Gość unit10093 Opublikowano 26 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2020 Witam Serdecznie trafił się ciężki przypadek , auto przywiezione na lawecie po remoncie silnika nie steruje wtryskami Łączna ilość kodów błędów: 2 P0602 - Błąd w programowaniu modułu sterującego (00) - Obecny P1113 - Obwód czujnika pozycji dezaktywacji portu, napięcie za niskie (02) - Obecny - - mechaniki spr rozrządy po znakach jest ok - wspólny + dla wtrysków jest - Jest iskra - są wszystkie zasilania na ECU - czujnik CMP I CKP spr oscyloskopem przebiegi prawidłowe . - podmieniony sterownik - jest ciągłość jest 5V na czujnikach i elektrozaworach. - Zaden teser nie wyświetla obrótów silnika podczas kęcenia, ale jest iskra i prawidłowy przebieg na oscyloskopie , na wtryski jest wysłany jeden impuls i koniec. immo sparowane vin dopisany prawidłowo na drugim ECU te same objawy. Mam spore doświadczenie w elektronice pojazdowej ale to mnie zaorało   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/89152-meriva-16-xep-nie-steruje-wtryskami-jest-iskra/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam1954 Opublikowano 26 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2020 Tis podaje ze to Numer identyfikacyjny pojazdu (numer podwozia) (VIN) nie zaprogramowany I zalecenie Przeprowadzić programowanie serwisowe SPS, aby załadować do modułu sterującego najnowszy stan software modułów sterujących.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/89152-meriva-16-xep-nie-steruje-wtryskami-jest-iskra/#findComment-718883 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.