Skocz do zawartości

Błąd silnika 1105 i 105.


Rekomendowane odpowiedzi

Gość Anonymous

Witam,

Szukałem na forum opisu tych błędów lecz niestety nie znalazłem (błąd silnika 1105 i 105). w Astra G 2.0 DTI. W Opel Tech 2 pokazuje mi nieznany błąd. Czy ktoś wie co oznaczają te błędy i czego dotyczą? Proszę o informację

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/8581-b%C5%82%C4%85d-silnika-1105-i-105/
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

0105- Nieprawidłowy sygnał z czujnika ciśnienia MAP

 

Czujnik ciśnienia bezwzględnego w kolektorze (MAP) mierzy ciśnienie bezwzględne w kolektorze wlotowym. Czujnik MAP otrzymuje informacje o ciśnieniu w kolektorze przez rurkę próżniową z kolektora wlotowego.

 

 

Sprawdzić złącze(a): Sprawdzić złącze(a), w razie potrzeby oczyścić je lub przymocować aby zapewnić dobre połączenie.

Sprawdzić napięcie zasilania:

Wyłączyć zapłon. Wyjąć złącze z czujnika.

Włączyć zapłon i zmierzyć napięcie pomiędzy dodatnią końcówką napięcia zasilania a ujemną końcówką akumulatora. Powinno być ono równe 5 V.

Sprawdzić podłączenie do ECU:

Wyłączyć zapłon. Wyjąć złącze z czujnika MAP i ECU. Zmierzyć opór pomiędzy trzema końcówkami złącza a odpowiednimi końcówkami w złączu ECU. Wszystkie wartości powinny być < 1 om. Jeśli tak nie jest, to sprawdzić okablowanie.

Sprawdzić sygnał czujnika MAP:

Podłączyć oscyloskop lub woltomierz do odpowiedniego wtyku urządzenia ECU (przewód sygnału) i uziemienia. Wyjąć rurkę próżniową i podłączyć pompę próżniową. Włączyć zapłon i zastosować kilka różnych ciśnień. Porównać z podaną charakterystyką.

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/8581-b%C5%82%C4%85d-silnika-1105-i-105/#findComment-283329
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

Kolego jaki masz kod silnika 2.0 16V- X 20 XEV ,2.0 16V OPC- X 20 XER ,2.0 TD 16V- X 20 DTL,2.0 TD 16V- Y 20 TDH napisz mi który z tych masz a podam ci jakie masz te błędy

 

[ Dodano: Sro Mar 05, 2008 10:43 ]

Ten model co ty masz 2.0 DTI ma symbol silnika X 2.0 DTH lub Y 2.0 DTH według katalogu masz tu błędy

 

 

 

P0105 Za mocne wejście obwodu sensora ciśnienia ładowania C-10

P0105 Za słabe wejście obwodu sensora ciśnienia ładowania C-10

P0105 Ciśnienie atmosferycznie do ciśnienia doładowania Nieprawdopodobne B-29

 

 

 

P1105 Za mocne wejście obwodu sensora ciśnienia barometrycznego C-09

P1105 Za słabe wejście obwodu sensora ciśnienia barometrycznego C-09

P1105 Ciśnienie atmosferycznie do ciśnienia doładowania Nieprawdopodobne B-29

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/8581-b%C5%82%C4%85d-silnika-1105-i-105/#findComment-283321
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

Witam.

Mam taki sam problem. Czy to wina uszkodzonego czyjnika czy raczej pęknięty przewód. Raz na jakiś czas zaświeci się kontrolka i ma te kody błędów.

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/8581-b%C5%82%C4%85d-silnika-1105-i-105/#findComment-281891
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności