Gość Anonymous Opublikowano 4 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2008 Witam, Szukałem na forum opisu tych błędów lecz niestety nie znalazłem (błąd silnika 1105 i 105). w Astra G 2.0 DTI. W Opel Tech 2 pokazuje mi nieznany błąd. Czy ktoś wie co oznaczają te błędy i czego dotyczą? Proszę o informację   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/8581-b%C5%82%C4%85d-silnika-1105-i-105/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 5 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2008 0105- Nieprawidłowy sygnał z czujnika ciśnienia MAP Czujnik ciśnienia bezwzględnego w kolektorze (MAP) mierzy ciśnienie bezwzględne w kolektorze wlotowym. Czujnik MAP otrzymuje informacje o ciśnieniu w kolektorze przez rurkę próżniową z kolektora wlotowego. Sprawdzić złącze(a): Sprawdzić złącze(a), w razie potrzeby oczyścić je lub przymocować aby zapewnić dobre połączenie. Sprawdzić napięcie zasilania: Wyłączyć zapłon. Wyjąć złącze z czujnika. Włączyć zapłon i zmierzyć napięcie pomiędzy dodatnią końcówką napięcia zasilania a ujemną końcówką akumulatora. Powinno być ono równe 5 V. Sprawdzić podłączenie do ECU: Wyłączyć zapłon. Wyjąć złącze z czujnika MAP i ECU. Zmierzyć opór pomiędzy trzema końcówkami złącza a odpowiednimi końcówkami w złączu ECU. Wszystkie wartości powinny być < 1 om. Jeśli tak nie jest, to sprawdzić okablowanie. Sprawdzić sygnał czujnika MAP: Podłączyć oscyloskop lub woltomierz do odpowiedniego wtyku urządzenia ECU (przewód sygnału) i uziemienia. Wyjąć rurkę próżniową i podłączyć pompę próżniową. Włączyć zapłon i zastosować kilka różnych ciśnień. Porównać z podaną charakterystyką.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/8581-b%C5%82%C4%85d-silnika-1105-i-105/#findComment-283329 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ja37 Opublikowano 5 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2008 rascal, tylko, że podałeś wyjaśnienie kodu do benzyny....   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/8581-b%C5%82%C4%85d-silnika-1105-i-105/#findComment-283328 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 5 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2008 orzeszek nie doczytalem ze to diesel przyznaje sie do bledu   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/8581-b%C5%82%C4%85d-silnika-1105-i-105/#findComment-283326 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 5 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2008 Kolego jaki masz kod silnika 2.0 16V- X 20 XEV ,2.0 16V OPC- X 20 XER ,2.0 TD 16V- X 20 DTL,2.0 TD 16V- Y 20 TDH napisz mi który z tych masz a podam ci jakie masz te błędy [ Dodano: Sro Mar 05, 2008 10:43 ] Ten model co ty masz 2.0 DTI ma symbol silnika X 2.0 DTH lub Y 2.0 DTH według katalogu masz tu błędy P0105 Za mocne wejście obwodu sensora ciśnienia ładowania C-10 P0105 Za słabe wejście obwodu sensora ciśnienia ładowania C-10 P0105 Ciśnienie atmosferycznie do ciśnienia doładowania Nieprawdopodobne B-29 P1105 Za mocne wejście obwodu sensora ciśnienia barometrycznego C-09 P1105 Za słabe wejście obwodu sensora ciśnienia barometrycznego C-09 P1105 Ciśnienie atmosferycznie do ciśnienia doładowania Nieprawdopodobne B-29   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/8581-b%C5%82%C4%85d-silnika-1105-i-105/#findComment-283321 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 5 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2008 Mój silnik to 2.0 16 v - Y 2.0 DTH.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/8581-b%C5%82%C4%85d-silnika-1105-i-105/#findComment-283303 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 5 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2008 no to ci dobre kody podałem   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/8581-b%C5%82%C4%85d-silnika-1105-i-105/#findComment-283157 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 6 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2008 Dziękuje za informacje   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/8581-b%C5%82%C4%85d-silnika-1105-i-105/#findComment-283133 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 12 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2008 Witam. Mam taki sam problem. Czy to wina uszkodzonego czyjnika czy raczej pęknięty przewód. Raz na jakiś czas zaświeci się kontrolka i ma te kody błędów.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/8581-b%C5%82%C4%85d-silnika-1105-i-105/#findComment-281891 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 12 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2008 Witam, U mnie to była wina własnie tego czujnika. Nie było reguły czy był zimny czy ciepły i przy róznych obrotach świeciła się kontrolka samochodu z kluczem. Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/8581-b%C5%82%C4%85d-silnika-1105-i-105/#findComment-281877 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.