Gość MaraZ89 Opublikowano 9 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2019 (edytowane) Witajcie. Dzisiaj zaskoczyła mnie nie miła niespodzianka w moim poczciwym Signum z chyba najbardziej znienawidzonym motorem który kiedykolwiek powstał . Więc tak z ranka pędządz z szybkością tornada do auta, dokonują rozruchu jak że zajebistej jednostki jaką jest Y30DT. Niby wszystko przebiegało dobrze do czasu, gdzieś mi konie uciekły, pe(n)dał stracił swój zapał do współpracy z moją prawą stopą i świat się zawalił. . Zauważyłem również, że obroty są wyższe niż zazwyczaj, a hamując na luzie wracają na swoje miejsce po zwolnieniu hamulca znów wyskakują na wyższy poziom i tak w kółko Macieja. Diagnostykę przeprowadziłem sam w warunkach domowych i z doświadczenia które jako tako posiadam zacząłem eliminować podejrzanych z listy czyli: egrx, przepły i szuszarka są w porządku (to co przyszło mi w pierwszej kolejności), dodatkowo doszedł problem z świecami żarowymi które też wywaliły błąd (dodam, że były wymieniane dość niedawno + cewki) a od kilku dni miałem problem z rozruchem podczas mrozu motor ewidentnie startował za 3, a nawet 6 próbą choć wydawało mi się że to kwestia mrozu a nie codziennie auto było w ruchu, stało 2, 3 dnie nie palone gdy temperatura była powyżej zera pali od kopa. Do głowy przyszło mi jeszcze , że wina może leżeć po stronie elektryki która też lubi fixować w tych jak że wspaniałych i doprawiajacych o ból dupy a co gorsza stanu portfela szczęśliwych posiadaczy tego wspaniałego automobilu. Dodam jeszcze, choć nie wiem czy to ma jaki kolwiek sens, choinka jeszcze nie zawitała w moje skromne "progi" Signum i wszystko jak narazie działa poprawnie, zapomniał bym po usunięciu błędów wrócił wigor pod pedałem na kilka minut do czadu gdy znów nie zostałem zaatakowany przez ostrzał przerwanych obwodów temu też taki mój wniosek gdzieś się wiązka poszła!!!(no wiecie gdzie) tylko znajdź to teraz . Jako że jestem nowy, z tego miejsca witam wszystkich Marek jestem . Sorki, że przedstawiam się od końca jakoś tak wyszło no i za ciągłą edycję posta też przepraszam co chwilę nowe fakty zaczynają się pojawiać. Jakieś domysły/propozycje z waszej strony jaka jest przyczyna ucieczki koni z zagrody spowodowaną wysypem aż 27 błędów bo tyle mi wyskoczyło po ostatnim odczycie ? Miedy czasie oczywiście przeszukałem dział związany z Signum lecz żadne z tematów nie jest podobny do opisanej dolegliwości. Tak przy okazji to zamierzam zabawić u was dłużej z racji tego, że zakochałem się w Oplach. Edytowane 9 Lutego 2019 przez MaraZ89   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/85710-uciek%C5%82a-moc-signum-30-y30dt/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam1954 Opublikowano 9 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2019 6 godzin temu, MaraZ89 napisał: zacząłem eliminować podejrzanych z listy czyli: egrx, przepły i szuszarka są w porządku Jak było sprawdzane? 6 godzin temu, MaraZ89 napisał: usunięciu błędów wrócił wigor pod pedałem na kilka minut do czadu gdy znów nie zostałem zaatakowany przez ostrzał przerwanych obwodów temu też taki mój wniosek gdzieś się wiązka poszła!!!(no wiecie gdzie) tylko znajdź to teraz . Trochę więcej merytoryki by się przydało. Jakie błędy były i jakie wyszły ponownie   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/85710-uciek%C5%82a-moc-signum-30-y30dt/#findComment-703304 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość amator1122 Opublikowano 15 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2019 Hej, czytając to co opisałeś , a sam jestem właścicielem tej jak ty to nazwałeś zajebistej jednostki więc u mnie za takie wręcz wyczekiwane doznania odpowiada czujnik ciśnienia doładowania w kolektorze ssącym, Hitachi chyba cena nowego , po prostu wykręć go i przemywaj go może być preparat do przepływomierza i delikatnie osusz powietrzem z kompresora ale to co jakiś czas trzeba powtarzać bo z czasem ta membrana w środku zarasta sadzą i oczywiście też traci swoje właściwości   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/85710-uciek%C5%82a-moc-signum-30-y30dt/#findComment-703524 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość tomas607 Opublikowano 4 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2019 zasyfałay smok w baku i syf w zbiorniku do wymiany filtr paliwa ja miałem tak u siebie sprawdż   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/85710-uciek%C5%82a-moc-signum-30-y30dt/#findComment-704182 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.