Skocz do zawartości

Rozrząd Omega 2.0 16V


Gość Anonymous

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Anonymous

Witam ponownie:) Jestem nowym posiadaczem Omegi, stad tyle pytań.

Przymierzam sie do wymiany rozrządu w mojej gablocie. Prosze o jakieś rady na co trzeba zwrócić uwagę przy wymianie rozrządu. W poprzednich autach wymieniałem zawsze sam rozrządy wiec do omegi tez podejdę, ale wolałbym wiedzieć o pewnych sprawach zanim rozbiorę auto, bo w takim silniku jeszcze nie wymieniałem rozrządu...

Nie piszemy z włączonym Caps Lock'iem // mod

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 25
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Gość Anonymous

dzieki...z tego co widze to naprawde nie jest trudne..Mysle ze rolka napinajaca bedzie malym problemem...Ona sama napina czy samemu trzeba regulowac naciag paska?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

dzieki...z tego co widze to naprawde nie jest trudne..Mysle ze rolka napinajaca bedzie malym problemem...Ona sama napina czy samemu trzeba regulowac naciag paska?

 

Sam musisz napiąć, ale na napinaczu masz znaki (ustawiasz na NEW) więc sobie chyba poradzisz. jeszcze jedno jak wymieniasz takrze pompe wody to przy jej wyjmowaniu zwróć uwage w jakiej pozycji siedziała bo sie potem namęczysz zeby ją dobrze ustawić.

 

[ Dodano: Czw Lut 28, 2008 22:13 ]

PS. to chyba najlepszy samochód z tym silnikiem do wymiany rozrządu :roll: wszystko na wieszku

i wogóle gładko idzie, więc nie ma sie czego bać.

Powodzenia.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...
Gość Anonymous

Witam Panów!

 

Jestem NOWY na forum i na starcie zglaszam sie do Was z problemem - bardzo proszę o POMOC i dziękuję z góry za wszelkie wskazówki.

 

Mam OMEGĘ 2.0 16V 136KM 1995 rok, silnik X20XEV, 170 000 km oryginalnego przebiegu bez LPG do dzisiaj.

 

Niedawno wymienialem rozrząd, nie chcialem robić tego sam, ale popelnilem jeszcze większy bląd powieżylem to za przeproszeniem "druciażowi" :). Teraz wiem że sam sobie kżywdę zrobilem. Źle ustawil rozrząd - nawet jak patrząc na wasz schemat to bardzo źle, ale silnik się nie uszkodzil:), wsykoczyl CHECK ENGINE i jest slaba bardzo i nie równo pracuje.

 

I tu moje pytanie znaki na kolach od walków są o mniej więcej pól obrotu w innych miejscach, ale nie prporcjonalnie znaczy jeden inaczej od drugiego "nie w fazie", że tak powiem;) I nie wiem czy móglbym je przestawić tak jak wy pokazujecie na schemacie do znaków na obudowie w którą kolwiek stronę i będzie dobrze czy zniszcze silnik.

 

Glowie sie nad tym czy na tych znakach jak są ustawione to za każdym razem bedzie dobrze?http://localhost/opel/ipb/public/style_emoticons/default/question.gif?????:D??

 

PROSZę WAS BARDZO O POMOC!!! może jakieś adresy stron, albo mechaników dobrych do takich rzeczy z woj. Świętokrzyskiego, albo numer do Was i chwila rozmowy:)

 

Z góry dzięki i czekam na odp. pozdrawiam oplowiczów.

 

[ Dodano: Pon Kwi 07, 2008 23:15 ]

A i oczywiście pytam w pozycji ustawionego walu korbowego w pozycji na znaku! jeśli dobrze rozumuje wszystko. Mam taką nadzięję.

 

 

pozdrawiam

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Możesz ustawić dokładnie tak jak jest pokazane i następnie obrócić 2krotnie wałem. Sprawdzisz wtedy, czy nigdzie nie blokuje i czy wszystkie koła powróciły na swoje oznaczenia. Jeśli nie dasz rady to daj znać na pw (wydrukuję instr).

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

OK! myśle, że rozumiem, a czy wykonam to okaże sie w praktyce. Dam znać jak najbardziej, jak jednak nie dalbym rady to zglosze się napewno.

 

Wielkie dzięki. Serdecznie pozdrawiam.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...

Daro ja mam ten sam problem, uderzyło po zaworach przy rozruchu, chyba pasek przeskoczył jakim cudem, powiedz mi jak to wszystko od nowa poustawiać, albo jeszcze lepiej gdybyś mi przesłał instrukcję jak to zrobic. Bardzo będę wdzieczny.

[email protected]

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No pewnie nie ma kompresji, ponieważ gdy odpalam autko to tak jakby się coś w Srodku slizgało, ale jestem wkurzony, będę musiał zwalać głowicę , powiedz dużo przy tym roboty jest i ew jakie sa koszta, i wogóle co mogło sie zjebać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności