Gość Anonymous Opublikowano 19 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2008 Witam wszystkich. Zakupiłem Astre 2,2 DTI 2003r z niedomagającym silnikiem i mam pare pytań. Samochód ogólnie strasznie kopci dym taki szarawy nie czarny nie biały i nie wchodzi na obroty max 2500. Po podpięciu wyskoczyło kupe błedów po skasowaniu obroty chodza kopci dalej ale po chwili znowu obroty nie chca wchodzic powyzej 2500 i wyskakuje jeden z błędów. Silnik Y22DTR błedy P 1604( U 2103(7) P 1540(D) P 0400(4) P 0400(E) P 1811(A) P 1612(0) P 0149(5) i ten właśnie sie powtarza i nie mogę nigdzie znależć co to jest a tak wogóle jakies sugestie co trzeba bedzie robić z silnikiem. Pozdrawiam   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/8948-b%C5%82%C4%85d-0149/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ja37 Opublikowano 20 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2008 cokolwiek to znaczy....   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/8948-b%C5%82%C4%85d-0149/#findComment-280029 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ecotec Opublikowano 21 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2008 Obrazek cokolwiek to znaczy.... zły czas wtrysku -> sprawdź flit paliwa, ciśnienie przed i za pompa.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/8948-b%C5%82%C4%85d-0149/#findComment-279903 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 14 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2008 Witam wszystkich bardzo serdecznie. To mój pierwszy post na tym forum Postanowiłem odświeżyć temat, bo mam podobny problem (P0149) Od 2 miesięcy jestem posiadaczem Astry G z silnikiem Y20DTH z 2003r. wg. licznika 165000km przebiegu. Przy około 3500 obr.(160km/h 5 bieg) samochód traci moc i zapala się kontrolka samochodzika z kluczykiem.Po zwolnieniu do około 120km/h kontrolka gaśnie i samochód odzyskuje moc.Przy codziennej eksploatacji nie przekraczam 3500 obr. więc usterka nie jest bardzo uciążliwa, jednak obawiam się, że problem może się nasilić i ostatecznie auto może "odmówić posługi" Samochód kupiłem z ww. problemem.Korzystając z porad na forum, wymieniłem wszystkie filtry, sprawdziłem świece żarowe i wzrokowo wszelkiego rodzaju wężyki.Kilka dni temu, przy pomocy prostego kabelka zczytałem błędy z kompa i był w nim zapisany błąd P0149 który to błąd dało się wykasować, jednak problem nie zniknął i samochód nadal łapie ten błąd. Proszę o rady i sugestie co do dalszego postępowania ew. może ktoś z Was spotkał się z takim problemem i bedzie wiedział co boli moje auto. Dodam jeszcze, że pompa VP44 jest dwówtykowa(sterownik PSG16) Pozdrawiam   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/8948-b%C5%82%C4%85d-0149/#findComment-223581 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.