Gość elcia2007 Opublikowano 25 Maja 2019 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2019 Witam, posiadam Opla Marive.2005.rok 1.7 cdti.100km. Auto jest po regeneracji turbiny,.wymianie zaworu.egr, oleju, filtrow. Zauważyłam, że w momencie wbicia.2 przy.niskich obrotach autko sie lekko zamula na doslownie 10 sekund po tym czasie nastepuje doładowanie. Jeszcze zauwazylam że w momencie "mulenia" widac biały dym. Za chwile wszystko.znika. Na innych biegach problemu nie ma. Mechanik twierdzi że z.czasem sie to.unormuje.poniewaz jeszcze auto musi.wyrzucic reszti syfu. Prosi rowniez abym wbijała bieg nr 2 dopiero przy 2500obrotow, ale tak nie.zawsze sie da. Poniewaz jak.zbliżam się do zakrętu musze zwolnic I wbic te 2. Naprawa kosztowala mnie.sporo kasy.I.troche martwi mnie ten objaw. Jest ktos w stanie.cos doradzic   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/86530-muli-na-2-po-wymianie-turbiny/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wesol Opublikowano 14 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2019 Owszem może być źle ustawione i to nie mechanik to robi tylko już firma regenerująca turbo. Długość sztangi się liczy owszem ale też i tzw śrubką stóp od oparcia łapki od zmiennej geo. Zazwyczaj turbo po regeneracji to właśnie na częściach kiepskich ma to do siebie że wirnik chodzi z oporami i dlatego późno wstaje suszarka.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/86530-muli-na-2-po-wymianie-turbiny/#findComment-712389 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.