Gość topgunak Opublikowano 18 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2018 Witam drogich forumowiczow. przyczyna pierwsza podczas wjazdu na autostradzie przy mocnym wcisnieciu pedalu gazu wzskoczyla informacja skontaktuj sie z serwisem . chwilowy spadek mocy i pochwili dalej gaz . 2 miesiace pozniej pojechalem na urlop do polski wiec naturalnie warsztat. pan po podpieciu znalazl blad zbyt mocne doladowanie silnika . problem byl tylko raz skasowal blad. 3 dni pozniej wracalem do domu odczyas 1000km blad problem sie dwa razy powtorzyl. minol tydzien rozpytywalem o remont turbiny itd itp. nagle bez objawol fizycznych chek engin sie zapalil. odrazu warsztat . auto w tym czasie w jak najlepszym pozadku. mechanik sprawdzil bledy wyszlo ze > Zbyt mocne doladowanie .zbyt uboga mieszanka paliwa .i zbyt niskie doaldowanie . w takiej kolejnosci zaproponowal kupienie dwoch czesci do turbiny > czujnik polozenia i zawor . bo jego zdaniem przy 140tys turbo nie pada, tu dodam ze jak mam to auto 2 lata to tylko 2 razy po odpalaniu odrazu odejechalem i nigdy nie gasze auta szybciej jak po 20 sekundach postoju no dni mijaja . bledy skasowane i zas check engin .ale z bonusem auto najpierw mialo falowanie obrotow w momencie zalonczenia sie klimatyzacji . nastepnego dnia juz nawet bez auto skacze . a teraz to czy jedzie czy stoi faluja obroty od prawie zgasniecia do 1100. Wykonalem tylko kosmetyke ile umie . przeplywomierz jak nowy lambda jak nowa . jedynie w przepustnicy po sciagnieciu weza byl olej nie wiele ale byl.aaa zmienilem korek bo w kolo niego byl olej i uszczelka poszarpana . opel tak ma ze gumki i plastiki to tragedia. Wiecie pytam bo kazdy mowi turbo a jednak troche kosztuje czy wszystko co sie z moim aute dzieje to przyczna turbo czy moze ten przeplzwomierz albo lambda dziekuje z gory za odpowiedzi opel astra j 1.4 turbo sports tourer 120ps   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/84594-zbyt-mocne-doladowanie-zbyt-uboga-mieszanka-paliwa-i-zbyt-niskie-doaldowanie/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArKos Opublikowano 18 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2018 Pokrywa zaworów posiada uszkodzoną membranę odmy lub kolektor ssący nie posiada zaworka zwrotnego (wypadł). Temat znany od dawna. Poczytać na guglach.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/84594-zbyt-mocne-doladowanie-zbyt-uboga-mieszanka-paliwa-i-zbyt-niskie-doaldowanie/#findComment-696642 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.