Gość brzoza Opublikowano 18 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2009 ponowne odpalenie tylko po odpowietrzeniu układu paliwowego Podejrzewam!! ze masz po prostu nieszczelnośc na trawersach wtrysków!! . Idzie to sprawdzic!! ale zainteresowany!!musi miec trochę wiedzy itp!!. jak nie ma!! To niech zażąda wymiany trawersów na wtryskach!!Koszt co prawda nie mały! Ale prawdopodobieństwo ustąpienia zapowietrzania jest 99%   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/8599-przy%C5%9Bpieszacz-zap%C5%82onu-20-dtl/page/2/#findComment-175151 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 21 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2009 Dzieki za odpowiedz. Mam pytanie odnośnie tej niezbędnej wiedzy, o co miałbym zpytać mechanikia, ewentualnie co zasugerować mechanikowi aby sprawdził ? Uważam go za cierpliwego i dokładnego mechanika, robiłem u niego już nie jedną usterkę i nie jeden samochód (wszystkie poprzednie którymi jeździłem). Jaka jest rozsądna cena za wykonanie takiej usługi?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/8599-przy%C5%9Bpieszacz-zap%C5%82onu-20-dtl/page/2/#findComment-174147 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość brzoza Opublikowano 22 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2009 Mam pytanie odnośnie tej niezbędnej wiedzy, o co miałbym zpytać mechanikia, Jaka jest rozsądna cena za wykonanie takiej usługi? trawersy sprawdza sie po kolei na wtryskiwaczach wakuometrem!!. koszt tylko czesci zamiennych to około200żł. Naprawa to juz indywidualna sprawa z mechanikiem! Aby to zrobic należy podnosic wałek rozrządu!. Demontując kolektory przewody od pompy itp. I na koniec odpowietrzanie!!   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/8599-przy%C5%9Bpieszacz-zap%C5%82onu-20-dtl/page/2/#findComment-174064 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Omnibs Opublikowano 22 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2009 Pytanie tylko czy jeszcze ten mechanik będzie wiedział jak odpowietrzyć. Upewnij się zanim zacznie rozbierać co wie o odpowietrzaniu. Bo jak będzie za długo kręcił na sucho to za chwile napiszesz gdzie regenerują pompę wtryskową. Poszukaj postów kol. brzozy bo szeroko o tym pisał. P.S Mnie pewien mechanik powiedział że po czyszczeniu kolektora nie trzeba odpowietrzać , więc uważaj. Pozdrawiam   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/8599-przy%C5%9Bpieszacz-zap%C5%82onu-20-dtl/page/2/#findComment-173748 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość andrzejbe Opublikowano 23 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2009 A czy objawem zapowietrzania może być poranne puszczanie jasnego jasnoniebieskiego dymka? Silnik pali dobrze. A zaczął puszczać po wymianie filtra paliwa. Jednak może to być zbieżność w czasie - wcześniej może tego po prostu nie zauważyłem.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/8599-przy%C5%9Bpieszacz-zap%C5%82onu-20-dtl/page/2/#findComment-173507 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość brzoza Opublikowano 24 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2009 A czy objawem zapowietrzania może być poranne puszczanie jasnego jasnoniebieskiego dymka Jest to objaw spalania oleju!! silnikowego! Nic nie ma wspólnego z zapowietrzaniem! i wymianą filtra!! http://localhost/opel/ipb/public/style_emoticons/default/rolleyes.gif   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/8599-przy%C5%9Bpieszacz-zap%C5%82onu-20-dtl/page/2/#findComment-173065 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 27 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2009 Dzieki za wyczerpującą odpowiedz, mechanik pewny już u niego odpowietrzałem układ i zna się na rzeczy. Mam pytanie, czytałem na forum że objawem nieszczelnych uszczelniaczy jest przy odpowietrzaniu zabrudzona ropa?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/8599-przy%C5%9Bpieszacz-zap%C5%82onu-20-dtl/page/2/#findComment-172084 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość brzoza Opublikowano 27 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2009 Mam pytanie, czytałem na forum że objawem nieszczelnych uszczelniaczy jest przy odpowietrzaniu zabrudzona ropa? Tak! w zwiazku z tym ze powrót z nadmiarów mamy na podcisnienie!!.To przy zwalonym trawersie!! [uszczelniaczu wtrysku] zassie olej silnikowy do pompy!! . A tym samym powrotem z pompy do zbiornika paliwa!! . http://localhost/opel/ipb/public/style_emoticons/default/rolleyes.gif Mówimy tu o silnikach oplowskich! oczywiscie!! . Bo w konkurencjach!! mają tęższe glowy!! i na takie cos by sobie nie pozwolili!! Oczywiście można to przerobic! Ale kij ma dwa konce! . Gdy walnie trawers to będziemy mieli ropę w silniku!!   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/8599-przy%C5%9Bpieszacz-zap%C5%82onu-20-dtl/page/2/#findComment-171998 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.