Skocz do zawartości

Opel Astra F Alufelgi


Rekomendowane odpowiedzi

Teoretycznie są przydatne pierścienie centrujące (masz pewność prawidłowego osadzenia felgi na piaście), można je kupić w większości większych stacji wulkanizacyjnych, bądź sklepach motoryzacyjnych. Tak na przyszłość, podaj więcej informacji, jakie felgi (rozmiar/szerokość/et/piasta), i jakie opony, no i oczywiście jakie zawieszenie seria, czy obniżony. Jakie opony? Często zawieszenie już jest zmęczone i dopiero przy wrzuceniu większych kół dopiero czuć znaczącą różnice w prowadzeniu.

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/85933-opel-astra-f-alufelgi/#findComment-704412
Udostępnij na innych stronach

Gość oskarinho2111

@WariatPSM felga to 15' rozmiary 60.1 na 56.6.

Jeszcze mam pytanie czy pierścienie centrujące powinny być z jakiegoś lepszego materiału typu aluminium?

 

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/85933-opel-astra-f-alufelgi/#findComment-704434
Udostępnij na innych stronach

Wiekszość jest z plastiku, nie przenoszą obciążeń, maja tylko zadanie wycentrować felgę. Kosztuje 2-2,50 a z alu 10 i wiecej. Ty musisz zdecydować..

https://allegro.pl/oferta/pierscienie-centrujace-60-1-56-6-opel-dystansowe-7549330030

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/85933-opel-astra-f-alufelgi/#findComment-704437
Udostępnij na innych stronach

Ja zawsze miałem plastikowe, pamiętaj aby dać delikatnie smaru na łączeniu piasty z felgą jak już zapodasz pierścienie centryczne, bo po sezonie potrafi ładnie się zapiec taka felga. A jak nie jesteś zwolennikiem smarowania :) to ładnie przeczyść piastę i felgę. Przy zmienianiu w sezonie jesienno-zimowym nie będziesz musiał się szarpać z kołami i auto nie spadnie z lewarka ;) Mi tak zawsze ostro z tyłu w Passeratii siedziały, że bez kopania w oponę nie można było się obejść, za kolejnym razem posmarowałem i wyczyściłem to bez wysiłku schodziły.

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/85933-opel-astra-f-alufelgi/#findComment-704450
Udostępnij na innych stronach

21 godzin temu, oskarinho2111 napisał:

plastikowe nie pękną?

Nie bardzo są siły jakieś co by pracowały na tym pierścieniu, zwłaszcza w kierunku peknięcia lub rozerwania..

21 godzin temu, Jusiek napisał:

Cena nie jest jakaś wygórowana. Ja bym brał aluminiowe.

Dokładnie.. Chyba też bym sie decydował na alu. Zawsze miałem fele oryginalne i nigdy pierścieni nie musiałem zakładać, ale tak bym chyba zrobił.

20 godzin temu, WariatPSM napisał:

dać delikatnie smaru na łączeniu piasty z felgą

Miedziowego .. Nie??

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/85933-opel-astra-f-alufelgi/#findComment-704480
Udostępnij na innych stronach

Delikatnie smarowałem litowym nie miedzianym, ale i grafitowym można. A jak nie to wyczyścić piastę i felgę w miejscu łączenia ;) 

 

Cytat z innego forum:

 

"Na przyszłość przy wymianie kół dokładnie trzeba czyścić otwór centrujący w 
feldze od środka i pierścień centrujący piasty, a przed montażem na 
pierścień centrujący możesz dać niewielką ilość smaru - np. grafitowego. "

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/85933-opel-astra-f-alufelgi/#findComment-704483
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności