Gość Rafciio Opublikowano 22 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2008 piny A+K to te na samej górze lewy i prawy   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/8970-diagnostyka-abs-problem-z-lokalizacj%C4%85-z%C5%82%C4%85cza/page/3/#findComment-279602 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 22 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2008 Te na samej gorze lewy i prawy u mnie sa puste w srodku czyli styku i tak nie bedzie.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/8970-diagnostyka-abs-problem-z-lokalizacj%C4%85-z%C5%82%C4%85cza/page/3/#findComment-279557 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość wiedzmaak Opublikowano 14 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2008 Podłącze się do tematu, również mam mały problem z ABS'em. Moja Astra jest w końcówki 96r. Kontrolka prawie zawsze pali się kiedy popada deszcz, to jestem w stanie sobie wytłumaczyć ponieważ może coś zawilgnie i już, ale prawie zawsze kontrolka zapala mi się kiedy nacisne klakson. Po przeczytaniu tematu zerknąłem do skrzynki z bezpiecznikami i mam tam jakieś złącze, z tym, że pin po lewej stronie jest pusty a pin po prawej fizycznie jest. Czy jest jakiś sposób na odczytanie tych błędów?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/8970-diagnostyka-abs-problem-z-lokalizacj%C4%85-z%C5%82%C4%85cza/page/3/#findComment-274446 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 15 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2008 Ja sie juz dowiedzialem na 100% ze w mojej wersji nie da sie odczytac bledow bez odpowiedniego interfejsu. Jak naciskasz klakson? Hmm Ciekawe, moze akumulator slaby i jest spadek napiecia? Jednak ja doszedlem do wniosku - nie warto jest walczyc z ABS'em, lepiej go wylaczyc i po problemie - bezpieczniej i bezproblemowo. Uklad ABS jest bardzo wrazliwy poniewaz nie moze zglupiec w sytuacji awaryjnej, wiec jak cos mu nie pasuje to sie wylacza i swieci. Dlatego bardzo latwo w nim o jakis defekt, jakakolwiek zmiana napiecia on sie swieci. Zlokalizujesz, naprawisz, wydasz 100-200zl a za 3 miesiace znowu to samo i w innym miejscu usterka. ABS wydluza droge hamowania, a na polskich dziurach i nierownosciach to juz calkiem spada skutecznosc hamowania. Zaleta jest tylko to ze auto nie wpada w poslizg, jednak ja wole miec pewne hamulce i wpadanie w poslizg przy hamowaniu niz dluzsza droge hamowania i wieczne problemy z ABS'em   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/8970-diagnostyka-abs-problem-z-lokalizacj%C4%85-z%C5%82%C4%85cza/page/3/#findComment-274382 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość wiedzmaak Opublikowano 15 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2008 Jest jakaś racja w tym co mówisz Własnie po przeczytaniu kilku postów również doszedłem do wniosku że to akumulator. Dodatkowo ABS nie zapala się za każdym razem kiedy nacisne klakson.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/8970-diagnostyka-abs-problem-z-lokalizacj%C4%85-z%C5%82%C4%85cza/page/3/#findComment-274293 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.