowy lambda jak nowa . jedynie w przepustnicy po sciagnieciu weza byl olej nie wiele ale byl.aaa

 

zmienilem korek bo w kolo niego byl olej i uszczelka poszarpana . opel tak ma ze gumki i plastiki to tragedia.

 

Wiecie pytam bo kazdy mowi turbo a jednak troche kosztuje czy wszystko co sie z moim aute dzieje to przyczna turbo czy moze ten przeplzwomierz albo lambda 

dziekuje z gory za odpowiedzi

opel astra j 1.4 turbo sports tourer 120ps

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/84594-zbyt-mocne-doladowanie-zbyt-uboga-mieszanka-paliwa-i-zbyt-niskie-doaldowanie/
Udostępnij na innych stronach

Pokrywa zaworów posiada uszkodzoną membranę odmy lub kolektor ssący nie posiada zaworka zwrotnego (wypadł). Temat znany od dawna. Poczytać na guglach.

 

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności