Gość KrisV8 Opublikowano 6 Maja 2019 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2019 Witam serdecznie. Mam problem z silnikiem 2.0 2009r. Otóż strzelił mi przewód powrotu miedzy 4 i 3 wtryskiem. Założyłem nową listwę i okazuje się że przecieka między wężykami a tymi plastikami co się na wtryski wsuwa więc założyłem starą listwę z tym że wymieniłem pekniety przewód na wężyk gumowy zbrojony. Okazuje się że w układzie jest jakieś ciśnienie bo mało ten wężyk nie strzeli po chwili od zapalenia. Rozpinałem powrót na tym zaworku i z wtrysków leci luźno paliwo, rozpięte było też dalej za trójnikiem więc z pompy raczej też ciśnienia dużego nie ma. Pchałem powietrze do baku i przechodziło, wyglądało ok. Nie mam bladego pojęcia skąd takie ciśnienie że gumowy wąż rozsadza a oryginalny plastikowy przepuszcza na łączeniu. Wie ktoś gdzie szukać przyczyny?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/86348-ci%C5%9Bnienie-na-powrocie/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtekcichy Opublikowano 7 Maja 2019 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2019 zazwyczaj listwa puszcza   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/86348-ci%C5%9Bnienie-na-powrocie/#findComment-706367 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Czerwony175 Opublikowano 8 Maja 2019 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2019 I zapewne listwa jest przyczyną, więc koniecznie to sprawdź.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/86348-ci%C5%9Bnienie-na-powrocie/#findComment-706406 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość KrisV8 Opublikowano 8 Maja 2019 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2019 ale chodzi o to że rozwala tą listwę raz za razem... śmieszne jest to że odpiąłem ten zaworek co jest przy niej i jest ok. nowa listwa też nie może przez zaworek przebic . wydaje mi się ze jest zbyt duże ciśnienie miedzy 4 i 3 wtryskiem bo tam rozwala wężyki. miałem 2 wtryski wymieniane i nie było nic przypisywane później komputerowo, czy to może być przez to ? po wymianie wtryskow zrobiłem z 2tyś km i nic się nie dzialo takiego   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/86348-ci%C5%9Bnienie-na-powrocie/#findComment-706423 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtekcichy Opublikowano 8 Maja 2019 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2019 zazwyczaj albo regulator sie blokuje albo czujnik na listwie zaniza cisnienie, zeby nie uszkodzilo czegos z cr cisnienie upuszczane jest zaworem przelewowy z tym ze na wtrysku przelewy se radza a na listwie konkretne cisnienie zniszczy sprezyne i sie zaczyna, slabo pali, niema sily i cisnienie na powrocie jaki masz odczyt cisnienia paliwa na zimnym silniku?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/86348-ci%C5%9Bnienie-na-powrocie/#findComment-706430 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość KrisV8 Opublikowano 15 Maja 2019 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2019 nie mam pojęcia jakie mam ciśnienie. samochod stoi w Szwecji i jestem uziemiony . znajomy mowil ze to wina wtryskow, zebym wymienil. samochod odpala bez najmniejszego problemu, pracuje równo, z tym ze ciśnienie rozsadza wężyki miedzy pierwszym a drugim od prawej strony.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/86348-ci%C5%9Bnienie-na-powrocie/#findComment-706732 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtekcichy Opublikowano 15 Maja 2019 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2019 no coz, idz na zywiol i sciagnij przelewy z wtryskow, zobacz skad strzeli cisnienie bo inaczej sie nie dowiesz, cisnienie jakie tam powinno panowac to max 2 bary a zazwyczaj ponizej 1   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/86348-ci%C5%9Bnienie-na-powrocie/#findComment-706739 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Star833 Opublikowano 23 Maja 2019 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2019 Sprawdzałeś? Mam taki sam problem, więc fajnie by było jakbyś dał znać.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/86348-ci%C5%9Bnienie-na-powrocie/#findComment-707058 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrzej 81 Opublikowano 1 Stycznia Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia Witam, chciałbym się dowiedzieć czy jakąś przyczynę w końcu ktoś znalazł ,bo mam ten sam problem Tzn nie wytrzymują przelewy po wymianie wtrysków.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/86348-ci%C5%9Bnienie-na-powrocie/#findComment-801719 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcin 83 Opublikowano 1 Stycznia Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia Przelewy zostały te co były przed wymianą ? Pękają na samym wężu czy przy złączkach ? Czy je wypina ? Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/86348-ci%C5%9Bnienie-na-powrocie/#findComment-801730 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.